Skoči na vsebino
Gume
Napisano

Opa, a res tko zgleda, da si me kakorkoli razjezil? 😋 Alexa probam spodbudit, da mi odgovori na enostavno vprašanje pa zgleda, da ne bo nič. Pa tolk sem se potrudu, da sem celo možne odgovore napisal.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

Hvala za informacije,da bomo vedeli kako se stvari streže....😉

A boš Alexu pomagal pri odgovoru? Dva bosta pa že vedela. :punk:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 4 urami je Alex napisal:

Ni mi treba nič dokazovati, ker ne delam v gumarski industriji. Če oni tako trdijo, bo že držalo. In, če so mene prepričali, da je tako prav, je pač prav. Tu ni debate. 

Ne, ker to bi bila navadna smešnica. 😊 Vedno moraš pretehtati, kaj je res in kaj ni. 

To z rotacijo je stara šola in se jo je izvajalo še na 101-kah.

In je delovalo. 😉

 

No ja sej sem vedel, ni argumentov pol pa pač, eni strici so takole rekli in potem že mora biti res.

 

Še vedno pa ne vem odgovora na sila enostavno vprašanje - katere gume več zdržijo, tiste, ki jih rotiraš na 2000km al tiste, ki resimo 1x na 10.000km.

Samo tri možnosti odgovorov imaš:

1.) bolj se obrabijo tiste menjane na 10000km

2.) bolj se obrabijo tiste menjane na 2000km

3.) oboje se obrabljajo enako hitro.

 

Sej bo šlo Alex, en odgovor od teh treh bo pa ja pravilen. :hudicek:

 

 

Aja, pe še tiste 101-ke. Verjetno se še vsi starejši spomnimo, da praktično do 90-ih let prejšnjega stoletja pravih zimskih gum sploh nismo poznali. Bile so le neke kvazi kramparce pa še tiste z žebljički. Zato gum sploh nismo menjavali pred zimo in zato je bilo v navodilih za uporabo tudi shema menjave. Menjavalo se je celo tako, da je bila vključena še rezerva pa gume so bile simetrične brez določeni smeri vožnje, tako da se je menjalo še malo desno levo na vzkriž. Ker so bile te gume več ali manj trde in ker se je delalo izredno malo kilometrov in nihče kaj dosti ni vedel, da se gume tudi starajo, so take gume na istih feltnah bile na avtu tudi 10 let ali več.

 

Ja takrat je delovalo, danes je pa cel smeh, da kdo pomisli, da bi takole delal z gumami.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 43 minutami je Alex napisal:

Pa kje jih pobiraš? 😊Pri michelinu, ki je kralj gumarstva tako pravijo, da je dobro rotirati gume na vsakih 2000-5000 km. Valjda  bom njih poslušal. Kje je omenjeno 10000? Ali sem kaj spregledal? 🤔

 

No zdaj bom pa vztrajal? Pišem, bolj počasi, da je lažje razumljivo. Kakšna je razlika v obrabi ali menjaš na vsakih 2000km al 1x letno na 10.000km. Še vedno govorim o tistem citatu, da gume dlje zdržijo, če jih pogosteje menjaš? Po keri logiki je to res? Rad bi slišal smiselno razlago, da me prepriča, da je smiselno vsakih 2000km rotirat gume. Govorimo o normalni uporabi in ne o kakih BMW driftarjih in ne me zdaj odpravit spet s tem, ker je to en pri Michellinu tako rekel. Ker tist pri Bridgestonu in una teta pri GoodYearu pa tega nista rekla.

pred 12 minutami je TiEn napisal:

A če bi mišelin rekel menjat gume na vsako leto in to od mišelina bi tudi to počel? :D

 

Ja Alex bi, ker on neomajno verjame stroki pa četudi je stroka PR-ovec podjetja al pa pospeševalec prodaje.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Se pravi 2+2=5 al kako je zdaj po novem?

 

Ne resno: zdaj trdiš, da se guma bolj obrablja, če jo menjaš spredaj/zadaj na 10.000, kot pa če jo vsake 2000km?

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 16 urami je Alex napisal:

Lahko, da je tebi dovolj, ker nisi picajzlast. 😄 Eni tudi operejo avto samo enkrat spomladi in drugič v jeseni. 😉

Gume se morajo filigransko natančno obrabljati. 

"By rotating your tires, you give the tires a chance to even out their wear and get extended life out of your tires,” Edmonds of Michelin  explains. He recommends having your tires rotated about every 2000 to 5000 miles. 

 

Eee what, kakšno pa je to sosledje. A če ne menjam gum tud avta ne perem/vzdržujem? 🤪

 

Tele izjave Michellina pa sploh ne razumem, ker je absurdna. Kakšno vezo ima podaljšanje uporabe gume al jih menjaš na 2000km al pa na 10000km. V obeh primerih se guma obrablja enako hitro. Če recimo spredaj pobira s hitrostjo 0,5mm na 10000 in zadaj 0,2mm/10000km je na konc sezone spredaj 5,7mm in zadaj 6mm.Naslednjo sezono daš zamenjaš spredaj/zadaj in konec naslednje sezone bilo spredaj 5,5 in zadaj enako. :nevem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Pa to ne rabiš na 2000km, lepo te prosim. Pri menjavi spomladi, daš prve nazaj in zadnje naprej pa je čist dovolj. Men letne zdržijo med 60-70kkm, kar pomeni, da jih zdaj, ko delam letno manj kilometrov, menjam prej zaradi starosti kot obrabe pa še to nikoli ne čakam na zakonsko dovoljenih 1,6mm ampak gredo v menjvo pri nekje 3mm. Govorimo za letne seveda.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 1 uro je TiEn napisal:

Mogoče pa se je štimu za piknik pa je ponesreč dal icepack u žep,.. pa mu je pol hladilo šupak :)


prej bi rekel, da ima potrgane sedeže in skos luknje dobr piha.

pred 41 minutami je sportman333 napisal:

Zdaj je vinjeta še dodana vrednost in full pomemben podatek ob prodaji😁😉 in se gre za 110eur...cccc, ko bo e-vinjeta bo to pase😉😁👍

 

E-vinjeta je vezana na tablico in če bo imel avto plačano za celo leto cestnino je to tud mogoče majhen plus pri prodaji.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vinjeta
Napisano

Tudi sam dvomim, ker če bo res tako, da bodo DARS-ovci še vedno peš preverjali bi lahko kar ostale nalepke. Smisel e-vinjete je ravno v tem, da se avtomatizira nadzorni sistem.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Jaz enako, men vulkanizer iz spleta po spletnih cenah naroči gume, jih pripeljejo k njemu, mi pošlje SMS, da lahko pridem. Se pravi vse mi uredi za spletno ceno, ker on zasluži potem z delom, kjer pa ni med najcenejšimi. Ampak logično sej je naredil vse delo namesto mene. In na koncu, dejasnko če gledam proti ostalim je res okoli 5€ na gumo dražje. A pri ceni 600-700€ bom gledal a lahko pršparam 20€? 😂

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 8 minutami je Alex napisal:

Mogoče pa bo takšen novi cx 50?🤔

Renault Traffic je tud lep al pa Ford Tranzit. 😂 Veliko prostora, visoko sedenje, preglednost, dizel, navor, sanke na strehi, da se ju dobit v rdeči barvi. 😜

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

Sej več ali manj se je vsem to zgodilo, ki so krčili paleto ali pa zamujali z modeli. Alfa, Lancia, SAAB, Rover, pa cel kup ameriških.

 

Tisti, ki širijo paleto tudi z modeli, ki bodo maloserijski (KIA, Hyundai) in tisti, ki vzdržujejo pestrost izbire (Audi, VW, BMW, Mercedes, Škoda, Peugeot, Toyota) teh težav nimajo.

 

Razlika med Mazdo in Toyoto je samo v tem, da ko pride v salon kupec in si zaželi poslovno limuzino sigurno ne bo vzel pri Mazdi CX-5 ampak bo šel tja, kjer to imajo. Isti kupec pa bo pri Toyoti našel tisto kar išče. Mazda bo kupca zgubila, Toyota pa pridobila.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 37 minutami je Alex napisal:

Kot sem bral, se bo mazda v bodoče vrgla predvsem  na suv-e. Mogoče bodo dali na trg leta 2023 nek nadomestek za Mazdo 6,ki pa to ne bo, saj ciljajo na visoki premium model, ki bo konkuriral bmw-ju, Mercedesu in audiju. Verjetno tudi s ceno. 

 

Ne vem zakaj ampak jaz imam slab filing, da naslednji moj avto ne bo več Mazda. 😭

 

Slabo tole kaže in prodaja stagnira.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

To je pač to... posledice krčenja palete pomenijo tudi krčenje prodaje. Če marketinški oddelek pri Mazdi tega ne razume je to posledica.

 

Men je bilo samo to čudaško, da ti rečejo, da se Mazda 6 ne prodaja. A bejš, a da pa je model zunaj kar 9 let s samo več ali manj kozmetičnimi popravki in izboljšavami verjetno ni nič krivo?

 

o čem govorim:

 

Mazda 6 (prva generacija GG) 2002-2008 oziroma 6 let

Mazda 6 (druga generacija GH) 2007-2012 5 let

Mazda 6 (tretja generacija GJ/GL) 2012-še vedno v proizvodnji  trenutno 9 let

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Anpak, če veš, da je ta model bil narejen 25 let nazaj je bil za tiste čase čist lep dizajn. Je pa res, da RX-7 iz tistega časa je še danes cool tale mečka pa žal ne več.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano
dne 27. 8. 2021 ob 17:40 je Bini napisal:

No, sam povem.... :nevem:

Ampak, narobe poveš, protesti so v petek in ne četrtek, ko je bilo to posneto. Pa še v kontra smer bi se moral peljat, če gre na proteste. 😜

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 2 urama je Bini napisal:

Vem, da so premium najboljše in nimaš kaj zgrešiti, matra me samo to, da nekatere manj zveneče znamke(hčerinske od premium) dosegajo na testih celo boljše rezultate in so cc 30% cenej! 

Zaenkrat ostajam pri ožjem izboru na Kleber ali Cooper, bom pa počakal na novi test zimskih gum in videl kako in kaj. Hvala vsem za predloge in srečno v snegu.... 😂😂

 

To boš težko ugotovil, sploh ker testi se izvajajo na novih gumah in nikoli ne na recimo eno leto rabljenih s prevoženimi recimo 10-15kkm. Tako ne veš kako se taka guma obnaša čez čas, sploh ko gre za model, ki ni pogost. Takrat se lahko zaneseš edino na izjave tistih, ki jih imajo ampak tukaj pa pride največji problem in to je subjektivna ocena vsakega posameznika. Objektivne ti težko dajo, ker bi morali na istem avtu met vse ostale gume tud na voljo za test, da bi videl razliko.

 

Na koncu samo ostane verjetno edini faktor, da v kolikor si zadovoljen z eno znamko pač ne menjaš.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Zakaj oprosti, sem le vprašal če te kaj bolj konkretnega zanima glede gum, ker sem mogoče spregledal. Ne bo ti pomagalo še več mnenj, samo še težje se boš odločil.

 

Stvar je pa dokaj enostavna - z dražjimi (premium) znamkami skoraj ne moreš falit, pri srednji ceni pač vzameš v zakup nekaj kompromisa. Pri kitajcih in drugih low budget pa samo obrat za 180 stopinj pa odkorakaj stran.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.