Hja, nekaj ne štima, al domet, al poraba na BC al pa je nekdo poškodoval tank in gre manj litrov notri kot naj bi bilo deklarirano. Edina rešitev je res, da greš na roke zračunat, da vidiš katera zadeva ne drži.
Mislim, da ni strahu. 13 let stara Alfa, z 200.000 dizelskih km na števcu (realnih je koliko?) za ceno 8 jurjev in pol. Moraš biti pa ... hmmm , da kej takega kupiš.
Delno sicer drži, ampak vseeno ti da nek vpogled, kako se je z avtom delalo, da je imel redne servise, da načeloma do opravljeni vpoklici. Seveda to ne pomeni, da zdaj si pa varen in gremo gasa z novim rabljenim avtom, ampak vseeno verjetnost je nekolik boljša kot pri avtu, kjer nihče nič ne ve pa niti enga papirja nikjer. Že to je lahko signal za mučko.
Kako pa zgleda tale mestna vožnja? Veliko stanja v kolonah, pred semafori? Samo prva, druga prestava pa bremza pa spet kratki pospeški? A je avto slučajno AWD - štirikolesni pogon v Mazdi je kr požrešen pri porabi.
Ne Janez, ti ne razumeš koncepta garancije. Garancije ti zagotavlja varnost, da kupljen izdelek ne crkne takoj, če pa se to zgodi pa si upravičen do brezplačnega popravila oziroma menjave ali če to ni možno, vrnitev kupnine. Ko začetna garancija poteče je pač te za ta izdelek konec.
Janez tega motorja, ki so ti ga menjali nisi ti plačal in nimaš računa/pogodbe zadi, da si upravičen na garancijo več kot je bila začetna. Pooblaščeni servis ti lahko tudi reče recimo, da so v garancijskem roku popravili napako pa četudi je šlo za menjavo motorja, ker motor je pač del avta. Če bo tudi ta motor crknil, tokrat izven garancije pa pač jeba - je izven garancije. Če pa ti pol naslednji motor kupiš si pa seveda upravičen do vsaj minimalne garancije ali v tem primeru, ko gre za večji znesek, se lahko poskušaš dogovorit tudi za daljšo.
Sej ni fora na kateri strani je kdo... štos je v tem, da nimamo ljudje nerealnih predstav, kaj je in kaj ni garancija. Janez po tvoji logiki bi torej zgledalo takole. Imaš avto s 6 letno garancijo, nakar se pokvari ogledalo po 5 letih uporabe. Dajo ti drugega in ta bi moral torej imeti spet 6 let garancije in ko bi tudi ta crknil po 10 letih bi torej morali spet menjat za naslednjih 6 let... itd itd, da skrajšam.
Ne vem sam men se zdi tole čist logično in vedno je bilo tako, da menjan rezervni del ima garancijo natanko toliko kot je garancija avta in to je do dopolnjenega 6 leta, ker v vsakem nasprotnem primeru bi se našli stručkoti, ki bi recimo to izkoriščali in bi lahko leta in leta imeli nov izdelek saj bi ga "pokvarili " vedno pred iztekom garancije.
Drugače pa ena včerajšnja, neoznačen zaključek gradbenih del, idealno za polomt fedre
Videja ni, ker sem klel vse v p** *mater
A si kej trobil, ker jaz sem ugotovil, da več kot trobim manj kolnem in obratno?
Drugače pa ja... to je kr praksa, mal strmince naredijo pa jebi se. Nekje jim še kanali za 5cm ven gledajo pa se pejt. Stožci na šoli varne vožnje na Vranskem so pičkin dim za odslalomirat mim proti takim kanalom.
Imam samo en problem pri tem konkretnem. Hotel sem te zagovarjati pri 1. primeru, nakar ugotovim, da te pri tem še bolj potisnem v drek v 2. primeru. Namreč na kameri se občutek hitrosti precej izgubi. Torej predlog: 1 primer, 1 filmček. 😀
Ok, ampak sej ne skrivam hitrosti, desno spodaj je realna hitros iz GPS ves čas vidna. Na prvem filmčku ne preseže 40km/h kot je tudi omejitev na tej cest od kar so štrihali kolesarske pasove. Prej je bilo 50km/h.
