Jaz razumem popolnoma. Pravi terenci imajo svoj krog kupcev. Ampak ironija je, da ko se prodaja kaj v drugem rangu (kak ?porten avto, star 15 let ali ve?) za par tiso?akov, bo? pa ti napisal, da je predrag, da ni vreden svojega denarja.
O, to pa ne. Tu se prodaja 30 let star dirkalnik (dvosed) za skoraj 7000?, pa se mi sploh ne zdi predrag...
Fante moji, ?e Jimny ne bi bil Jimny, ga ne bi delali prakti?no nespremenjenega ?e po?tenih 45 let. Ampak, kaj pa trg in kupci vedo. Bossa je potrebno vpra?ati, on bo vedel, kateri avto je vreden svojega denarja in kateri ne...
In ?e stara Panda ne bi bila stara Panda, je nih?e ne bi dejansko res prodal za 2000?. Sicer se lahko komu zdi papirnata, ampak o?itno je iz povoskanega papirja - ker na de?ju se ne razmo?i... In 4.500.000 kupcev, ki so kupili "staro" Pando (tisti model od leta 1980 do leta 2003) so gotovo bedaki, ker ?e bi vpra?ali Bossa, bi dobili bolj?i avto za manj denarja. Predvsem pa bi dobili avto, ki je dobil zamenjavo ?e po petih letih, da se je lahko obdr?al na tr?i??u...
Saj za pogledat je ?e kar bila, ja, to je bilo pa pravzaprav tudi vse. Pa ?e to, kar se je videlo, je bilo krepko narajhano in nafarbano in umetno (vsaj obrvi in nohti). Ko je pa odprla usta, sem pa pomislil, da bi potrebovala tudi umetne mo?gane...
Tako da ne, prav ni? me ni zamikala kak?na menjava. Malo sem pasel o?i in se smejal, kak?ne sta imela s preglednikom, ko ji je dopovedoval dolo?ene stvari in potem je po?asi postalo ?e doglo?asno, ko ji je ?e vedno dopovedoval dolo?ene stvari in potem je postalo ?e obupno, ko ji je ?e vedno dopovedoval dolo?ene stvari, ona pa je iz torbice vzela ogledalo in se pogledala noter, ?e je ?e vse na svojem mestu. Najraje bi se je lotil s ?kornjem (eno cbato pa da se umakne) ampak sem bil v sandalih. In ker smo ravno preva?ali polena, ?e lopate ni bilo v BTjki...
Peljal BTjko na tehni?ni. ?e najbolj se je zapletlo, ker je bila pred menoj ena blondinka... Kar se pa BTjke ti?e, pa je tehni?ni pregled po devetih letih gozda, gradbi??a in kmetije zgolj formalnost: pridem tja, pla?am zavarovanje, cestno takso, pregled,... in peljem naprej. Na avtu pa vse ?tima.
Pripeljem v kri?i??e in nasproti mi pripelje Audi. Na moji poti sekam njegovo. Opazim, da mo?akar ne zavira in zahodim zavoro na polno. Takrat se tudi on zave, da se zadeva ne bo iz?la in za?ne zavirat. Ustaviva na nekaj centimetrov. Mo?akar stopi iz Audija ven in za?ne kri?at in tulit, oblal kot zverina, ni nehal in ni nehal. Ko se je kon?no umiril in ?tartal proti svojemu Audiju, ga povsem mirno pokli?em:
- "Gospod."
- "Ja."
- "Prevozili ste stop - znak."
- "Kak?en stop znak? Kje ti vidi? stop znak?" Se obrne okoli, ga opazi, se obrne k meni:
- "Ma spel se mi, ti sploh ?e ne ve?, kdo sem jast!"
Ker res nisem vedel kdo je in ker me to niti najmanj ni zanimalo, sem resni?no upo?teval nasvet in speljal...
Ko smo bili mi v San Marinu, je bil za skoraj 1/4 cenej?i...
Kaj ima hrib s ceno goriva? Gorivo zvozit tja na vrh hriba je gotovo ve?ji stro?ek kot pripeljat ga po zmerno do prete?no ravni Sloveniji (Koper ima nadmorsko vi?ino 10 metrov, Murska Sobota pa 190 metrov...). Pa imajo vseeno cenej?e gorivo...
Torej pride vse skupaj okoli 650?, pa ?e ni nujno, da ti je v?e? in da se res odlo?i? zanj. Ali pa se odlo?i? za nakup, ?eprav ni vse tako, kot si ?eli?, ker si ?e toliko dal in ker nima? povratne karte za avijon...
Ravno zato, ker so tako opevali te Skyactiv motorje, me bega, zakaj potrebujejo AdBlue. Poleg tega, da na tako velikem vozilu nimajo kam drugam postaviti 15 litrsko posodo kot ravno tam, kjer je izpu?na cev, je pa malo za lase privle?eno, no. To je verjetno samo izgovor...
V glavnem me bega tale stavek: "Zaradi vgradnje rezervoarja za AdBlue so se pri Mazdi morali odpovedati drugi izpu?ni cevi, ki je zadnje desetletje krasila najmo?nej?e dizelske razli?ice pri modelu mazda6."
Jimny je druga kategorija vozila. Kar se terenskih lastnosti ti?e, pride precej la?je precej dlje kot Ignis. Prtlja?nik v Jimnyju je pa bolj simboli?en, ?e ima? postavljeno zadnjo klop...
Bil danes na Gorenjskem in spet me je doletelo, da sem se od tasta vra?al s praznim rezervoarjem in brez kant (ni vedno akcija v Avstriji...). Pa sem zavil na OMW na avtocesti pri Radovljici in nato?il opevani MaxxMotion. Cena je s 1,442? na liter celo vi?ja kot je 95 oktanski bencin, ampak dobro, naj mu bo, ker so me prepri?evali, da je blazno bolj?i.
Torej, nato?im, se usedem za volan, v?gem motor in eden od otrok nekaj zasitnari. Pa pustim motor te?i in poi??emo tisto igra?ko, ki je padla nekam pod sede?e. Se spet usedem za volan, se pripnem, ho?em speljat in avto nekam ?udno posko?i in se malo premakne z mesta. Pod podvozjem pa nekaj zaropota, kot bi nasedli. Vseeno se za?ne avto premikati. Na lepem opazim, da o?itno popravljajo cesto, ker smo vozili po makadamu. Temu tudi pripi?em tisti ropot ob speljevanju in poskakovanje. V glavnem, peljemo se torej po tem makadamu, kar eden od otrok omeni, da za nami te?ejo ljudje. Pogledam v ogledalo in res, za nami te?ejo ?tirje mo?ki in mahajo z rokami. Ustavim in stopim ven, da vidim, kaj je narobe, pa ne opazim ni? nenavadnega. V tem pa prite?ejo ti mo?akarji do mene in tisti, ki je bil v uniformi od OMWja za?ne zmerjati, da kaj se ga grem in da bi lahko vedel, kaj sem to?il in da bi lahko bolj pazil in kdo bo zdaj pokril nastalo ?kodo in...
Meni ni? jasno in ga vpra?am, kaj da je pa narobe. Pa mi mo?akar re?e, da sem tako naglo speljal, da je odtrgalo asfalt in ga narolalo za pogonskimi kolesi, potem sem pa ?e z zadnjimi kolesi zapeljal ?ez rolo asfalta. Takrat sem ?ele opazil rolo asfalta, ki je le?ala tam, kjer sem to?il nafto.
In baje, da nisem prvi, ki se mu je to zgodilo. Baje se je to tolikokrat ?e zgodilo, da jim zavarovalnica sploh no?e ve? pokrivati ?kode, ki nastane, kadar vozniki, ki niso vajeni nafte MaxxMotion, le to prvi? nato?ijo v svoje vozilo.
