Dosedaj imel na mazdi diske in ploscice znamke Brembo, Zimmerman, ATE, Textar pa pri nobenih zavore niso nikole tresle... Velikokrat je vmes tudi celjust zastekala in je bil disk "prekomerno" obremenjen (vroc) pa ni nikoli prislo do "zvitja" oz. tresenja med zaviranjem... Vse vedno naroceno iz autodoca
Aja? Zanimivo. To pa nisem vedel, da so sli nazaj na ventilcke. Jaz sem recimo eno leto nazaj isto povozil zebelj in je sistem javil sele, ko je bil v gumi tlak 1.5 bara... Saj noben ne pravi, da je ta sistem krneki...
Tud jaz jo mam kupljeno že sred januarja. To je fajn, ker se da kupit za vnaprej in zato mi je smešen naval v zadnjem momentu... kot, da bi kaj prišparali zarad tega, da vlečejo nakup do zadnjega.
Tako, kot je ena gospa pred mano na bencinski postaji kupovala vinjeto pa ji je prodajalec rekel, da ji stara velja do konca meseca in da bosta takoj uredila. Pa pravi gospa no v tem primeru jo pa potem še ne bom kupila sedaj
Kaj so mu pa naredili (fotru) za 400€, pri generalki?
Novi, batni obrocki, brusenje glave, novi tefloni in pa jaz sem se vztrajal naj zamenja (izpusne) ventile, ker je avto na lpg. Ceprav po mnenju mehanika so bili ventili se ok, ampak glede na to, da je bil motor ze odprt ne more skodovati
Ta sistem javi, da je prevelika razlika v eni izmed gum sele ko spusti se mi zdi da 1 bar. V kolikor bi bilo to možno bi sam z obdjem izklopil TPMS. Kot zanimivost oče pri svoji 2.0 bencinarki sploh nima tpms sistema
Imamo isto 2.0 pred FL doma in je pila cca. 1l olja na 10k km. Je fotr ravno lani naredil generalko cca. 400€ in bo mir za naprej. Ima pa 200k km. Moja 2.5 pri 270.000 km recimo pa popije 0.5l na 20k km. Je pa res, da je 2.5 njihov najboljsi motor... Poleg olja ostalih tezav do sedaj ni bilo. Stekanje zadnje celjusti je pa ze klasika pri mazdah in se vec ne steje pod napako . Tale na oglasu je z rocnim menjalnikom in ne avtomatskim. Pac neve kaj pise.
Vodila naj nebi mazal z bakreno mastjo, ampak s silikonsko mastjo katera je namenjena prav za vodila. Jaz jo imam od trw. Jaz z bakreno mažem samo utore ploščic in pa zadnjo stran ploščice kjer batek pritiska. Tudi jaz vsakič ko menjam gume še čeljust razderem in vse spucam, ter namažem. Očitno je kljub temu zaštekala. Je pa v večini problem točno ta mehanizem za ročno, katerega si omenil, saj največkrat ta zašteka in ne spusti ploščice popolnoma.
Ploščice so stare slabe dve leti. Tako zarustajo že po dveh letih. Vsaj do sedaj so še vse :D. Je pa vse komplet ATE. Batek na čeljusti je bil pa, kot nov in je šel na nazaj, kot po maslu. Problem so bila vodila oz. slide pins, katera so bila komplet zarustana in čeljust ni dobr laufala. Še dobro, da sem imel v garaži na zalogi nove ploščice in komplet nova vodila... Stara vodila so bila za en k. kljub temu, da sem jih spucal. Kot zanimivost je tudi to, da je zadnji disk zaradi zaštekane čeljusti in visokih temperatur postal vijoličast, ampak kljub temu so bremze vedno ornk prjele in ni nikoli nič treslo oz. se kaj zvilo.. Tukaj dam kapo dol znamki ATE.
P.S. Čeljusti so stare 2 leti. Po vsej vrjetnosti majstr ni dobr oz. primerno namazal vodila. Je pa za izjemo takrat celjusti menjal nek lokalni mehanik in ne pelko. Takrat je bila korona in ostala jajca. Je pa tudi res, da mazda pac nezna narediti celjusti in celjusti stekajo ze od 1. gen pa do 3 gen. S temu sem se pac ze davno sprijaznil
Zamenjal zadnje plošcice. Tole je pa posledica zaštekane čeljusti... Kot zanimivost je to, da ni niti malo treslo ali pa da bi se disk skrivil... Groza.
Kadar ju sam uporabljam, ne, kadar pa v nedeljo ali praznikih sosedi, pa zelo. Na terasi počivam, si za kuliso naštimam lepo glasbo, potem začne sosed nažigat z industrijskim sesalcem ali vapom. Za popenit. 😃
Dolil tekočino za vetrobransko steklo, namazal tečaje vrat, namazal tesnilne gume okoli vrat, odišavil notranjost. Pral in sesal nisem, ker je nedelja in nočem motiti sosedov, tako kot (brezobzirno) oni mene. 😉
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Dosedaj imel na mazdi diske in ploscice znamke Brembo, Zimmerman, ATE, Textar pa pri nobenih zavore niso nikole tresle... Velikokrat je vmes tudi celjust zastekala in je bil disk "prekomerno" obremenjen (vroc) pa ni nikoli prislo do "zvitja" oz. tresenja med zaviranjem... Vse vedno naroceno iz autodoca
Popravljeno od Scr3amPovezava za deljenje
Deli na druge strani