Pt
|
modelska cena naftnega derivata v eurih/liter;
|
Pt (Min)
|
modelska cena mineralnega naftnega derivata v eurih/liter;
|
Δt (Bio)
|
dodatek za biokomponento, ki se primešava mineralnim gorivom, v eurih/liter;
|
M
|
marža distributerjev v eurih/liter, navedena v 13. členu te uredbe;
|
r
|
nadomestilo za oblikovanje varnostnih zalog Zavodu Republike Slovenije za blagovne rezerve v eurih/liter, ki ga na podlagi 53. člena Zakona o državnih blagovnih rezervah (Uradni list RS, št. 23/24) z uredbo določi Vlada Republike Slovenije.
|
Pt (Min)
|
modelska cena mineralnega naftnega derivata v eurih/liter;
|
r
|
gostota naftnega derivata (za motorne bencine znaša 0,755 kg/l, za dizel 0,845 kg/l);
|
i
|
i = 1, 2, 3 … n;
|
n
|
n = 10; za soboto in nedeljo ni objave borznih kotacij;
|
e
|
1 USD = x eur (objavljeni dnevni tečaj Banke Slovenije);
|
CIF Med Hi
|
Platts kotacija derivata (najvišja dnevna vrednost v USD/tono po viru: Platts European Marketscan v rubriki »Mediterranean Cargoes CIF Med High (Genova/Lavera)«), pri čemer je:
– Prem Unl 10 ppm = NMB-95,
– 10 ppm ULSD = dizel.
|
Δt (Bio-bencin)
|
dodatek za biokomponento v mineralnem bencinu NMB-95 v eurih/liter;
|
i
|
i = 1, 2, 3 … n;
|
n
|
n = 10; za soboto in nedeljo ni objave borznih kotacij;
|
FOBRottT2EthH
|
Platts kotacija bioetanola (najvišja dnevna vrednost v eurih/m3 po viru: Platts-Biofuelscan v rubriki »Platts key daily ethanol assessments – Northwest Europe (€/cu m)« pod vrstico »Ethanol FOB T2 Rotterdam H)«;
|
Pt (Min.bencin)
|
modelska cena mineralnega naftnega derivata NMB-95 v eurih/liter, izračunana po formuli za mineralne naftne derivate iz prejšnjega člena;
|
TQ (Bio-b)
|
priznani strošek prevoza z železniško cisterno za bioetanol prostornine 60 m3 na relaciji Ljubljana–Rotterdam–Ljubljana v eurih/liter, ki znaša 0,056 eura/liter;
|
D Bio-b
|
delež vsebnosti bioetanola v mineralnem bencinu NMB-95, izražen v volumskem odstotku, ki znaša 10 %;
|
Δt (Bio-dizel)
|
dodatek za biodizel v mineralnem dizlu v eurih/liter;
|
i
|
i = 1, 2, 3 … n;
|
n
|
n = 10; za soboto in nedeljo ni objave borznih kotacij;
|
UCOME (RED) FOB ARA M
|
Platts kotacija biodizla (najvišja dnevna vrednost v eurih/mt po viru: Platts-Biofuelscan v rubriki »Platts key daily biodiesel assessments–Northwest Europe (eur/mt)« pod vrstico »UCOME (RED) FOB ARA (eur/mt) – Midpoint)«;
|
ρ
|
gostota za biodizel, ki znaša 0,883 kg/liter;
|
Pt (Min.dizel)
|
modelska cena mineralnega dizla v eurih/liter, izračunana po formuli za mineralne naftne derivate iz prejšnjega člena;
|
TQ (Bio-d)
|
priznani strošek prevoza z železniško cisterno za biodizel prostornine 60 m3 na relaciji Ljubljana–Rotterdam–Ljubljana v eurih/liter, ki znaša 0,063 eura/liter;
|
D Bio-d
|
delež vsebnosti biodizla v mineralnem dizlu, izražen v volumskem odstotku, ki znaša 7 %.
|
Pt
|
modelska cena naftnega derivata v eurih/liter;
|
r
|
gostota naftnega derivata (za KOEL 0,845 kg/l);
|
r
|
nadomestilo za oblikovanje varnostnih zalog Zavodu Republike Slovenije za blagovne rezerve v eurih/liter, ki ga na podlagi 53. člena Zakona o državnih blagovnih rezervah (Uradni list RS, št. 23/24) z uredbo določi Vlada Republike Slovenije;
|
M
|
marža distributerjev, določena v skladu s 13. členom te uredbe;
|
i
|
i = 1, 2, 3 … n;
|
n
|
n = 10; za soboto in nedeljo ni objave borznih kotacij;
|
e
|
1 USD = x eur (objavljeni dnevni tečaj Banke Slovenije);
|
CIFMedH
|
PLATTS kotacija derivata (najvišja dnevna vrednost v USD/tono po viru: Platt's European Marketscan pod rubriko »Mediteranean Cargoes CIF Med (Genova/Lavera), pri čemer se za KOEL uporabijo kotacije 10 ppm ULSD.
|
A mas kak povzetek za telebane? 😕
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
In zakaj se sploh pogovarjate o tem ce majo pa vsi garancijo? Tako eni in drugi...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Vceraj ob cca 21:00 me je na ravnini za odsekom Skofja loka proti jeprci prehitela skodica, tako popolnoma do podnja po moje tam minimum 150-160 na uro. Pregledno tam ni, polna crta je. Ok, se ti mudi. Sem si mislil, tema, sama sva bila
Grem naprej mimo pocivalisca in v daljavi vidim modro rdece luci, najprej si mislim o poglej celo ujel so ga, potem pa takoj mi klikne rdece modre so za spremstvo....
Ko pridem v doseg vzgem vse 4 (6) in pocasi se blizam.
Ta ista skoda razmetana po cesti, vklopil pa je luci za vidljivost, obenem je bil ze zunaj v jopocu in usmerjal sam promet s policijsko lucko/liziko...
Vprasam vse ok? Prav vse ok, pa grem....
Ocitno protokolarno vozilce, sofer pa pac ni mogel iz svoje kože. A je bila srna, a se je razmetal me ni zanimal, važno da ni blo poškodovanih, za zavarovanje ceste, je mel pa sam že vse s seboj
Nazajgrede je bila že avtovleka a še vedno brez policije. Je vse sam 'uredil'.
Da mam še kamero bi bla pa dobra montaza - vušmimo/razčefuk/nalaganje
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Jaz sem na norveškem videl na dveh prehodih tablo s prepovedjo za ev, nisem se pa posvečal temu z motorjem.
Jaz sem na norveškem videl na dveh prehodih tablo s prepovedjo za ev, nisem se pa posvečal temu z motorjem.
Edit: sem šel gledat in to zgleda ni 'nacionalno' ampak odločitev kompanje, tega se spomnim da je kričal s tablam, pa na webu tud piše, celo hybrid tudi
Travel with a car - Havila Voyages
Po drugi strani pa uvajajo elektricne trajekte, kdo bi jih razumel
Popravljeno od juresLive your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
pred 7 urami je Mraušk Mčk napisal:Na Mljetu sta samo 2 polnilni mesti - 11KW. Locirani sta v trajektnem pristanišču. In nikoli v najvišji sezoni nisem videl, da bi bili zasedeni oz, da bi kdorkoli polnil spljoh.
Trajekti so pa spet poglavje zase. Norvezani, ki so vodilni z el avti in odvisni od trajektov v fjordih so prepovedali elektricne avte na trajektih
Grki so dal neumne limite. Jadrolinija zaenkrat si ne more privosciti da bi varnost bila vaznejsa od dobicka
Pol se pa pejd
Popravljeno od juresLive your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
V original članku se celo priznali
Elektroauto mit Wohnwagen: Im ADAC-Test über die Berge ans Meer - PiNCAMP Magazin
Auf der rund 1.300 km langen Strecke wurden insgesamt 522 kWh Strom geladen. Die Kosten für diese Strecke summierten sich auf 233 Euro. Dies entspricht 18,18 pro 100 km – dieser Wert ist vergleichbar mit dem Kostenaufwand eines Dieselfahrzeuges.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
pred 8 minutami je dvorjan napisal:Ja, vleka počitniške prikolice ima več minusov kot plusov:
- poraba je znatno višja zaradi višjega upora
- skoraj nobena polnilnica (z izjemo nekaterih na severu Evrope) ni načrtovana za vozilo s prikolico (in je slednjo treba odklopiti pred polnjenjem)
+ če ima vozilo V2L tehnologijo, si lahko samozadosten kar zadeva potrebo po elektriki
No upor je enak za vse tipe avtov. pa še SUV so izbrali tako da je primerljivo z mojimi
dvorjan, glede na tvoje izkušnje mam resno vprašanje. električni avti so avtomatik zato:
- recimo da ti res zmanjka štroma, worst case scenario, in avto crkne - ali ti lahko prestaviš iz D? To je muka okvar avtomatikov...in ne pomaga drugo kot avtovleka
- recimo da ti res zmanjka štroma, worst case scenario spet - kake so asistenčne storitve (ICE dobi kantico oz ma vključeno)?
ICE al pa štrom, če zmanjka v nemčiji oba fašeta kazen
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Drugače mam pa narejeno tako, da ko je priklopljena na avto jo napaja avto. Aku je čez glavo dovolj za 14 dni za LED luči in 12V pumpe za vodo. Če bi dal pa še ta mali solarni kovček bi bil pa čisto samozadosten. Tle je pa štrom več kot dobrodošel, ampak kot rečeno aku iz avta, en aku v prikoli - ki se fila med potjo, za selo sezono čez glavo dost.
Zakaj to pravim - ker opisujejo priklop na el avto kot velik plus....to obstaja že od leta 1970, samo nemški 13 polni priklop moraš met, ki omogoča stalno napajanje iz avta
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Pa nazaj na temo - jaz kot veste sem kampist, pri tem članku nekaj časa nazaj me je pritegnilo dvoje:
- kako je bil lahko strošek štroma večji? Res zaradi potrebe po vleki? 233€ so naračunali, iz izkušenj povem da s tako prikoli sem imel max 11L porabe, povprečno 10 kadarkoli, kjerkoli. To je pri 1300km 130L benza, če bi bil benz 1,75€ bi dosegel 233€, takrat je pa bil okoli 1,4....(julij 23) - s tem da so v kampu polnili zastonj!! Neki mi tle ne štima...
- odklaplanje prikolice zaradi rikvercanja na polnilnico, nikoli ne bi sam pomislil na to
- čas na poti (če sem prav računal 4 ure polnjenja, ampak ok na dopustu se ti ne mudi, vzamem)
- izven sezone je bilo, pa polnjenja niso tekla čist tekoče
Z električnim avtom in bivalno prikolico na počitniško potovanje
Popravljeno od jures
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
dne 21. 1. 2025 ob 20:37 je jures napisal:Aja ker ta kraj je res smucarski :). Zanimivo kako zivis ti samo z robovi
![]()
Ko se je slo smucat v bovec smo sli vsi na tisto malo pumpo ker druge ni
guzvo so delal samo tisti ki so sli po cike pa morajo pred vrati parkirat.
Lej ce ti uzivas v tem daj, ne se sekirat ce se nas ne prime, se bolje, ne spodbujaj nas, ker sedaj uzivas prijetno manjsino, ki ti paše. Pač (mamica
), mamo drugačne poglede in pričakovanja tu.
Evo ti šetnjo, ne rabiš veliko ker je vse v profilu
pred 3 minutami je dvorjan napisal:Mogoče se sprehodiš nazaj čez celo temo.
Jaz nič ne enačim, samo občasno vam povem, da EV ni noben bav-bav tudi za daljše razdalje, čemur večina vas še vedno ne verjame. Ko boste enkrat probali, se bomo pa ... družili na polnilnicah. 😃
enačiš polnjenje 3 x 1000km poti z ICe avtom, enačiš oz probaš enačiti čas na poti, nenazadnje pa probaš tudi enačiti stroške. Enostavno ne gre. tako čas in denar sta tu nekaj povsem drugega in neprimerljiva. Je pa lahko tako ICE kot štromar v tej zgodbi ali hruška ali jabuk...odvisno na kateri strani sklede sediš . Dajmo še temo kako vegani vsiljijejo ostalim ta način življenja, da se bomo vsi rešili tegob in gotove smrti...pol smo pa kompletni
Jaz lahko kadarkol pridem na polnilnico ti svečo držat
pa na dobro kavo, če mam cajt
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Duben avto nje nima računice, duben....ice, strom, lpg, gre se bolj za način življenja, ugodje, imiđ, osebne preference, potrebe, nič drugega. Avto (motor, kolo, avtodom, prikola, jebemti še superge za hojo) so zgolj in samo strošek. Pika.
Popravljeno od juresLive your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Tocno to sem jaz napisal, ce mu pase elektrika naj uziva, moti me samo da enaci zadeve, to pa ne mores.
Hruske pa jabuka
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Napisano (urejeno)
In kaj je firma vzela za en 'paket' ali narocnine za polnjenje?
Ti si odvisen od AC in hitrega polnjenja. Ce nimas narocnine je na petrolu tud 4€ kWh
Po moje mate XL?
125€ na mesec za 25.000km letno?
Kar je 2000km mesecno.....
glih pri 20kW
Kaj pa pred NLB a bo kaka pipca? No tvoja izkusnja me pa zanima ker si terenc odvisen od časa
Vaya con Dios
Popravljeno od juresLive your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani