Edina tipka ki kaj izklaplja pri mojem avtu je tipka za izklop ASR - preprečevanje zdrsa pogonskih koles. Le ta omeji tudi delovanje ESC - elektronski nadzor stabilnosti.
Izklopa ABS-a nimam. Izklop ABS-a je smiseln samo v primeru globokega snega ali mehkega peska ko blokirana kolesa pred seboj rinejo kajlo materjala, ki poveča trenje - krajša zavorna pot. V vseh ostalih primerih podlag blokirana kolesa podaljšajo zavorno pot. Izklop tudi ne pomaga pa k izboljšanju vodljivosti ampak ravno obratno.
Asr = tcs (traction control system) oz proti zdrsavanju odvisno od firme. Knof mamo pa vsi enak avto z dvem vijugam spodaj. Misliva enako....ce se ne motim izklopi tudi abs.
Nikjer nisem rekel da izklop veca vodljivost
Popravljeno od jures
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ogromno se naucis take voznje v puscavi, zakaj? Ker mas prostora noro in omogoca hitrost ki nese vozilo po mehki podlagi kot da je asfalt, in vidis reakcije elektronke itd.
Spoznas da je idealna voznja tam nekje pri 60 na uro, z 1 bar v gumah in brez elektronke. Z elektronko se ne premaknes nikamor.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
V snegu še nikoli nič nisem izklopil, pa sem brez težav prišel v snegu preko vseh prelazov v Dolomitih. 😉
Alex ti si fenomen, pri tebi se svet vrti drugace
Tud jaz sem ze v snegu z motorjem sel preko dolomitev po asfaltu brez problema. Prelazi so soljeni, spucani...ce pada sneg se ne pomen da vozis po snegu
Pridi na nas klancek pa pozimi preden ga kmet zorje spelji na glavno....sem pisal lani da sem sosedo vlekel ven karoq 4x4 pa je zlezla postrani s ceste glih zato ker se ni mogla prenakniti sntcs nikamor
To je osnova zimske voznje drugace tcs vedno mece ven gas.
Yota ma gumb Trial ki v bistvu vse to priredi za voznika (tud manj obcutljiv gas) kadar gres na pesek, off ali sneg
Popravljeno od jures
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Na dvorišču hidroelektrarne Moste bi se lahko polnila samo dva ducata takih avtov. Potem problem razvoda energije in izgub pri prenosu do končnih uporabnikov bi cifro močno zmanjšal.
Ne verjamem v to da se da s poltrdim...
Najprej na dvorisce postavi se vso infrastrukturo pa pretvornike, da ne upepeliš avto
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Dokazano: ABS zmanjsa zavorno samo v enem primeru - na ravnem zaviranju na suhi cesti (mocno zmanjsa), ker je takrat trenje med gumo in cesto vecje od trenja med 'drsenjem' blokirane gume
V vseh ostalih primerih pa jo podaljsa. Na ledu, pesku, snegu, mokri cesti, kot tudi na suhi v primeru krmarjenja med zaviranjem, saj se trenje zmanjsa med gumo in cesto med krmarjenje.
Mas ogromno teh testov.
V snegu pravilom ne izklopis samo abs ampak tud tcs, ce hoces kam priti
Popravljeno od jures
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Si napisal kot, da nebi še boljših gum vozil a vem da ni tako....
Tudi jaz sem na službenem imel v preteklosti že nekaj blesavih kitajskih gum a so kmalu šle adijo.
Ene so imele veliko obrabo in posledično tresle, druge pretrde in po snegu zanič, tretje kar vredu, jim je pa robe pobralo itd. 🥴 Je pa res, da delam veliko km in se zelo hitro opazi kake so gume....
Napisal sem v smislu, da ne odstopajo od big brandov. 'do sedaj' pa sem predvsem mislil kilometražo. PRedal sem jih z avtom, na seb so imele vsaj 60.000 pa so bile še za natakniti. Mi pa vulkanizer vsako leto pravilno obrača (in hrani) gume. Mam za sabo že ene 30 let dela, ki je vedno povezano z mobilnostjo avto pa moped, če vzamem res konzervativnih 20.000 na leto, je to 600.000km (pa je res konzervativno). Lahko rečem, da nisem imel nikoli slabe izkušnje z gumam, name ali no name, pa sem kar nekaj takih 'prepovedanih' gum nataknu, tud za dolge kilometrine, v vročini in mrazu...., pa še za sabo velikokrat vlečem kaj, upam da se nisem jinxal sedaj.
Popravljeno od jures
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ko sem šel po tarraca v slovenj gradec (tam je bil na zalogi), je imel seveda kot nov model spet malce posebno dimenzijo, zimskih gum niso imeli nikjer samo na gumaxu. Bil sem 2 dni pred potjo (rabil takoj) in na voljo sem imel pri njih samo Gripmax. Nikad čuo ali nema drugo.
Mogoče najboljša guma, ki sem jo kdaj imel pozimi, pol te sezone in še druge 4 sezone potem (zahvaljujoč zamudi toyote) gume odlične, skupaj cca 50-60.000km...
Sem pisal da so mi pozabili povedati da zamenjan model rav4 ki mi ga bodo dobavili nima 18 ampak 19 colskih gum, jaz doma že imel 18, sem spet na hitro kupil tokrat Sailun trailblazer al nekaj takega. Še danes so gor imajo ene 25.000 zimskih, in delajo 1A
Za Fiata sem pred to zimo šel res na najcenejše možne zimske ker je mulc treniral in čakal za izpit. Našel sem Nordexx WinterSafe 2 FR 3PMFS. Sva šla v tisti sneg ki je bil, bilo je mrzlo, šel sem celo v Bologno s ta malim, vozim se več kot sem si mislil. Guma dela, pa je vsa teža spredaj tega avta, zadek držal. Res je da malce bolj vibrirajo na AC ampak za zimo za tak avto 1A
Zdaj se fiat seli v nemčijo, ima letne continental s katerimi je bil kupljen, zgledajo kot nove, s celim profilom ampak DOT2015 in bom spet šel na neki no name ROTALLA Setula E-Race RH01 DOT2025 samo zato ker menim da je bolje nova no name kot starejsa name...
Zgolj moje osebno mnenje, ja sem verjetno drugačen, ampak gume so tudi počasi stvar marketinške presoje. Receptura in izdelava se itak seli vsa tja kamor vsi vemo....Poglejte kaj je naredil Mitas na moto segmentu, pa so bili predkratkim označeni kot čehi, kitajci....kaj je Nexen naredil na avto segmentu....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Discover Japan's renewable energy breakthrough with the first titanium solar panel—1000...
Rimac dela avte samo za marketing. Njegov glavni biznis so baterijske resitve za manjsa vozila ala bicikli, invalidski vozicki, skratka razni pogonski sklopi za elektro mobilnost.
Ampak ne avti, avti nikoli niso bili in ne bodo niša. Ponesli so pa njegovo ime, torej namen uspel
Tole je 90% rimacevega posla, vodi ga pa tmau Rimac, Mate skrbi za ime
Sele zdaj sem opazil da so tablo za prednostno premaknili pred prehod,vcasih je bila za, pa da je tam tabla Medvode....zakaj ze ce je ze prej mal za Ancko?
Res skoraj vsak dan grem k našim ko sem doma, pa nisem videl
So mi pa ukradli 'rodno' Presko
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
No avstrijci majo naslednje, klikneš na netu v asfinag štacuni - sem podjetnik 8namesto sem fizična) in začne veljat takoj....neke vrste opcija da se strinajš da nimaš več odstopnih pravic.
Volk sit in koza na poti
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Hajbrid japanac ima 2000km več kot prejšnji teden. Zanimivo, po omejitvah + 150 bahn na uro kjer ni omejitev, poraba 6,7. Ni slabo, cca pola litra manj od tarraca dizla, ki pa je bil vsaj 500kg tezji
Cene tle gor pa uh la la (tromeja z belgijo in nizozemsko). Kar pozitivno presenečen, nisem se cjazil, eno tankanje, ena kava na celi poti v eno smer, STAUi seveda so bili, ampak nežni hibrid jih dejansko ima rad, ker se regenerira in gre na štrom, na zimakih seveda.
benz € 2.x, LPG 1.x, ampak razmerje je v bistvu boljse kot pri nas (1,5 vs 0,7)
Naslednja fura bo pa zaplinjena
Popravljeno od jures
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Predstavljajte si to na AC, avto dela regeneracijo na kozini, zadaj pa fantomski zastoj do postojne
To je res idiotsko, verjetno pa v brosuri pise F1 kers sistem
Ce sodim po moji joti se regeneracija dela tudi ko imas presezek moci bencinskega motorja, ne samo z bremzo. Nikoli na dol ali pri 'lift and coast' ne bremza pa regenerira
A hyundai pol vrsic na dol prepelje s neprekinjeno stoplampo?
Pa se crni humor: mas pa dnevne luci zadaj
Popravljeno od jures
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Asr = tcs (traction control system) oz proti zdrsavanju odvisno od firme. Knof mamo pa vsi enak avto z dvem vijugam spodaj. Misliva enako....ce se ne motim izklopi tudi abs.
Nikjer nisem rekel da izklop veca vodljivost
Popravljeno od juresLive your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani