Skoči na vsebino
Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 49 minutami je Thazz napisal:

...se jih da na roko ...

 

pred 38 minutami je NevLado napisal:

... ni niti več pri meru stal ampak je bil bolj tak mlahav

 

pred 37 minutami je Liuch napisal:

... pa mu z roko pomagaš.

 

pred 20 minutami je NevLado napisal:

...pa potem doma zdrgneš na roko ...

 

Ne me linčat, za off topic, ampak tale debata, če jo vzameš iz konteksta je sila zabavna. 🤪

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

kaj je odvec danes na avtu?
Napisano

Hmmmm, pol ti bo bolj AT "pomagal" da greš v 3PM, če te že infarkt ne bo pokopal.:unsure:

 

Ok, tole je blo mal grobo povedano, samo line assist je v Mazdah bolj tko tko in popravlja bolj po eni logiki ostati znotraj linij, kar včasih pomeni, da te potegne v ovinku v nasproti vozečega, če le ta pelje preblizu ali čez sredino ceste. Ko se ti 1x to zgodi, da se začneš "borit" z volanom, da ne pride do nesreče, ga pač izklopiš. Sem pa pustil zvočni signal.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

kaj je odvec danes na avtu?
Napisano

Men pa je, sem opisal tudi na forumu. Ampak zdaj sem nastavil na neko srednjo vrednost kako hitro opozori oz. reagira pa je zdaj OK in razen kakšnega piska in napisa Brake še ni prišlo takoj, do samodejnega zaviranja.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 2 minutama je FuManchu napisal:

Se jim je pa res dalo oz. so imeli preveč časa :rolleyes:

 

... če si na sociali in ljubi dan ne delaš nič je to skor kot en konjiček... verjemi, da če bi bili v rednih službah in normalno zaposleni jim kaj takega ne bi padlo na kraj pameti, ker tud časa ne bi meli se s takimi manipulacijami ukvarjat.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Kako se vsakič, ko zamenjam gume na začetku težko navadim, da zimske na AC slabše držijo smer vožnje kot letne. 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 14 urami je Alex napisal:

Itak. Pri hitri vožnji pobere robove. 

Zato pa ima Boss tako majhno porabo, ko se vozi kot DeSUS. 😉

 

Ok, bom tokrat malo bolj resno odgovoril. Nekaj je res, v ovinke se res ne zaletavam kot kozliček, gume ne škripljejo pri vožnji skozi, ker takrat, ko že škripljejo nisi več hiter, saj si že čez optimalno najhitrejšo linijo. Tudi v motošportu imamo enako hitre voznike a eni uničijo gume nenormalno drugi pa ne. recimo Nascar je en tak tipičen primer al pa Indycar, kjer obvladovanje vožnje in hranjenje gum dostikrat odločajo kdo zmaga.

 

Mi je pa zanimivo, ker imam sodelavca, ki je resnično hiter voznik in to v kapelci od S-maxa pa sva zadnjič gledala gume na njegovem avtu in ni nikjer pobranih robov, še več, tako enakomerne porabe redko vidiš, ampak model pumpa na 3.0 😜

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 17 urami je Bini napisal:

Dobro očuvane gume 👍 Ampak mislim,da se  @Boss bolj po polžje vozi in še to samo "naravnost"...:hudicek:

 

Tud jaz mislim, da je tako in bom še nadgradil misel, da ima po moje avto celo na klocnih in da vrti kolesa v zraku ter nabira kilometre, tukaj se pa hvali, kako zna delati z gumami. Je lump tale Boss in prefrigan za povrh. 🤪

pred 16 urami je FuManchu napisal:

Te gume niso videle hitrih ovinkov. 

Seveda ne, ker ovinki sploh niso hitri in tam stojijo na mir za čist brezveze.😉

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 46 minutami je Alex napisal:

Naj kar sam varčuje. Jaz se bo grel na toliko stopinj kot sem se do sedaj in vozil se bom prav tako, zadnje čase se vozim celo več.  Naj predava on svojim ovčicam, ki so ga izvolili, najj šparajo.😉 

 

V paralelnem vesolju, kjer je trenutno Janša na oblasti in je dal enako navodilo, je tamkajšni Alex hudo jezen na izjavo tukajšnjega Alexa in ga je zmerjal z antivarčnežem. 😜

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

Ne oziroma sila malo, razen, če je tako nizek tlak, da se deformira guma in s tem zmanjša volumen v gumi. Potem se tlak poviša.

 

Zato pa polniš gume več pri višjih masni obremenitvi vozila, da se izniči efekt stlačene gume.

 

Tlak v gumah spreminja le temperatura in pa seveda količina samega zraka v gumi. Se pravi več kot daš zraka notri oziroma bolj kot ga segreješ bolj zvišaš tlak.

 

In se en oglasi od zadaj - zakaj pa poči žoga če se usedeš nanjo? Krogla je najbolj idealna forma saj ima na količino plašča največji volumen in če se usedeš nanjo spremeniš to formo in avtomatsko zmanjšaš volumen. Pri zmanjšanem volumni in isti količini zraka se tlak bistveno poveča in žoga poči.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
dne 6. 11. 2022 ob 22:30 je Bini napisal:

Evo,tole je moja Turanza prednja guma slikana po prevoženih 9kkm in takole zgleda na sliki.....😟

Med rdečim črtama jih je zelo pobralo, med zelenim pa ne. Mislim, da je to zaradi premehkih bočnic. 🤔

IMG_20221106_203210.jpg

IMG_20221106_203332~2.jpg

IMG_20221106_203259~3.jpg

IMG_20221106_203008.jpg

 

Sem poslikal mojo, ko sem dal dol in po cca 30.000 prevoženih km, je v sredini profil 6,8mm, pri straneh pa še vedno dobrih 5,5mm. Tole bo za minimalno še 1x toliko km, lahko celo 75kkm. Očitno ji paše, da je mal več napolnjena, grem pa spomladi na 2,8 bara spredaj in 2,7 zadaj.

 

guma.jpg

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 26 minutami je dvorjan napisal:

Oznaka A na gumah Bridgestone (in večini ostalih) pomeni "asymetric", torej asimetrični profil tekalne površine.

Kar sicer pomaga pri zagotavljanju oprijema, je pa seveda oprijem odvisen tudi od same zmesi, ta pa je pri "touring" gumah, oznaka T, precej trda in namenjena predvsem nabiranju kilometrov in manj športni vožnji.

 

Sicer pa tisti, ki morate vsak dan in v vsakem vremenu na cesto, ne komplicirajte in preprosto namestite zimske gume.

 

Ne bo držalo, ker je to simetrična guma in ta A pomeni, da je delano za ASEAN trg.

 

PAULTAN.ORG

It seems like ages since this writer tried a new Bridgestone tyre, but the moment I met the new Turanza T005A, I knew we would get along...

 

Sem pa danes, ko je dež namenoma peljal malo bolj na šarf, da bi videl kje so limiti in osebno res nimam nobenih pripomb. Guma drži tudi v ovinku in pospeševanju že v samem ovinku, kjer je znano, da najprej zdrsne, če se to počenja.

 

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

To je res, kar praviš, ampak kakšen je smisel verig pri +10 na suhi cesti sredi Ljubljane? :nevem: Namreč tam te bodo policaji jagal in iskal dlako v jajcu, ko bodo pa prave zimske razmere, kjer bi z vso pravico izločali in kaznovali neustrezno opremljena vozila, jih pa ne bo niti blizu. To je pač v primerjavi z Austrijo, tipičen primer inkasantstva.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi
Napisano
pred 16 urami je Alex napisal:

Zame je šlo vseeno  vse skupaj predaleč. Konec koncev, če nekdo postavi ceno in verjame, da bo avto za to ceno prodal, bi ga morali podpreti, ne pa, da se nekateri zgražajo in razglabljajo. 😉

 

Zakaj že? Ne vem, jaz od svojih prijateljev pričakujem, da mi povedo njihovo razmišljanje in ne da me za vsako ceno brezpogojno podpirajo v vsaki moji odločitvi, samo zato, ker smo prijatelji. To seveda ne pomeni, da je vmes škodoželjnost ali pa zavist ali celo zgražanje, kot namiguješ, čeprav tega pa res ni bilo.

 

Sej mogoče se motim pa nimam prav in je bolje, da me božajo in ujčkajo in trosijo sladke besede - ampak a je to iskreno? Ne vem meni je tako OK, tak krog prijateljev sem si izbral, mogoče pa pač ta način včasih preveč refleksiram tudi na forum, kjer so ljudje iz različnih koncev in razmišljanj pa rata tud kak užaljen odziv, pa čeprav je bilo mišljeno samo dobro.

 

Sam nisem namreč kupec tega vozila niti ga nikomur ne bi predlagal, da bi imel od tega neko direktno ali indirektno korist... pač tako je bilo moje videnje. Super, če se mu je vse tako izšlo kot pravi, vsa čast res, da se najdejo tako darežljivi kupci. Takih si vsak želi, ko prodaja, če pa kupuje pa seveda želi darežljivega prodajalca. 😜

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 8 minutami je Alex napisal:

Drselo ti je, ker imamo gor montirane famozne Bridgestonke. Tako, kot greš z zimskimi, bi moral it tudi z letnimi. 

 

Tako je in to je dejstvo...

 

@Bini če ti avto drsi iz ovinka je to fejst in zelo narobe. Ampak to ni fora letnih ali zimskih gum ampak očitno težav, ki jih imajo dotične gume.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

Ovinki vedno pobirajo najbolj robove, ampak vseeno se mi zdi, da tukaj gumo zaradi mehkih in dokaj visokih bočnic še dodatno "zvrača" v ovinku in povečuje obrabo. Ne gre za to, da bi "pretental" gumo ampak zato, da najdeš optimalen tlak za to gumo. Da pa bi gumo pobiralo samo po sredini bi pa rabil bistveno višji tak od 3,0.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Na Vranskem kjer imajo tisto vodno oviro so ugotavljali, da ne glede na temperature zimska bolj zvozi zadevo, ker odriva vodo ne samo spredaj zadaj ampak tudi bočno iz profila tako kot je predvideno za brozgo pozimi. Zato imajo vedno na tisti deski, ki sproži zanašanje, prednost vozila z zimaki pa ne glede al je test pozimi ali poleti. Ne vem kje si sicer slišal da zimske odrinejo manj vode kot letne, saj vsak, ki je kdaj s hitrostjo zapeljal v lužo čuti razliko kako letna bolj zabremza avto, ker težje odrine vodo saj jo ta ustavlja, kot zimska. To seveda govorimo še predno pride do akvaplaninga, kjer pa vsi vemo, da avto naenkrat rata silno "lahek", ko zglisira.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

Ja, se kar strinjam, da zna bit kej takega. Ne vem, će ne boš spomladi menjal, bi jaz probal pumpat 3,0 spredaj in 2,8 zadaj. 🤨

 

Podobno sem imel namreč težavo pred cca 15 leti s prvo šestko in prvimi GoodYear F1 (smrekca profil). Mi je tudi takole pobiralo profil pa sem napumpal 3,0 in se je obraba potem umirila na celoten profil gume. Bila je sicer nekoliko trša vožnja, ampak avto se je pa držal ceste nenormalno dobro.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.