Prvič slišim, da bi kdo izgubil rolo, se pa očitno zgodi. Sklepam, da je zelo redko, redko se tudi poškoduje, pokvari. Verjetno se ponaredkov zato ne izplača delat.
Pa tisti, ki ima denar za CX-60, bo imel tudi nekaj 100€ za nov rolo. 😁
Fantje, če so kakšne težave, snemite kos dol (po možnosti brez žage) in mi ga pošljite. Čiščenje katalizatorja je 80€, nov katalizator za BTjca je 200€. Pri filtrih trdih delcev so podobne cene. Tako da brez spraševanja o stroškovni upravičenosti in brez zganjanja nepotrebne panike. Bolj je problem, da je avto en teden nevozen kot pa strošek...
Slivka, pametno, ker je platina zelo dragocena, so njene zaloge izredno majhne in se zato vse splača reciklirat:
Ocenjuje se, da je v obtoku po svetu (v uporabi v izdelkih, industriji, nakitu, naložbah ipd.) približno 70.000–80.000 kilogramov platine, kar pomeni 70–80 ton.
Po poteku garancije se res verjetno ne bo splačalo odpirati X motorja - se strinjam s @Shrek . Če se danes že pri G motorjih nekateri sprašujejo o stroškovni upravičenosti menjave navadnih batnih obročkov ...
Za @Alex vemo, da se bo znašel. Pri morebitnih težavah GPF filtra ima že danes v rokavu poceni rešitev. 😁
Jaz bi tudi imel Audia 5, bencinarja, ki bi stal toliko kot Mazda 6, porabil toliko bencina kot Mazda 3 in stroške zavarovanja, vzdrževanja kot Clio ...
Avto se bo dnevno uporabljal na razdalji 2km v eno smer ( ne sprašuj zakaj rabi svojega). Avtoceste vido nebo nikoli tako da potrebe po opozrjanju na mrtvi kot ni , za parkiranje so pa dovolj senzorji jih je mela tudi do zdaj. Treba pa je upoštevat tudi porabo , ki bo na 2.0 100% večja kot na tej.
Kot so že rekli in se strinjam in po svojih izkušnjah - na 2km razdaljah bo poraba okoli 8,5 l/100 km (pri recimo 20 km relacijah pa bi bila med 6 in 7).
Za take potrebe imamo mi doma Clio Storia 1.2 z 58KM (za 2 km povsem dovolj, boljši kot Mazda 6). Strošek zavarovanja (tudi toča paket PLUS pri Allianz) 225 € + 62 cestnina + 38 tehnični ... = 325 €.
Po mojem je pri avtih podobno kot pri ljudeh - koliko zdržijo, je odvisno od več dejavnikov, eni imajo zelo kratko življenje, drugi živijo več kot 100 let:
Hvala za ponudbo je le ena majnša težava , tvoja je 2.0 . Za 2 avto in letno 5000km se mi ne izide dražja cestnina in drazje zavarovanje. Če vzame to ki jo gleda ostane skoraj na istem kot do zdaj z Mazdo 2.
Ja razlika pri cestnini in zavarovanju bo cca 10%. Sam sem plačal pred letom z delnimi kaski in 50% premijskim razredom za G120 cca 550€, to pomeni v tvojem primeru letno razliko okoli 100€.
Razlika v kakovosti vožnje pa je velika - sam bi 100% izbral @Jest - ovo varianto. Ker je avto vsaj nivo višji (oprema, motor ... meni osebno ena najbolj posrečenih Mazdinih kombinacij) in ker ne bo provizije preprodajalca in vse boš izvedel iz prve roke. Pa še barva - žena se bo zatrepala vanjo 😆. Sploh ni kaj premišljevat med tema 2 variantama. Pa ne navijam zaradi Jesta, ampak sodim po svojih izkušnjah ... sem vozil že oba motorja pri Mazdi 3.
Sam avta brez opozarjanja na mrtvi kot, vzratne kamere in sprednjih in zadnjih senzorjev, več ne kupim.
Moje mnenje je, da mora imeti gospa vedno prav, tudi če nima. Vsaj pri nas je tako. 😄
Sicer pa se podobne G120 revolution letnik 2018 trenutno prodajo za 11-12.000 €.
Sodelavec ima tako Mazdo 3 G100 letnik 2018, se dnevno vozi MB-LJ-MB, trenutno že okoli 300.000 km, še brez večjih popravil (enkrat zadnji diski pri 140.000 ... klasika za te Mazde).
Pri tej Mazdi, ki je všeč tvoji gospe, bi me zanimalo, ali je bila kdaj poškodovana in kaj ... ker sumljivo nič ne piše, da ni bila, s čemer se trgovci sicer radi pohvalijo.
Imam enega resnega ... problem imam sedaj, ker nimam v paci nadomestne Mazde 3 tega cenovnega ranga. Menjam izključno zaradi potrebe po manjši velikosti avta.
1. Cena ni pretirana - če bi bila, potem se avto ne bi prodal - prodal pa se je dokaj hitro.
2. Nakup takega avta, če nima nekih skritih napak, je ekonomsko dober nakup, zame boljši kot nakup novega. Novi je v 8-ih letih izgubil nominalno recimo 13.000 €, realno pa celo več. Tak avto bo lahko vozil še 2 x toliko let.
Sicer smo v temi cene goriv ... pa ne bom nehal - glede statusov se je zadeva izrodila, če samo pogledamo odločbe šolarjev, ta tega ne zmore, drugi onega. Menda imajo danes tudi na fakultetah nekateri študentje status oz. z odločbo, ki jim omogoča podaljšan čas pisanja izpitov, kolokvijev ... še malo pa nas bodo vozili slepi in gluhi piloti 🙃
Ti kar ponavljaj, men so tolk zabavni, ko se vedno aktivirajo na isto foro. 💗
Tko, da ja Golob je kriv za dvig - tokrat rab dnar za penzije zaslužnih umetnikov.
To pa je gorivo za politike in kregat narod. Menda je JJ v prejšnjem mandatu podelil 7 takih dodatkov-penzij, Golob v tekočem 8.
Če bi mene kdo vprašal, bi jaz vse te dodatke ukinil. Dober umetnik je dobil nagrado, je cenjen, in to je to. Podobno bi naredil z ostalimi dodatki za razne državne "zaslužnosti", ki so jih morda nekateri zaslužili, dosti je pa tudi takih, ki si jih niso, ampak so bili zraven ... plačujemo jih davkoplačevalci. Teh stvari (žrtvovanje za državo) se ne dela za denar, za morebitne dodatke, ali pa enostavno jaz zadev ne razumem?
Čez 2 tedna pa bi morala biti občutna pocenitev. Razen če se zgodi spet nekaj novega, nepredvidljivega, kar pa je ob sedanjem predsedniku ZDA čisto možno ...
Ampak vseeno v večini primerov ima kupec boljše pogajalske karte, sploh v primerih, ko se stvari dolgo prodajajo in ne prodajo. Navadno zaradi previsoko nastavljene cene. Če je prodajalec na začetku še mogoče špekuliral, da se mu ne mudi s prodajo in bo čakal pravega kupca. Kaj pa če ta nekaj mesecev ne pride, mogoče pol leta. Večino prodajalcev ujame panika in potem se pojaviš recimo ti z denarjem v žepu. Takrat ti povem, da ga ni prodajalca, ki bi se še šel špekulacije in še kalkuliral, ker zdaj je v delu zgodbe "bolje drži ga kot lovi ga".
Jaz osebno sem čist drugače naravnan in postavim dokaj nizko ceno in načeloma nimam nikoli problemov s hitro prodajo. Recimo ekvivalenti moje prejšne šestice so se prodajali med 4000-4500€ za 11 let stare nekje pred 300kkm prevoženih. Jaz rečem 3000€ pa mam kupca predno sploh dam oglas.
Super, če je tako, ko boš naslednjič prodajal mi sporoči na ZS, da te nato po tvoji teoriji kot kupec še malo stisnem v kot, in je prodano. 😃
pred 37 minutami je Boss napisal:
Ah ne ni tako hudo. Midva z Janezom se čist dobr razumeva, sam včasih dava debati mal ognja, da ni vse tako sivo dolgočasno.
Pa sej veš, da ta logika ne gre tako. Kolikor boš uspel prodati bo povedal trg, ker šele ko kupec da šuške rečeš prodal sem za X denarja. Ko pa kupuješ si pa na drugi strani in takrat ti diktiraš pogoje posla.
Je pa vedno težko, ker meni osebno je tud moja šestka veliko vredna iz uporabnega vidika, iz prodajno ekonomsko tržnega pa verjetno, če bi dobil 15 jurjev bi lahko bil verjetno kar zadovoljen. Pa če zdajle vprašam ga verjetno ni forumaša, ki bi dal tud 15 zanjo. Mam prav?🤣
Marsikaj imaš prav. Verjetno je moja varianta najprej poiskati-kupiti Mazdo 3 za dobro ceno, potem pa primerno spustiti ceno Mazde 6.
Marsikaj tudi ni imaš prav. "Ko pa kupuješ si pa na drugi strani in takrat ti diktiraš pogoje posla". ... Lahko diktiram, vendar verjetno enako uspešno, kot diktiram sedaj pogoje posla kot prodajalec. 🥲
0.18 Tržna vrednost
Ocenjeni znesek, za katerega naj bi voljan kupec in voljan prodajalec zamenjala sredstvo ali obveznost na datum ocenjevanja vrednosti v poslu med nepovezanima in neodvisnima strankama po ustreznem trženju, pri katerem sta stranki delovali seznanjeno, preudarno in brez prisile.
Sicer pa vedno velja: vsak avto ima svojega kupca, razen za tegale ... tri leta bo od začetka prodaje: 😃
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Prvič slišim, da bi kdo izgubil rolo, se pa očitno zgodi. Sklepam, da je zelo redko, redko se tudi poškoduje, pokvari. Verjetno se ponaredkov zato ne izplača delat.
Pa tisti, ki ima denar za CX-60, bo imel tudi nekaj 100€ za nov rolo. 😁
Popravljeno od Janez007Povezava za deljenje
Deli na druge strani