| 15.09.2022 | 46,76 | 78,70 | 41.511 | 855 | 5,47 | l/100km |
| 25.08.2022 | 50,50 | 82,87 | 40.656 | 917 | 5,51 | l/100km |
| 05.08.2022 | 45,28 | 75,89 | 39.739 | 789 | 5,74 | l/100km |
| 08.07.2022 | 47,04 | 85,05 | 38.950 | 832 | 5,65 | l/100km |
| 13.06.2022 | 44,00 | 73,39 | 38.118 | 743 | 5,92 | l/100km |
| 24.05.2022 | 48,64 | 81,13 | 37.375 | 829 | 5,87 | l/100km |
| 12.05.2022 | 49,02 | 81,77 | 36.546 | 825 | 5,94 | l/100km |
pred 20 urami je Alex napisal:Tako v kapitalizmu kot v socializmu gre vse samo gor,ko je velika inflacija tu, ni razlike. Drugače pa trg deluje. Drugo je dogovorna ekonomija, ki so jo furali pri nas od konca druge svetovne vojne naprej. Zato pa smo se vozili v fičkotih. 🤗
V kateri pravljici že? Ekonomisti po evropi že razlagajo kako trg ne deluje in kako bodo države morale regulativne ukrepe vlečt pol pa pride Alex pa izjavi, da trg deluje. OMG.
pred 7 minutami je Jest napisal:Noja... ampak rally pa tudi verjetno ne vozis s karavansko sestico
... pa tudi dirkas ne z njo po dirkaliscu...
No ja, lahko pa bi 😜 kaj pa veš kaj se mi pripelje. s prejšnjo šestko mi je samo teden slabega vremena preprečil, da nisem šel nekaj krogov narest na Nurburgring. Pol me je pa minilo ampak me pa mika, da bi pa kakšen krog na dirkališču apet odpeljal.
Točno tako @Janez007 , pri rabljenem pač upaš, da je bilo prej vse v redu in da so z avtom lepo ravnali. Zato mi ni jasno kako so ljudje pripravljeni za 250.000km avtomobile stare 10+ let plačevati več kot 5k€. Pri tolk km moraš met še 5k€ v rezervi za vsa popravila in menjave.
Pred eno uro je MazdaBoy napisal:Kaj pa ko ste enkrat vozili avtomatika, je kdo šel pol nazaj na ročnega? 🙂
Jaz vozim oba, službenega AT in svojega MT. Pri normalni uporabi ni razlik in ne bi dal nobenemu prednost. Avtomatika ima v počasnih gnečah in semaforjih pa kar veliko prednost. Ampak, ko pa enkrat zapelješ v ovinke in si malo daš duška pa ga ni čez ročni menjalnik.
Kakor sam vidim in predvsem občutim je dejstvo, da MT menjalnik bolj poveže voznika z avtom, bolj ga pusti "budnega" in bolj ostane z mislimi pri vožnji. Še vedno trdim, da ravno to, da imamo več dela z vožnjo in manj tistega časa, kjer folk pol zamika telefon pa texting pa še kaj drugega, pomaga k večji varnosti.
Ja to govorim iz lastnih izkušenj, kjer sem opazil, da me nekoliko hitreje odnesejo misli, ko vozim AT. Ja ok mogoče je tud to da je AT VW, MT pa Mazda, ampak vseeno pa vožnja ne z enim ne z drugim avtom ni naporna ampak zelo lahkotna. So pa nianse.
In ja, ne zagovarjam, da bi zato morali AT ukinit, bi pa absolutno morala bit zahteva, da se učenje za vozniški in sam preizkus znanja izvaja z MT menjalnikom. Če to človek zapopade bo vedno lahko vozil tud AT brez nekega hudega prilagajanja. Ker obratno je pa skoraj nemogoče, da se naučen na AT usede v MT in sploh normalno spelje.
Da ne bomo preveč smetili pod drugimi temami odpiram novo, kjer se lahko razgovorimo kakšno mnenje ima kdo o posameznem tipu menjalnika.
Za začetek bi sam izpostavil varnost: ročni menjalnik se mi zdi mnogo bolj varen od AT. Predvsem zato, ker zahteva nekaj znanje in vaje, da izvedeš recimo že sam začetek vožnje, ko se vozilo premakne iz stoječega stanja.
Se pravi leva noga pritisk sklopke, desna zavora, leva roka premik v ustrezno prestavo. Desna noga spusti zavoro, leva počasi popušča sklopko, da začne grabit iztočasno pa desna rahlo dodaja gas. Če je to dobro izvedeno bo štart brezhiben. Če ni, bo cukalo, crknilo, ali pa bo motor tulil in sklopka drsela.
Kaj je point - vsa ta koordinacija gibov in občutka prepreči, da bi avto zbezljal brez nadzora in po možnosti zraven še trčil v tri druge avte in kolesarja.
Pri AT menjalniku pa ne rabiš praktično nič, že samo spuščena zavora spravi avto v gibanje in stopalka za gas avto požene kot izstrelek, če je preveč in pregrobo pritisnjena. Potem pa gledamo na YT neskončne količine filmčkov, kako ravno zaradi tega se zgodi milijone nepotrebnih nesreč. Res večinoma blažjih ampak ko to vidiš se samo za glavo držiš.
Tebe bolj tepejo valjarji namesto gum. 245 proti 225 širine je 10 % povečan zračni upor koles. To sta lahko deci ali dva pri hitrosti 130km/h. Že videm ene par, ki se tuki nasmiha, ko to bere, ampak kronski dokaz kolk gume vplivajo je recimo ravno BMW i3, kjer kljub 170KM nanj natikajo (oziroma so) gume širine 155 spredaj in 175 zadaj.
Aja pa na lanskem poraba testu si bil med tremi 150KM karavanskimi šestkami cca pol litra slabše kot midva s Huskyem tako, da verjetno kakšno čiščenje kolektorjev tudi ne bi bilo slabo. Drugače pa ja tisti poraba test je bil zelo merodajen in ga je težko spodbijat, tako da predlagam, da ponovimo pa damo mal več gorskih cest in še kako daljšo AC zraven.

Napisano
Evo pa sem si pogledal vseh 50 minut... model čist preveč naklada. 😜
Bistvo pa je to, da dejansko je to trenutno najboljša izbira pogona. Nisi obremenjen s porabo elektrike pa ali boš dosegel cilj oziroma a li bo polnilnica prosta, istočasno pa se da vozit zelo ekonomično. Kakor koli pogledam je tole izbira za naslednjih 15 let pol pa upam, da se bo tehnologija baterij in pa predvsem mreža polnilnic in el. infrastruktura tolk izboljšala, da se bo dalo čist na elektriko prešaltat.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani