Leto naokoli, za mazdo 6 je komplet kasko in delne kombinacije z asistenco 910eur? Drago? Če vzamem samo delne kombinacije nanese dobrih 250EUR manj.
Od lani je dražje 30 EUR.
Ker je avto nekaj sicer že star - 8 let bo zdele, se nagibam pač brez kaska. Itak se bolj malo vozim, najbolj racionalno bi bilo tako, vedno imam pa kak 'kaj pa če' moment v glavi, zaradi katerega potem malo tuhtam
a to maš od save? jaz sem dal čez jurja, pa sm se cenkal cel teden z njimi in na koncu nisem imel več žiuceu se sploh pogovarjat ker sem ugotovil da ne bom nič spremenil
dne 13. 1. 2025 ob 14:08 je Janez007 napisal:
To je večna dilema - če bi človek vedel, ali in kaj se bo zgodilo ...
Sam se v 35 letih, odkar vozim svoje avte, prvič kasko zavaroval Hondo Accord leta 2008, ene 7 let, potem ne več. Mazde od leta 2020 zavarujem poleg AO+ (to vedno pri vseh avtih) z delnim kaskom: promet, toča, steklo, svetlobna telesa, poškodbe vozila (požar) + asistenca, če nimam Mazdine. Potem zraven pride še kaj, kar ne potrebujem, ampak je ceneje, ker gre za paket.
Na srečo še nikoli nobeden voznik mojih avto ni povzročil nesreče ... Če imam 35 let v povprečju 2 avta in dodatek za kasko nanese cca 300 € bi prišparal 2 x 35 x 300 = 21.000 €. Če bi mi avto ukradli, bi bil na nuli ...
mazdina asistenca ni nujno da krije nadomestni avto, za 28 eur na savi za premium asistenco ne bom reskiral
To se pa ne strinjam, če govoriva o "LUXURY" - s kovinskim napisom Mazda. Na 6-ki so stari 6 let in še kot novi. Če pa govoriva o "STANDARD" Mazda tepihih, ti so res tanjši, slabšega materiala, veliko prej se obrabijo in veliko težje jih je čistiti (sem kupil pred letom nove za v 3-ko, pa je pod pedalom za gas že skoraj luknja ...)
LUXURY so po mojih izkušnjah mnogo, mnogo boljše kakovosti kot STANDARD.
Imam težavo z prikazom google zemljevidov pri Mazdi Cx5, letnik 2023. In sicer imam nastavljeno na avtomatsko prilagoditev in mi ponoči ne priklopi na nočni način prikaza zemljevidov.
Heh, eno tako sm prodal za vec kot pol manj cene pred cca. dvemi mesci, avto bil postiman v piko, a pol, ko sm jo prodal je blo pa zanimivo, da bi jo vsi mel, pa spraseval, ce se mam 😂
ja tko je z mojim ps5, vsak še kr sprašuje če ga še mam
Hja, še malo pa bomo tudi pri nas nižali max hitrost ker se na ta način manj obrablja gume in pripomore k manjši porabi goriva in bomo rešili svet pred co2 krizo
malo, in sicer ker je SLO, 1.lastnik in praktično nič kilometrov (šibedaha ne rabim, enako električno nastavljivih zicev.....usnje mi ni všeč, idealna je alcantara, ampak tega skoraj da ni več.....to sem imel v prejšnjem Accordu in to je top material, alcantara in ob strani usnje), za ceno je pa seveda na koncu stvar dogovora, a glede na to kar si objavil cenik je bila ta oprema cca.38k€ torej je seveda 30k oglaševana cena, in ......bom še malo počakal, zdaj so prazniki in se mi ne da s tem ukvarjati, bom videl kaj bom premislil v jan.2025 ....in na koncu sem seveda objavil oglas, ker sem mislil, da bo kdo še kaj pametnega povedal in ne samo "forumsko" jing-jang dopisovanje
pridi en dan v lj, pa ti dam za peljat G192
pa se boš potem sam odločil, ko boš videl filing + mojo porabo za zadnjih 11kkm od menjave olja
Ampak resno. Imam trdo bučo in mi nikakor ne gre vanjo zakaj imajo gajbe ime SUV - Sport Utility Vehicle.
- to smo že ugotovili, to ni športen avto zaradi ponavadi anemičnih mašin, visokega težišča, velikega čelnega preseka in pa velike mase. Tudi velika kolesa pomenijo velike vztrajnike, ki preprečujejo pospeševanje. Vožnja SUV res ni športna.
- za prevoz športnih artiklov SUV tudi ni - verjetno ste opazili, da recimo na kolesarskih dirkah uporabljajo karavane za spremljevalna vozila. Če smo že pri deskah - v 5 metrsko kravo od Toyote LC gre 30cm krajša deska kot v mojega scouta, ki je 30cm krajši od rižote.
S svojim karavanom (Scout) opravim blizu 30Kkm letno. Malenkost manj s službenim Škodo Kokodak. Oba enake dolžine, oba dizla z DSG, Kokodak manj konjev (150) itak ne gre nikamor zaradi teže in čelnega preseka. Uporabnost primerljiva, ampak samo dokler ni vprašanje dati kakšno stvar na streho.
Druga stvar je občutek, po daljši vožnji s kokodakom je pravi balzam sesti v karavana.
Ljudi, ki vozijo suv, boš težko prepričal, da je karkoli boljšega, ker so se trdno odločili v svoj prav
Če samo zaključim tole, včeraj je bil opravljen servis in so tudi menjali motorček na Mazdi 6 2016 letnik. Menjajo tudi po izteku garancije, pogoj je da je avto redno servisiran na pooblaščenih servisih.
100 eur je menjava z motorčkom
150 eur preplačaš vsak redni servis na pooblaščencu
Ta revščina je le nadomestilo za 120 in 150 konjske ta stare motorje. Nikakor pa ne za najbolje prodajane x186. Ljudje ne bodo kupovali požrešnih 2.5 motorjev. Ja, bi jih, če bi imeli od 250 konjev pa gor. Da bi imeli športne avtomobile.
Nikakor pa ne, da jim da vem ubogih 140 žrebičkov. Toliko ponudijo tudi 1.0 motorji.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
a to maš od save? jaz sem dal čez jurja, pa sm se cenkal cel teden z njimi in na koncu nisem imel več žiuceu se sploh pogovarjat ker sem ugotovil da ne bom nič spremenil
mazdina asistenca ni nujno da krije nadomestni avto, za 28 eur na savi za premium asistenco ne bom reskiral
Povezava za deljenje
Deli na druge strani