Skoči na vsebino
Elektromobilnost
Napisano (urejeno)

In kaj je firma vzela za en 'paket' ali narocnine za polnjenje?

Ti si odvisen od AC in hitrega polnjenja. Ce nimas narocnine je na petrolu tud 4€ kWh

 

Po moje mate XL?

125€ na mesec za 25.000km letno?

Kar je 2000km mesecno.....

WWW.PETROL.SI

Ker želimo kar se da olajšati poti vsem voznikom električnih avtomobilov...

glih pri 20kW

Kaj pa pred NLB a bo kaka pipca? No tvoja izkusnja me pa zanima ker si terenc odvisen od časa

 

Vaya con Dios

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
dne 13. 2. 2025 ob 11:04 je dvorjan napisal:

Ionity te pride 0,39€/kWh - po skoraj celi Evropi. V Franciji okoli 0,3€, Češka 0,47€ ... Če že teoretiziraš. Sicer pa električna petka ni avto, namenjen poslovnim uporabnikom, ki delajo 500+ km v kosu. To je menda vsem jasno ...

Ionity v Franciji je 0,4€ na 50kW postaji, na 350kW postaji je 0,70€, povprečna cena v Franciji je pa 0,55€ - to je pa moj rajon :)

Nič ne teoretiziram....to je dejstvo. mogoče ti sam hočeš prikazati. 0,39€ v Franciji je samo za mesečne naročnike....

 

dajmo biti realni pa dati naš okoliš....ki je že dražji od bencina - to je realnost. do 60€ v nemčiji za 100km, do nam priljubljene italije kjer je 100km lahko tudi 300€!!!!! ...Balkan je še poceni zaenkrat ampak tole bo šlo vse močno v tej smeri da bo povprečen kWH 1,5-2€ verjemi mi, al se bodo pa lahko vsi samo še zaprli

V italiji sem vsak drug teden, pred industrijsko halo v Bologni so polnilci, nihče ne fila, sem vprašal angleža ki je prišel sem delat s teslo - je ne polni, se vozi z busom. Na polnilnici je cena bila 2 leti nazaj 7€/kwh, zdaj je pa 19€. Moja ekipa je prišla z električnim kangoojem prvič, zdaj že 2 leti hodijo s Fiat Doblo...pot jih pride 3x ceneje (!!) Ker je treba tam tudi vsak dan se premika...

 

Saj tvoje besede samo potrjujejo kar nam razlagaš, jaz te razumem, splača se če filaš doma, pa da greš malo tu in tam, ampak tole se bo dolgoročno sesulo, ker ljudje rabijo avte za premike, cene v evropi pa so povprečno že nad ceno goriva! To je dejstvo, pa tudi če našteješ eno polnilnico tu, pa drugo tam, glej globalno 

 

Lani sem šel s prikolo v Apulijo, hybrid 10L/100km = 17€, primerljiva pot pri porabi 30kW/100 s prikolo = bi me prišla 34€ / 100km, točno 2x več, pot pa 2500km.....tudi brez prikolice bi bilo enako ker bi obema padla poraba za pol

 

@dvorjan tole je moj zadnji post na to temo s teboj. Ker nima več smisla, jaz ti želim veliko užitka v tebi ustrezni vožnji. Imej se.

 

Slovenia

Slovenia adds around 11,500 EVs and 1,600 charging stations.

The price in AC is 0.89 euros/kWh, and in DC from 0.16 to 1.12 euros/kWh.

Spain

Spain continues to advance in the transition to electric mobility, with around 154,000 zero-emission vehicles and more than 30,000 charging stations.

Refueling in AC has a price that reaches 1.65 euros per kWh, while in DC it is up to 0.97 euros/kWh

 

Germany

Despite the removal of several incentives, Germany remains one of the leaders in the electrification of its national fleet.

Thus, it ended 2023 with more than 1,300,000 zero-emission vehicles sold and around 130,000 charging points.

The price of energy in AC reaches up to 4 euros per kWh, while in DC, it reaches 2.79 euros/kWh.

.

Italy

Finally, Italy has registered more than 233,000 EVs and installed approximately 42,000 charging stations.

Both AC and DC charging have a cost that reaches up to 24.59 euros/kWh, making it one of the most expensive countries to power an electric car.

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Zdaj bo takoj en skocil ja saj mas subvencijo. Mas ampak avto moras kupit, oddat vlogo, jo morajo odobrit (roka za odlocbo ni) in 60-90 dni po odlocbi dobis subvencionirano financiranje!!!! Tako dela BORZEN. Vseeno je to 19k za 40KW torej 200km baterijo...

Sorry komur paše naj to vzame, zame je to totalna norija ce ne ze velik nateg. 

 

Gremo naprej, pise poraba 15kw na 100. Ok ce filam doma reci pisi do 3€ na 100. Ampak jaz potem z najboljsim dosegom (realnim stestirano 320km) moram paziti da ne grem dlje od bajte kot je 160km...pa potem cakati cez noc, buh ne daj da kaj vmes pride, za tujino, konkreten dopust, resno uporabo... rabim drug avto....

 

Ce grem pa na pot pa menpride 15kw x 0.70€ na hitri polnilnici ker jaz moram naprej 10.5€ kar je vec kot benz....

 

Kaj smo res tako dalec prisli da elektriko prodajamo samo se kot marketinski produkt....ker ko odpres katalog tele 'petke' vidis da je to avto namenjen samo enemu - šmekeriji in tistim ki se samo preseravajo...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Ta nova 'petka' je 27-34k....

Ja to je pa res mala petka

 

S tem da je treba doplacat vzdrzevanje 5 let (?????) 1100€ ter ce hoces se jamstvo 1400€ (?????)

 

Kansinja nor za 'mali mestni avto'. Ful prsparas ni kej

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Kupci kupujemo z očmi, to je dejstvo pa če gre za avto, čevlje, sončna očala, lopato :)

 

Tole zadnje je namenoma. Ker mogoče pa kdo tukaj kupuje lopate tud za zakopavanje....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 1 uro je godlike napisal:

 Verjetno bo takrat brezstično polnjenje v garaži na tleh....

Ha ha ha ha. Pa ce bo 9W ti ga bo še segrelo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
pred 3 urami je dvorjan napisal:

Itak da vse "pelje" ali "pade" na ceni energenta.

 

No, in v tem izračunu so upoštevali naslednjo ceno elektrike -> Strom 0,44€ / kWh.

 

Zdaj pa naj si vsak zase preračuna, koliko daje za kWh elektrike. Jaz niti približno ne toliko, še z vsem potepanji po javnih polnilnicah.

 

Pa še za tiste, ki radi uporabljate lastne možganske celice - EVji se večinoma polnijo doma. Za tiste par izletov letno pa na javnih polnilnicah. Koliko vas stane domača elektrika - seveda brez sončne elektrarne? In koliko drugače bi bil videti izračun, če bi upošteval polovico nižjo ceno elektrike?

 

Hja, hudič je v podrobnostih. ADAC pa plačujejo izpuharji ...

Prejsnji teden si nas s 1000km potjo prepriceval ravno obratno s hitrimi polnilnicami in danes negiras samega sebe... 

Se pravi danes je argiment filanje doma in ne vec iti na morje, daljse poti...ok

Velikokrat obrnes plosco samo da mas ok situacijo.

Jaz ne prepricujem nikogar samo dejstva dajem. 

Normalno da doma ne damo toliko za kwh - ampak doma zato dalj traja....fizika

Drugace pa 0.44 je poceni!!! Izredno poceni

 

WWW.PETROL.SI

Oglejte si cenik polnjenja na javnih električnih polnilnicah znotraj Petrolove infrastrukture...

 

Se pravi ce mam 100% el avto pa gledam 'ta pocen' bencin moram gledat da pripuzam dam al pa da grem na 'pocasno' pplnilnico

 

Res, ne hvala

 

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Stare hiše majo trofazni strom, ampak problem je napeljava delana se s sistemom nicenja in starimi trdimi kabli. Pri starših marlesova 1980 je to no1 problem ki kriče po obnovi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Slivka napisal:

Te kalkulacije so narejene pri precej majhnem številu prevoženih kilometrov na leto, samo 15.000. Če bi vzeli naše povprečje, bi bila računica najbrž drugačna...

pred 2 urama je Slivka napisal:

 

Odpri pdf mas na 10,15 in 30k na leto. Boš presenečen je se vecja razlika. Kakorkoli kot sem rekel cena avta doloca vse...ne na kaj gre

 

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)

ADAC je naredil nekaj nedopustnega, naredil je 5 letno kalkulacija z vsem vključenim, cena avta, servisi, benz / strom, in ugotovil da niti v enem primeru ni 100% elektrika prednost....ker enostavno so energenti sedaj na popolnoma enakem nivoju, cena avta pa prevlada, tudi če je treba servisirat ice. in to je bilo lani ko je bila elektrika še cenejša

 

https://assets.adac.de/Autodatenbank/Autokosten/E-AutosVergleich.pdf

 

nullnullnull

image.png

image.png

image.png

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)

Gotovo je, likvidacija takojšna, nekdo je odprl excel in vstavil cifre....ne pobere se to, ne gre, ko je energent ratal tako drag da se ne izplača nobena investicija. Tudi Kitajci imajo prste vmes, EU je preobremenjena sama s seboj, misli pa da bo to en otok, kjer lahko ljudi šponaš z višjim potrošništvom....ne gre.

 

Zaradi znatnih sprememb regulativnih in tržnih pogojev ter konkurenčnega pritiska na trgu polnjenja električnih vozil je zelo malo verjetno, da bo ta segment, ki ni del osnovne dejavnosti Landis+Gyr, dosegel ciljne stopnje rasti in bo dobičkonosen v bližnji prihodnosti. Zato se je upravni odbor odločil, da bo podjetje postopno ugasnilo in izstopilo s področja izdelave električnih polnilnic v regiji EMEA," so navedli.

 

Tole je kar velik del Slovenskega omrežja....če ne skoraj celoten glavni del

Po pisanju Siola je podjetje Landis+Gyr EV Solutions v Sloveniji pokrivalo skoraj tri četrtine trga javnih polnilnic za električna vozila, skrbeli so za zaledni program Petrolovih javnih polnilnic, del programa Gremo na elektriko in znamke Moon družbe Porsche Slovenija idr. Izdelovali pa so tudi domače stenske polnilnice, kakršne na primer med drugimi prodaja tudi Petrol.

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

A ni vlada s tem ko je sprostila omejitev dovolila ravno to?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Evo, na temo bo se lahko...

Tocno to sem rekel. Elektrika gre lahko zgolj in samo gor.

 

WWW.24UR.COM

Vladne regulacije cene elektrike ne bo več, ta bo marca znova prepuščena trgu. Po napovedih...

 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano
pred 51 minutami je Janez007 napisal:

 

Če je preveč, bo z lahkoto pomagala mamica. :) (lažje kot voziti po izohipsah)

 

UREDBA
o oblikovanju cen določenih naftnih derivatov
(neuradno prečiščeno besedilo št. 2)
 
1. člen
(1) Ta uredba določa mehanizem oblikovanja cen določenih naftnih derivatov, sestavine, ki jih morajo upoštevati podjetja, ki se ukvarjajo z dejavnostjo prodaje teh naftnih derivatov (v nadaljnjem besedilu: distributerji), in merila, po katerih se morajo oblikovati cene ali njihove sestavine.
(2) Mehanizem oblikovanja cen naftnih derivatov, sestavine, ki jih morajo upoštevati distributerji, in merila, po katerih se morajo oblikovati cene ali njihove sestavine, navedene v tej uredbi, se ne uporabljajo za oblikovanje cen naftnih derivatov, ki se prodajajo na bencinskih servisih na servisnih prometnih površinah avtocest in hitrih cest. Za avtoceste in hitre ceste se štejejo ceste, kot jih določa uredba, ki ureja kategorizacijo državnih cest.
2. člen
(1) Za naftne derivate iz prejšnjega člena se štejejo 95-oktanski neosvinčeni motorni bencin (v nadaljnjem besedilu: NMB-95), dizelsko gorivo (v nadaljnjem besedilu: dizel) in kurilno olje (v nadaljnjem besedilu: KOEL).
(2) Cena iz prejšnjega člena se oblikuje na enoto proizvoda, ki znaša en liter, in sicer kot povprečna 14-dnevna prodajna cena tekočega obdobja.
3. člen
image.png
pri čemer je:
Pt
modelska cena naftnega derivata v eurih/liter;
Pt (Min)
modelska cena mineralnega naftnega derivata v eurih/liter;
Δt (Bio)
dodatek za biokomponento, ki se primešava mineralnim gorivom, v eurih/liter;
M
marža distributerjev v eurih/liter, navedena v 13. členu te uredbe;
r
nadomestilo za oblikovanje varnostnih zalog Zavodu Republike Slovenije za blagovne rezerve v eurih/liter, ki ga na podlagi 53. člena Zakona o državnih blagovnih rezervah (Uradni list RS, št. 23/24) z uredbo določi Vlada Republike Slovenije.
4. člen
image.png
pri čemer je:
Pt (Min)
modelska cena mineralnega naftnega derivata v eurih/liter;
r
gostota naftnega derivata (za motorne bencine znaša 0,755 kg/l, za dizel 0,845 kg/l);
i = 1, 2, 3 … n;
n
n = 10; za soboto in nedeljo ni objave borznih kotacij;
1 USD = x eur (objavljeni dnevni tečaj Banke Slovenije);
CIF Med Hi 
Platts kotacija derivata (najvišja dnevna vrednost v USD/tono po viru: Platts European Marketscan v rubriki »Mediterranean Cargoes CIF Med High (Genova/Lavera)«), pri čemer je: 
– Prem Unl 10 ppm = NMB-95, 
– 10 ppm ULSD = dizel.
5. člen
Dodatek za biokomponento v eurih/liter iz izračuna v 3. členu te uredbe se izračuna, kot sledi:
a)    za NMB-95 po naslednji formuli:
image.png
pri čemer je:
Δt (Bio-bencin)
dodatek za biokomponento v mineralnem bencinu NMB-95 v eurih/liter;
i
i = 1, 2, 3 … n;
n
n = 10; za soboto in nedeljo ni objave borznih kotacij;
FOBRottT2EthH
Platts kotacija bioetanola (najvišja dnevna vrednost v eurih/m3 po viru: Platts-Biofuelscan v rubriki »Platts key daily ethanol assessments – Northwest Europe (€/cu m)« pod vrstico »Ethanol FOB T2 Rotterdam H)«;
Pt (Min.bencin)
modelska cena mineralnega naftnega derivata NMB-95 v eurih/liter, izračunana po formuli za mineralne naftne derivate iz prejšnjega člena;
TQ (Bio-b)
priznani strošek prevoza z železniško cisterno za bioetanol prostornine 60 m3 na relaciji Ljubljana–Rotterdam–Ljubljana v eurih/liter, ki znaša 0,056 eura/liter;
D Bio-b
delež vsebnosti bioetanola v mineralnem bencinu NMB-95, izražen v volumskem odstotku, ki znaša 10 %;
b)    za dizel po naslednji formuli:
image.png
pri čemer je:
Δt (Bio-dizel)
dodatek za biodizel v mineralnem dizlu v eurih/liter;
i
i = 1, 2, 3 … n;
n
n = 10; za soboto in nedeljo ni objave borznih kotacij;
UCOME (RED) FOB ARA M
Platts kotacija biodizla (najvišja dnevna vrednost v eurih/mt po viru: Platts-Biofuelscan v rubriki »Platts key daily biodiesel assessments–Northwest Europe (eur/mt)« pod vrstico »UCOME (RED) FOB ARA (eur/mt) – Midpoint)«;
ρ
gostota za biodizel, ki znaša 0,883 kg/liter;
Pt (Min.dizel)
modelska cena mineralnega dizla v eurih/liter, izračunana po formuli za mineralne naftne derivate iz prejšnjega člena;
TQ (Bio-d)
priznani strošek prevoza z železniško cisterno za biodizel prostornine 60 m3 na relaciji Ljubljana–Rotterdam–Ljubljana v eurih/liter, ki znaša 0,063 eura/liter;
D Bio-d
delež vsebnosti biodizla v mineralnem dizlu, izražen v volumskem odstotku, ki znaša 7 %.
6. člen
Povprečna 14-dnevna prodajna cena tekočega obdobja brez dajatev (v nadaljnjem besedilu: modelska cena) za KOEL se določi z naslednjim izračunom:
image.png
pri čemer je:
Pt
modelska cena naftnega derivata v eurih/liter;
r
gostota naftnega derivata (za KOEL 0,845 kg/l);
r
nadomestilo za oblikovanje varnostnih zalog Zavodu Republike Slovenije za blagovne rezerve v eurih/liter, ki ga na podlagi 53. člena Zakona o državnih blagovnih rezervah (Uradni list RS, št. 23/24) z uredbo določi Vlada Republike Slovenije;
M
marža distributerjev, določena v skladu s 13. členom te uredbe;
i
i = 1, 2, 3 … n;
n
n = 10; za soboto in nedeljo ni objave borznih kotacij;
1 USD = x eur (objavljeni dnevni tečaj Banke Slovenije);
CIFMedH
PLATTS kotacija derivata (najvišja dnevna vrednost v USD/tono po viru: Platt's European Marketscan pod rubriko »Mediteranean Cargoes CIF Med (Genova/Lavera), pri čemer se za KOEL uporabijo kotacije 10 ppm ULSD.
7. člen
P* je najvišja prodajna cena brez dajatev, izražena v eurih/liter in popravljena po postopku zaokroževanja drobnoprodajne cene.
8. člen
(1) Drobnoprodajna cena se določi tako, da se modelski ceni naftnega derivata iz 3. in 6. člena te uredbe v skladu z veljavnimi predpisi dodajo vse davčne obremenitve, izražene v eurih/liter. Drobnoprodajna cena se zaokroži na tri decimalna mesta. S ponovnim preračunom se po odbitku vseh davčnih obremenitev določi najvišja popravljena prodajna cena brez dajatev P*t, ki se lahko uveljavi na trgu v obdobju t + 1.
(2) Po postopku zaokroževanja drobnoprodajne cene, kakršnega predvideva prejšnji odstavek, se popravljena prodajna cena tekočega 14-dnevnega obdobja P*t določi kot najvišja prodajna cena brez dajatev Pt, ki velja v obdobju t + 1 (P*t = Pt).

 

 

 

 

 

A mas kak povzetek za telebane? 😕

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

In zakaj se sploh pogovarjate o tem ce majo pa vsi garancijo? Tako eni in drugi...

 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Vceraj ob cca 21:00 me je na ravnini za odsekom Skofja loka proti jeprci prehitela skodica, tako popolnoma do podnja po moje tam minimum 150-160 na uro. Pregledno tam ni, polna crta je. Ok, se ti mudi. Sem si mislil, tema, sama sva bila

 

Grem naprej mimo pocivalisca in v daljavi vidim modro rdece luci, najprej si mislim o poglej celo ujel so ga, potem pa takoj mi klikne rdece modre so za spremstvo....

 

Ko pridem v doseg vzgem vse 4 (6) in pocasi se blizam.

 

Ta ista skoda razmetana po cesti, vklopil pa je luci za vidljivost, obenem je bil ze zunaj v jopocu in usmerjal sam promet s policijsko lucko/liziko...

 

Vprasam vse ok? Prav vse ok, pa grem....

 

Ocitno protokolarno vozilce, sofer pa pac ni mogel iz svoje kože. A je bila srna, a se je razmetal me ni zanimal, važno da ni blo poškodovanih, za zavarovanje ceste, je mel pa sam že vse s seboj :)

 

Nazajgrede je bila že avtovleka a še vedno brez policije. Je vse sam 'uredil'.

 

Da mam še kamero bi bla pa dobra montaza - vušmimo/razčefuk/nalaganje :)

 

 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)

Jaz sem na norveškem videl na dveh prehodih tablo s prepovedjo za ev, nisem se pa posvečal temu z motorjem.

 

 

Jaz sem na norveškem videl na dveh prehodih tablo s prepovedjo za ev, nisem se pa posvečal temu z motorjem.

 

Edit: sem šel gledat in to zgleda ni 'nacionalno' ampak odločitev kompanje, tega se spomnim da je kričal s tablam, pa na webu tud piše, celo hybrid tudi

 

WWW.HAVILAVOYAGES.COM

Bring your car on a voyage with Havila Voyages

 

Po drugi strani pa uvajajo elektricne trajekte, kdo bi jih razumel

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
pred 7 urami je Mraušk Mčk napisal:

Na Mljetu sta samo 2 polnilni mesti - 11KW. Locirani sta v trajektnem pristanišču. In nikoli v najvišji sezoni nisem videl, da bi bili zasedeni oz, da bi kdorkoli polnil spljoh. 

Trajekti so pa spet poglavje zase. Norvezani, ki so vodilni z el avti in odvisni od trajektov v fjordih so prepovedali elektricne avte na trajektih 

 

Grki so dal neumne limite. Jadrolinija zaenkrat si ne more privosciti da bi varnost bila vaznejsa od dobicka

 

Pol se pa pejd

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

V original članku se celo priznali

WWW.PINCAMP.DE

Mit dem Elektroauto und einem Wohnwagen über die Berge ans Meer – der ADAC hat den Test gemacht! Hier alles erfahren!

Auf der rund 1.300 km langen Strecke wurden insgesamt 522 kWh Strom geladen. Die Kosten für diese Strecke summierten sich auf 233 Euro. Dies entspricht 18,18 pro 100 km – dieser Wert ist vergleichbar mit dem Kostenaufwand eines Dieselfahrzeuges.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
pred 8 minutami je dvorjan napisal:

Ja, vleka počitniške prikolice ima več minusov kot plusov:

- poraba je znatno višja zaradi višjega upora

- skoraj nobena polnilnica (z izjemo nekaterih na severu Evrope) ni načrtovana za vozilo s prikolico (in je slednjo treba odklopiti pred polnjenjem)

+ če ima vozilo V2L tehnologijo, si lahko samozadosten kar zadeva potrebo po elektriki

No upor je enak za vse tipe avtov. pa še SUV so izbrali tako da je primerljivo z mojimi

 

dvorjan, glede na tvoje izkušnje mam resno vprašanje. električni avti so avtomatik zato:

- recimo da ti res zmanjka štroma, worst case scenario, in avto crkne - ali ti lahko prestaviš iz D? To je muka okvar avtomatikov...in ne pomaga drugo kot avtovleka

- recimo da ti res zmanjka štroma, worst case scenario spet - kake so asistenčne storitve (ICE dobi kantico oz ma vključeno)?

 

ICE al pa štrom, če zmanjka v nemčiji oba fašeta kazen :)

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Drugače mam pa narejeno tako, da ko je priklopljena na avto jo napaja avto. Aku je čez glavo dovolj za 14 dni za LED luči in 12V pumpe za vodo. Če bi dal pa še ta mali solarni kovček bi bil pa čisto samozadosten. Tle je pa štrom več kot dobrodošel, ampak kot rečeno aku iz avta, en aku v prikoli - ki se fila med potjo, za selo sezono čez glavo dost.

Zakaj to pravim - ker opisujejo priklop na el avto kot velik plus....to obstaja že od leta 1970, samo nemški 13 polni priklop moraš met, ki omogoča stalno napajanje iz avta

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)

Pa nazaj na temo - jaz kot veste sem kampist, pri tem članku nekaj časa nazaj me je pritegnilo dvoje:

 

- kako je bil lahko strošek štroma večji? Res zaradi potrebe po vleki? 233€ so naračunali, iz izkušenj povem da s tako prikoli sem imel max 11L porabe, povprečno 10 kadarkoli, kjerkoli. To je pri 1300km 130L benza, če bi bil benz 1,75€ bi dosegel 233€, takrat je pa bil okoli 1,4....(julij 23) - s tem da so v kampu polnili zastonj!! Neki mi tle ne štima...

- odklaplanje prikolice zaradi rikvercanja na polnilnico, nikoli ne bi sam pomislil na to

- čas na poti (če sem prav računal 4 ure polnjenja, ampak ok na dopustu se ti ne mudi, vzamem)

- izven sezone je bilo, pa polnjenja niso tekla čist tekoče

 

 

WWW.AMZS.SI

Dopustniško električno doživetje: veliko ovir za električne počitnice

 

 

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
dne 21. 1. 2025 ob 20:37 je jures napisal:

Aja ker ta kraj je res smucarski :). Zanimivo kako zivis ti samo z robovi :)

 

Ko se je slo smucat v bovec smo sli vsi na tisto malo pumpo ker druge ni :) guzvo so delal samo tisti ki so sli po cike pa morajo pred vrati parkirat.

 

Lej ce ti uzivas v tem daj, ne se sekirat ce se nas ne prime, se bolje, ne spodbujaj nas, ker sedaj uzivas prijetno manjsino, ki ti paše. Pač (mamica :) ), mamo drugačne poglede in pričakovanja tu. 

Evo ti šetnjo, ne rabiš veliko ker je vse v profilu

pred 3 minutami je dvorjan napisal:

Mogoče se sprehodiš nazaj čez celo temo.

 

Jaz nič ne enačim, samo občasno vam povem, da EV ni noben bav-bav tudi za daljše razdalje, čemur večina vas še vedno ne verjame. Ko boste enkrat probali, se bomo pa ... družili na polnilnicah. 😃

enačiš polnjenje 3 x 1000km poti z ICe avtom, enačiš oz probaš enačiti čas na poti, nenazadnje pa probaš tudi enačiti stroške. Enostavno ne gre. tako čas in denar sta tu nekaj povsem drugega in neprimerljiva. Je pa lahko tako ICE kot štromar v tej zgodbi ali hruška ali jabuk...odvisno na kateri strani sklede sediš :) . Dajmo še temo kako vegani vsiljijejo ostalim ta način življenja, da se bomo vsi rešili tegob in gotove smrti...pol smo pa kompletni :)

 

Jaz lahko kadarkol pridem na polnilnico ti svečo držat :) :) pa na dobro kavo, če mam cajt :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)

Duben avto nje nima računice, duben....ice, strom, lpg, gre se bolj za način življenja, ugodje, imiđ, osebne preference, potrebe, nič drugega. Avto (motor, kolo, avtodom, prikola, jebemti še superge za hojo) so zgolj in samo strošek. Pika.

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Tocno to sem jaz napisal, ce mu pase elektrika naj uziva, moti me samo da enaci zadeve, to pa ne mores. 

 

Hruske pa jabuka

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.