Tako da sem res presene?en, kako avto bolje potegne na to nafto. Res se spla?a pla?ati tisto nekaj ve?, ker zdaj avto leti v hrib kot bi bil na reaktivni pogon. Le speljevati je treba zelo zelo previdno, da se ne trga asfalt.
P.S.: nekaj obljubljajo nove volitve, pa malo treniram, ?e bi mogo?e tudi jaz kandidiral. A znam dobro nakladat? Ker razen tega, da sem pri Radovljici na avtocesti tankal MaxxMotion nafto in zanjo pla?al 1,442 ? za liter je ostalo samo nakladanje... Poraba do doma je bila pa kljub MaxxMotion nafti povsem enaka, kot kadar sem to?il "navadno" nafto. Mogo?e pa Mazda 5 ?e ne ve, da je MaxxMotion nafta precej bolj?a in da jo mora porabiti manj...
V Avstriji ceste mo?no solijo, posipajo jih nikoli. ?e bi moral izbirat med pikicami od kamen?ov (nimam niti ene) in zarjavelim podvozjem, bi se raje odlo?il za prvo.
Ne, ne bi se. Ti dostavim ob priliki fotografije podvozja, pa bo? videl, kaj delajo kamen?ki: speskano v nulo, niti pikice laka. Zato pa spodobno rejnato. Seveda samo kak?ne pol metra za pnevmatiko, ostalo je precej bolj?e oz. v redu.
... in spet bo kriv voznik z neprilagojeno hitrostjo ali pa s premajhno varnostno razdaljo ali pa zato, ker je vozil po napa?ni strani ali pa zato, ker je vozil pod vplivom alkohola.
Edini ve?ji minus je navor in seveda posledi?no ni bum efekta, se pa zato nad 4k obratov zelo lepo zavrti.
Ravno to je to, kar mene navdu?uje pri dizlu: ni potrebno divjati, da ima motor kaj mo?i. Dobro, BTjka je tovorno vozilo, to je res. Ampak spodobno pa vle?e ?e pri 1800 obratih na minuto in ni potrebe po na?iganju v obrate. In se ?est ton te?ka kompozicija lepo umirjeno premika.
Pa tudi Mazda 5 z dvolitrskim turbo dizlom lepo vle?e pod polno obremenitvijo pri 2500 obratih...
In zaradi tega Opel Frontera z dvolitrskim atmosferskim motorjem pri meni ni zdr?ala ve? kot 80.000 km. Ker je motor o?ivel ?ele pri 3000 obratih na minuto... Po prevo?enih 80.000 km je bilo pa na motorju za popravljati krepko ve?, kot je tisti stra?ni PDF pri dizela?ih...
Kar se pa vzdr?evanja pri dizela?ih ti?e, sem pa ?e opisal nekaj objav prej. Ve?inoma komponente, ki bi odpovedale tudi, ?e bi motor bil bencinar. Razen enega DPFa, ki pa me je stal groznih 250? in pa vo?njo v Novo Mesto na servis... Skoraj bi bankrotiral takrat.
Nekaj mi ni jasno: kako je lahko neznan letnik izdelave? In to v vozilu, ki je bilo v "javni upravi", ne pri nekih ?vercerjih? Prvi lastnik Slovenska vojska, drugi lastnik gasilsko dru?tvo.
Je pa res, da ima, kljub neznanemu letniku izdelave, noter en krasen ?est valjni turbo-dizelski motor, kar je pa velik plus... Se bo treba en dan zapeljati do postojne na ogled...
Samo dovoljeno ?tevilo delcev pri bencinarjih nameravajo zmanj?azi za 10x - na nivo kot velja za dizela?e.
Gotovo si narobe razumel. Dizela?i so pa ja najbolj svinjska prevozna sredstva, ki jih je potrebno izbrisati iz obli?ja Zemlje - ali pa vsaj iz mest...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
O, to pa ne. Tu se prodaja 30 let star dirkalnik (dvosed) za skoraj 7000?, pa se mi sploh ne zdi predrag...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13126093&display=Suzuki%20Samurai
Povezava za deljenje
Deli na druge strani