Pa varen je Mondeo tudi, ko ste bogega Avea tak popluvali zaradi tega...
Evo, ?e enega sem na?el:
http://www.bolha.com/oglas1589733
Tukaj se strinjam 100%!
Kar pa se ti?e EURO NCAP-a pa pogled navzgor - hehe
Pa tudi po velikosti ne more? Avea in Getz-a primerjat Getz ni uporaben kot dru?inski avto!
Sicer pa je vsak upravi?en do svojega mnenja in prepri?an sem, da bo KAALman izbral dober voz!
?e slikica rezultatov USA NCAP in link do njih!
Odkrit bom s tabo: Ta avto je gledano s stali??a varnosti totalen polom!
Tak?ne avte dandanes bi jaz prepovedal. Je pa po drugi strani res, da se v manj razvitem svetu ?e vedno prodajajo novi Golfi 1. Ampak to je pa? nerazviti svet in ni primerjave. Da pa lahko prodajajo tak?en avto v EU pa je polom. Najmanj 3 zvezdice bi moral biti standard (dosega ga recimo Dacia Logan).
Ampak ne zavijajmo spet offtopic.
@Kaalman: Saj ve?, da ho?e? za ?enkico tudi varen avto.
Glede NCAP testa - poglej si malo razlago kriterijev po katerih ocenjujejo avte - pravilih po katerih bi to moralo potekat in razlikah kako to res opravljajo!
Primer Aveo je na EURO NCAP dobil 1,5 zvezdice na USA NCAP pa 5 zvezdic meni osebno ni? jasno!
No, kakorkoli, jaz imam pa? mo?nost vozit ta avtek ?e 3 tedne in ob?utki so za tak denar kar OK, edino malo POWER mu manjka!
Nikakor pa to ni moj traummobil, ampak v primerjavi z Loganom je lepotec zunaj in znotraj!!!
Pa pri nas prodajani Aveo-ti imajo vsaj 2 airbaga!!!
Evo Seba-samo za tebe po izredni promocijski ceni - in to ?e pred uradnim pri?etkom prodaje v SLO:
Chewrolet Aveo limuzina 1,2 72KM:
- klima
- elektri?na stekla
- centralno zaklepanje
- audio sistem z cd-mp3 predvajalnikom
- metalic ?rne barve
- 3 leta ali 100000km full garancije
- 6 let na barvo
.
.
.
Cena 1.950.000,00 SIT
Slikica je samo ta, ker sem na hitro iz okna slikal!
Ve? tehni?nih info pa na:
ooo, pa so! Najprej se poka?ejo v hrupnosti in udobju med vo?njo ... potem pa ?e - a se tebi ?e ni zgodlo, da bi se zna?el v "extremni" situaciji - po mojem kar pogost pojav na na?ih cestah in pri na?ih voznikih - torej guma mora bit dobra!
Pri meni je povpre?je pozimi in poleti popolnoma enako.
Pozimi je ?as ogrevanja hladnega motorja dalj?i in takrat je poraba ve?ja - ?e kurim predgrelec pa pa? ta pokuri nekaj goriva samo za ogrevanje.
Poleti pa negativno na porabo vplivajo predvsem klima, ?ir?e gume, slab?i izkoristek motorja zaradi pretoplega zraka (manj mulekul kisika na isti volumen) in seveda bolj?e gume, ki te kar silijo v bolj dinami?no vo?njo
Zato, vsi tisti, ki imate ve?jo porabo pozimi kot poleti delate veliko kratkih vo?enj s hladnim motorjem. Poraba je namre? najmanj?a takrat, ko sta motor in olje ogreta na delovno temperaturo.
Pa ?e to za podkrepitev zgornjih izjav - rekord v minimalni porabi na tank imam 5.9 l/100km v leto?nji zimi, medtem, ko je bila maksimalna poraba 6.9 l/100km "dose?ena" v poletnih mesecih.
Hmmm, jaz imam porabo v zadnjem letu med 7,2 in 7,8 l/100km (vsaj 90% vo?nja po mestu)
Za razliko od tebe sem jih videl.... cesta kne?ak- ?embije...... so vre?ke asvalta metali po tleh, pa po njem z lopatu butali..... Tolk o profesionalni "odpravi" napak....
Ni? panike - tak?ne profije od cestarjev imamo po celi SLO ...
Sem pa enkrat slu?ajno opazoval kako popravljajo cesto pri na?ih sevrenih sosedih (A) - ko so kon?ali, je bila flika ravna ko ?pegl (pa okrog luknje so najprej vse izrezali, pa podlogo pripravili, pa 2 plasti asfalta, ....)!
Napisano
Kakorkoli - ne pusti se TEDI!!!!
Pa ?enske ste itak v prednosti pri prodaji vozila - moja ?ena je prodala vsa svoja vozila z profitom...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani