Dosedaj imel na mazdi diske in ploscice znamke Brembo, Zimmerman, ATE, Textar pa pri nobenih zavore niso nikole tresle... Velikokrat je vmes tudi celjust zastekala in je bil disk "prekomerno" obremenjen (vroc) pa ni nikoli prislo do "zvitja" oz. tresenja med zaviranjem... Vse vedno naroceno iz autodoca
Aja? Zanimivo. To pa nisem vedel, da so sli nazaj na ventilcke. Jaz sem recimo eno leto nazaj isto povozil zebelj in je sistem javil sele, ko je bil v gumi tlak 1.5 bara... Saj noben ne pravi, da je ta sistem krneki...
Tud jaz jo mam kupljeno že sred januarja. To je fajn, ker se da kupit za vnaprej in zato mi je smešen naval v zadnjem momentu... kot, da bi kaj prišparali zarad tega, da vlečejo nakup do zadnjega.
Tako, kot je ena gospa pred mano na bencinski postaji kupovala vinjeto pa ji je prodajalec rekel, da ji stara velja do konca meseca in da bosta takoj uredila. Pa pravi gospa no v tem primeru jo pa potem še ne bom kupila sedaj
Kaj so mu pa naredili (fotru) za 400€, pri generalki?
Novi, batni obrocki, brusenje glave, novi tefloni in pa jaz sem se vztrajal naj zamenja (izpusne) ventile, ker je avto na lpg. Ceprav po mnenju mehanika so bili ventili se ok, ampak glede na to, da je bil motor ze odprt ne more skodovati
Ta sistem javi, da je prevelika razlika v eni izmed gum sele ko spusti se mi zdi da 1 bar. V kolikor bi bilo to možno bi sam z obdjem izklopil TPMS. Kot zanimivost oče pri svoji 2.0 bencinarki sploh nima tpms sistema
Imamo isto 2.0 pred FL doma in je pila cca. 1l olja na 10k km. Je fotr ravno lani naredil generalko cca. 400€ in bo mir za naprej. Ima pa 200k km. Moja 2.5 pri 270.000 km recimo pa popije 0.5l na 20k km. Je pa res, da je 2.5 njihov najboljsi motor... Poleg olja ostalih tezav do sedaj ni bilo. Stekanje zadnje celjusti je pa ze klasika pri mazdah in se vec ne steje pod napako . Tale na oglasu je z rocnim menjalnikom in ne avtomatskim. Pac neve kaj pise.
Vodila naj nebi mazal z bakreno mastjo, ampak s silikonsko mastjo katera je namenjena prav za vodila. Jaz jo imam od trw. Jaz z bakreno mažem samo utore ploščic in pa zadnjo stran ploščice kjer batek pritiska. Tudi jaz vsakič ko menjam gume še čeljust razderem in vse spucam, ter namažem. Očitno je kljub temu zaštekala. Je pa v večini problem točno ta mehanizem za ročno, katerega si omenil, saj največkrat ta zašteka in ne spusti ploščice popolnoma.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Teli?
Popravljeno od Scr3amPovezava za deljenje
Deli na druge strani