Na drugi pa je problem kje? A dam celoten filmček (brez zvoka, ker sva imela z bratom interno debato pa ni glih za v javnost) pa da se vidi kako zgleda tam z omejitvami. Še enkrat ta del obvoznice je gradbišče in šele tukaj pri izvozu na vzhodno obvoznico je hitrost 100km/h. Tablo maš recimo na stebru od nadvoza. Sej mogoče sem jaz kej zgrešil ampak cesta je bila prazna tudi na moji levi strani in bi komot šel po levi mimo.
Pa saj nisem resno mislil 🤭,oprosti no.👍 Jaz tiste prve,ki takole izsiljujejo ponavadi malo po desni obvozim,sploh ne zaviram....
Je pa res,da je tisti na AC malo pretiraval.🥴
Sej veš, da ne zamerim, mi je pa včasih vseeno mal zoprno, da se pol pogovarjamo o stvareh, ki s situacijo nimajo nobene veze. Pa včasih težko razberem a res tko razmišljate nekateri al je zajebancija - sploh tista od Slivke glede pravice, da gre nekdo alkoholiziran za volan je bla vrh ledene gore. To je vse nekako v stili "kill the messenger" namesto, da bi razkrivali debilna dejanja, ki lahko povzročijo nesrečo, samo zato ker ima nekdo prevelik ego in ga boli za druge udeležence. Vem da je tega veliko ampak jaz še vedno trdim, da sem z ogledom raznoraznih deshcam videov mnoge stvari začel dojemat drugače in raje se učim iz napak drugih kot pa da to probavam na svoji koži.
Zato nalimam kak tak video, če pa je to preveč moteče za koga pa seveda je treba samo rečt pa neham. Tud men za editing vzame nekja časa pa ga bom tako prihranil za kaj drugega. 😉
pred 23 minutami je DonFelipe napisal:
Priporočam vam obisk dr. Miroljuba Petrovića katera je stručnjak za demone in pomoč za odpravo vaših težav.
Kdo je pa stručnjak za nutrijaški ples pa kardiširanje v Zokilandu?
Kot je že @Janez007 napisal, prvi primer nič posebnega razen, če ne gledaš na cesto kar je tudi možno in ga na pičiš..... 😟
Tole drugo pa je tako vsakdanje v Ljubljani.....
Naredil bi en zaključek iz vsega tega, ugotavljam iz posnetkov, ki jih objaviš, da si v mestu "prehiter, neuvidevn in živčen", na AC pa ful počasen..
Zanimivo, kako smo v Sloveniji ponižno servilni in ujčkamo tistega, ki povzroči nevarno situacijo in demoniziramo tistega, ki jo reši. Kaj misliš Bini, ti ki si profesionalc za volanom, kdo bi bil kriv, če ne bi do konca do ABS-a stisnil na bremzo? Po tvoje verjetno jaz, ki sem z 38km/h divjal in bil živčen in neuvideven do kretenov.
Upam, da veš kolk je tam omejitev na tistem delu AC? Veš, da je tam malo prej gradbišče ob AC in omejitev 60km/h? Ker vem, da ne veš, zgolj za info, tam kjer se vključujem je 100km/h omejitev in ja če sem delal prekršek je zato, ker sem peljal norih 106km/h. In s tem sem reveža prsilil, da je 130km/h moral po desni mimo po odstavnem.
Tole prvo trobljenje po mojem ne bi bilo potrebno, namesto tega bi vzoren voznik spustil gas.
Glede drugega je bilo zelo predrzno (grdo narobe), ampak je človek vsaj pospeševal in ne bremzal, ko se je vključeval, kar se dostikrat dogaja.
Ženi (modra smer) pa je na podobnem ali celo istem odseku ena voznica (rdeča) pripeljala takole, pred pol leta podnevi:
Ja, ampak po tvoji logiki je žena kriva, ker ni bila vzorna in ni spustila gasa.
Vidim, da so nova pravila in da nisem seznanjen, da majo zdaj prednost tisti, ki se vključujejo s stranskih ulic oziroma izvozov iz nakupovalnih centrov. A to pravilo velja samo v decembru al čez celo leto?
Ne vem kje ti vidiš tri litre višjo porabo. Mislim no tol je pa resno pretiravanje. Če gledam podatke, ki si jih objavil majo tud take smešne. 10l/100km po AC razen, če so ga žgali do konca po autobahnu. pa 13-15 litrov pri mestni vožnji 🤪 To upam, da ga ni heroja da v tole verjame.
Sej se spomniš lanske pomladi, ko smo naredili poraba test ko je recimo lažja Mazda 3 s 186 X motorjem in ročnim menjalnikom imela 5,41, v primerjavi z Mazdo 6 z 2.5 AT, ki je bila pri 6,16l/100km. To ni niti blizu dveh ali treh litrov razlike kot trdiš.
Drugač pa ja... obvezno spomlad naredimo nov poraba test, ker bomo dali bolj zahtevne cestne razmere. Več AC-ja, manj relacije pa še kakšen vzpon bomo ruknili, da bo ja čimbolj pestro. Pa da vidimo razlika pol.
Tole ni najboljša primerjava, ker primerjaš 150kg težjega CX-5 z avtomatskim menjalnikom proti CX-30 z ročnim. 150kg več teže pri enaki moči pomeni cca 0,8s slabši rezultat pri pospeških do 100kmh. Ker gre pa še za različna menjalnika je verjetno ročni šel do 100kmh v drugi, avtomatika je pa šla že v tretjo pa je še kaka desetinka ali dve izgubljena.
Seveda dodatna teža, avtomatika dvigujeta porabo ampak zanimivo, da pri podatkih s strani uporabnikov ni tolk razlike kot pri WLTP merjenjih. V povprečju 1,2 litra višjo, če se izbere avtomatski menjalnik tudi za CX-30 pa seveda še razlika v teži, ki spet daje razliko nekaj deci. Seveda je razlika, to noben ne zanika, ampak vseeno ni tako grozno da bi bilo dva litra višja poraba z 2.5 motorjem. Realno verjetno tam nekje malo pod enim litrom.
Se pravi so po tvoje vsi neumni, ker tlačijo dražjo večvodilno zadnjo premo namesto cenejše torsion beam?
pred 41 minutami je Z M A J napisal:
Kolikor sem jaz opazoval tvojo vožnjo, ti vedno le v levi ovinek ful poženeš konja, medtem ko v desno greš vedno DeSUS varianta. Torej ne rabiš toliko boljšega podvozja oz. zgolj deloma. :)))
V desno so vedno skrite pasti in je potrebno biti zelo previden. 😜
Ampak priznaj, da to glih ni premium poteza, da dajejo poceni dele tam, kjer jih ljudje ne vidijo, sploh, če je tolk mal razlike v ceni. Al pa recimo upokojitev več vodilne preme zadaj in nadomestilo z pocensko vzvojno premo, ki je mogoče šs sprejemljiva pri malčkih tipa polo al pa Mazda 2... v kao premium CX-30 pa glih ne. Ja Ok, pri penzionistični počasni vožnji iz A v B je nasčeloma vseeno, ampak, ko se od avta zahteva več pa večvodilna prema absolutno zmaga tako pri vodljivosti kot pri udobju in zanesljivosti pri malo bolj divji vožnji.
Alexov sigurno nima... ostali pa baje da ja glede na to, da so opozorila pri servisiranju..
Special Service Tools (SST) & Equipment
New SST has been established, 5 items for SKYACTIV-X(HF), 4 items for body & chassis of New Mazda 3.
Also, we have informed the required Equipment for technical service.
1) The SST of Engine Cradle Set is necessary to avoid a damage of Plastic Oil Pan used in SKYACTIV-X, which is used with the engine lifter in combination (generally available equipment, please check the required dimensions in the Service Information).
S tem tvojim opevanim 2,5 turbo motorjem naredijo s cx 30 od 400-450 kilometrov z enim tankom. To pa vem, ker sem na njihovem cx30 forumu.
Imajo tudi ta 2,5 litrski navaden motor, ki se pa ga vsi branijo oziroma ko ga kupijo je skoraj vsem žal, da niso kupili raje turbo. In ko kupijo turbo jim žal ker so stalno na benzinski črpalki. To je še vedno star benzinski 2.5 požrešen motor. Konkurenca ima veliko boljše turbo motorje z večjo konjenico in znatno nižjo porabo.
Mojim? Jaz nimam tega motorja, vem pa da ga Mazda daje praktično v vsak svoj model le v malčke in Miato ne. Če je motor zanič ga ne bi tlačili not. Fre za zelo bulletproof motor in marsikje to pali bolj kot liter nižja poraba le tu v EU so nas prisilili, da preračunavamo decilitre in da smo si morali najti novo zabavo, ki se ji reče: "kateri avto manj porabi". Sem sam tud zraven, da ne bo kdo mislil, da sebe ne vidim v tej igrici.
To, da turbo motor, ki ima 70KM več kot navadni porabi dodatni liter je verjetno razumljivo sploh zato ker ameri jamrajo, da je NA prešvoh v bistvu pa ga ne znajo niti vozit, ker je moč v višjih obratih. Pri turbu pa bistveno nižje in tam avto dejansko precej bolj gre pa seveda, ker je konjenica prej na voljo jo tud večkrat uporabljajo... ampak konjenica pač rabi tud, da se odžeja in tu je razlika. Verjetno ne moreš pričakovat, da bo šlo na hlape.
Recimo od KIA 1.6T motor z 204KM (to sem dolgo časa imel v najožjem izboru) pod 8 litrov ne gre, raje preko 9, če se ga vozi tako kot se turbaka vozi in da se uporablja konjažo, ki je na voljo. Tako, da razen, če gre za hibride bodo navadni avti, tam pri okoli 200KM moči in podobno maso, rabili precej podobno količino goriva na 100km.
Razliko pri porabi se da narest zgolj v tem, da če maš mlinček in ga voziš počasi, penzionistično na relacije v nizkih obratih, kjer bo največ razlike ravno zaradi porabe na samem motorju, ker 1.2 Turbo mlinček ima precej manj trenja in masnega upora ter manjših masnih pospeškov kot pa 2,5 litrski motor pa ne gleda al gra za turbo al pa NA. In verjemi, če bosta oba pognala v ovinke in izrabljala vso moč, ki je na voljo bo poraba zelo zelo podobna.
To vse povej Mazdinim inžinerjem, očitno v novi dobi ne znajo narediti boljšega motorja od g194 🤔
Tega motorja ni v ponudbi pri cx-30 ker bi bil predrag in prepožrešen zato pa imajo v ZDA 2.5 X motor😊
Ps; si nisem mislil, da bo tak rompompom..... 🥴
Čak mal kakšen X motor 2.5? Kje ti ta info jemlješ? Kolikor je meni znano je od X motorjev le 2.0 in zdajle prihaja 3.0 za CX-60 in verjetno še za druge večje modele. Imajo pa v USA, kjer nimajo EU kretenov nad sabo, 2.5 litrski turbo motor in to je za moje pojme bila in bo ena najboljših kombinacij, ki nadomesti celotni spekter ponudbe tudi kot bolj performance motor.
So sicer imeli v planu, da 2.0 X motorju dodajo turbino, ampak se je izkazalo, da vsaj za nekaj časa ne dosegajo vzdržljivosti in neproblematičnosti delovanja, tako da turbota v X motorjih verjetno še nekaj časa ne bo. Tudi X 3.0 kot kaže ni najboljša rešitev tako, da bo ostal NA motor, ki pa kot kaže bo bolj entry level motorja za CX-60 in da več stavijo na 2.5 PHEV in celo 3.3 dizla.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Po moje se je "rasplakala, kad je polagala vozački" pa so se je usmilili... jebat ga, težje je gledat fajhtno babo zgori, kot pa fajhtno spodi
Povezava za deljenje
Deli na druge strani