Ko govorim o drsenju v krožiščih imam v mislih vožnjo z 50/ uro in več. Seveda počasneje ne drsi. 🤗
Mislim, da morava midva bencinarje kupit, ker teli dizli so za en kurtz, majo čist preveč navora. Teli naši lastniki bencinarjev pa gas do konca, avto se dere, drsi nič, ker ne gre nikamor za povrh so pa posledično še z gumami zadovoljni kolk primejo. 🤪😜
Letne so le letne pa kakor koli vzameš. V večini so boljše od zimskih le v ekstremnih razmerah hudega mraza, snega, poledice so bistveno slabše od zimskih.
Tudi meni se dogaja, da prevečkrat zavrtijo v prazno na mokri cesti, kar se letnim tudi približno ne dogaja. In to opažam že skos od začetka, ko so bile nove in sem definitivno prepričan, da so to moje prve in zadnje GY UG 9+, ki sem jih kupil. Žal takrat ni bilo Dunlopa na zalogi jaz pa na tem, da prevzamem nov avto, ki sem ga komaj čakal in zato sem vzel tist kar je bilo na voljo pa da je bilo vsaj po testih dovolj kvalitetno.
Hej hej, pa ne da vidva dvomita v gumarske strokovnjake? Oni pa ja vedo kao z gumami ne pa mi laiki, ki pojma nimamo.
Ok mal heca je blo to, ampak vseeno upam, da to niso skladiščili takole novih gum. Ker k staranju gum najbolj pripomore prav UV svetloba zato je tako "skladiščenje" totalno nesprejemljivo,
Evo ena zanimivost, včeraj se mi je po vožnji 100m po makedamu zataknil večji kamenček med ščitnik diska in disk.
Ampak tole sploh ni tako redek dogodek. Men je zadnje diske kamenček kar dobro spraskal (naredil kar oreng raze) in na rednem servisu so bili zato zamenjani. Sicer se ne spomnim, da bi kdaj kaj cvililo ali škrtalo ampak na servisu to pripisujejo kamenčkom. Upam, da ni bil ta "kamenček" originalno "vgrajen" že v zavornih ploščicah.
To je bolj tako-tako. To se ponavlja tudi pri avtih, ki delajo po 100 km /dan. Problem je v nedokončanih regeneracijah in prepoznem menjavanju olja. In cijazenju v peti brzini.
Tako je... avto je treba pritisnit od časa do časa al pa vsaj pri vključevanju recimo na AC naj se mašina zavrti v obrate. Ne pa tako k eni, kjer števc za obrate nikoli ne prileze čez 2500. In takih sploh ni tako malo - razen da trgajo živce ostalim v prometu, uničujejo tudi motorje svojih avtov pol pa razlagajo o slabi kvaliteti.
Tako, da meni razni oglasi tipa "...imel ga je star gospod..." pomenijo le to, da dam roke stran.
pred 5 minutami je Alex napisal:
Ha, ha, Boss človek v kravati. Jaz si Boss-a tako ne predstavljam . O. K, kot šefa ja, ampak kravata? 🤪
O ja... tud kravatka pa bela srajčka je bla, pa zgledal sem kot natakar na neki dalmatinski terasi.
@Boss-a si jaz predstavljam kot človeka v kravati, ki delo ukazuje drugim, ne pa takole, da sam dela in to na Gospodov dan. 😁
To je pa zato, ker me ne poznaš v živo. 😜 Drugač pa, šef sem bil samo ene dve leti in se ni najbolje obneslo, ker zelo težko ukazujem drugim kaj naj delajo in potem raje sam naredim, kar pa je s stališča vodstvene piramide čisto nesprejemljivo.
Ker delaš sam. Če sta dva ni samo 1x hitrje ampak celo 2x. Se pravi ena ura sam proti 20 minutam, če sta dva. Če sam menjam rabim za en avto tudi več kot 45 minut pa imam gume spravljene samo 10 metrov stran. Napumpam pa na koncu kar s kompresorjem, ki je del kita za flikanje gum.
Oj, kako ponorim, ko imajo v kaki vulkanizerski delavnici nastavljen prevelik navor na pnevmatski pištoli. 😡Ravno sedaj nazadnje, ko sem menjaval zimske gume, sem moral vzeti pol metrsko cev, da sem podaljšal ročico in sem nekako odvil vijake. Neodgovorno.
Jaz sem bil v tistem trenutku tako besen, da bi njemu glavo odšraufal, če bi ga dobil. Pol pa ko se vijak odlomi ni pa seveda nihče kriv in ti rečejo, da je bil material že slab in znucan. Stroka kao - pa ne zna niti pištole nastavt al pa moment ključa uporabit.
Tole ni slika izpred kake vulkanizerske delavnice, ampak 2x letno akcija. Najbolj smešno pa je to, da sva z bratom, dve Mazdi zrihtala nekje v 30 minutah 0d A do Ž, Škodo sva pa delala dobri 2 uri. En bedak je namreč tako zategnil vijake, da je šla piksna WD40 in cel kup časa, da so vijaki le popustili.
Ne vem, no...a ste na dirkah, al kaj. 120 konjev ima moja 17 let stara diesel, pa se povsod pripelljem. Da pa 145 konjev ni dovolj za NORMALNEGA človeka, pol pa ne vem, kaj.
120 dizelskih konjev imaš pri 2000 obratih, teh 145 pa šele na koncu mal pred blokado tam nekje pri 6000 obratih. Ker večina ne vozi kot na dirkah z obrati do blokade imaš realno v uporabi le tam okoli 100 konjev in to je pač pol občutek mrtvega kljuseta. Žal.
Drugač je pa v opisu tolk laži, da sem kar nehal brat, ker če folk misli prodajat stvari tako da zavaja naj jih kar ima. Pa cena novega je bila 25kEUR in teli bi radi avto, ki je star tri leta prodajlai po isti ceni. Ma norci res.
BTW ce se kdo prasa .... omejitev pise 80, tempomat je 140
fora je, da ko prides iz golova na J obvoznico, imas celo obvoznico potem 80 omejitev napisano, tole bi moral met da po X casu resetira znak in vzame iz GPS-a
Bohnedaj se na tole zanašat, ker tako konfuznega sistema mislim, da ni nikjer. Dogaja se celo tako, da greš 2 dni zapored po isti cesti in 2x različno označi omejitve. Včasih mu celo uspe najti omejitev na cesti, ki prečka AC pol ti pa pri 130km/h kaže 50km/h in podobno.
Ampak kriv bi pa na koncu bil un, ki je pripeljal in recimo trčil v policaja. Če pa se s tem ne bi strinjal je pa danes itak moderno, da bi ga policaj pošprical s solzivcem in zalil z vodnim topom.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Z letnimi nimam teh težav. Zelo dobro se navor prenese v pospešek i nobene izgube zaradi vrtenja v prazno. Žal pri zimakih pa ni čist tko.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani