Gume, ki imajo nizke bočnice so manj občutljive in tole je čist OK. Pri visokih bočnicah pa jaz raje dam malo več notri recimo nekje 2,6 do 2,8. Guma se manj mečka pa še bolj stabilna je.
Ampak BMW + KP tablc je pa sploh dobitna kombinacija. Jaz jih kr prvlačim take in to po Lj. Pa kako hudiča mene najdejo v Lj, da izvajajo BMW karafeke**
A še kdo dvomi, da kombinacija BMW in KP tablice ni recept za nesrečo. Pa sej ne moreš verjet, kaj jim dogaja. Dejansko idioti, brez vozniškega znanja.
Tole vsi premal pumpate in guma se ravno na tem delu najbolj mečka in zato pokajo. Višje, ko so bočnice bolj je ta "efekt" prisoten. Pri pravilnem polnjenju (ne tistem, ki piše na nalepki) se da z gumami delat po 70kkm brez, pa mora biti profila še vedno tam nekje 2,5mm.
Ja logično, Husky ma 20 colarce gor z izredno nizkimi bočnicami, ti maš pa 17 colarce z ogromnimi bočnicami. In seveda zaradi tega se vidi ta stlačenost gume. Tud, če boš dal 3.0 not se bo še vedno videlo.
Pri meni enako - imam večino GY gume gor in to že zadnjih 15 let sigurno pa niti ena ni bila nikoli napokana. Je pa res, da GY sem vedno polnil kar precej, 2.6 bara in več. Prve GY Eagle tiste na smrekco je blo treba tud 3.0 polnit, ker drugače je samo robove pobralo.
Ampak BMW + KP tablc je pa sploh dobitna kombinacija. Jaz jih kr prvlačim take in to po Lj. Pa kako hudiča mene najdejo v Lj, da izvajajo BMW karafeke**
Ni fora v lenobi - fora je v tem, da smo to imelei že skoraj dve desetletji pol ti pa to vzamejo brez pravega razloga. Kot bi danes šel nazaj na katodne TV-je. Sej se da gledat TV tud tko ampak uporabniška izkušnja je pač slaba oziroma zanič.
Vem da ni konec sveta, sem pa velikokrat to uporabljal. Bolj je zoprno, če pozabiš šipo zapret in moraš avto ponovno vžgat, da to lahko narediš. Malo se še navajam na te japonske domislice. Tako kot, da se moraš pripasat, če hočeš avto po dvorišču premaknit. 🙂
Ja to je tud del tega butastega ukrepa, da se ne da šip več kontrolirat z daljincem. Prej si šipe samo z daljincem zaprl zdaj pa se not vsest (mora bit ključ v notranjosti) pritisnit gumb za kontakt in šele pol ti blagovoli možnost zapiranja šip.
Se spomnim s prejšnjim avtom parkrat sedeim na terasi, avto pred hišo, odprte šipe, da se zrači. Se začne dež pritisnem na daljincu in lepo v sede zaprem cel avto. Lika a boss.
Danes dobro desetletje kasneje pa skočit pokonc, laufat v avto, dat ključ nekam v notranjost, pritisnit kontakt, poklikat vse štiri gumbe za šipe, še 2x stisnit start gumb, da se izklopi kontakt. Like an idiot.
se kar strinjam, mogoče je res uporabna če imaš avto kje cel dan na soncu, in da preden se usedeš odpreš vsa 4 okna 10m preden se usedeš v avto, da recimo odpihne ven tisto največjo vročino....še vedno pa se vsedeš v vroč avto
Ne štekam... kako pa zdaj narediš, da se v vročini vsedeš v hladen avto brez, da bi odprl šipe?
Saj ni fora v tem, da avto ohladiš, fora je le v tem, da se v nekaj sekundah na hitro prezrači tako, da se spusti ven pregret zrak, ki tiči v kabini. Če imaš spuščanje šip z daljincem to narediš v 10-15 sekund med potjo proti avtu se samo usedeš notri. Odpelješ še 100m pa lahko šipe zapreš in je to to.
Če pa ne moreš spustiti šip z daljincem moraš pa priti do avta, ga odklenit, najprej na eni strani odpret vsa vrata, pa nato na drugi, počakat tistih 15-20 sekund, nato spet it na drugo stran zapret vrata, pa nazaj še vrata na drugi strani pa nato se usedeš notri, vžgeš motor, spustiš vse štiri šipe z gumbi na vratih pa odpelješ tistih 100m in vse skupi zapreš.
Sej ne da sem len pa se mi ne da skakat okol avta, ker če maš dost placa in lahko normalno odpreš vsa vrata ni panike, kaj pa če avto stoji parkiran v boksu in je na vsaki strani so drugih avtov glih tolk placa, da se vrata ne dajo niti tolk odpret, da bi sama stala odprta? Ja pol se pa vsedeš v razbeljen avto, vdihneš zrak, ki ima lahko tudi 50-60°C v notranjosti. Zaradi pregretih materialov pride do dodatnega izparevanja lahko tudi škodljivih spojin, ki jih v takem pregretem zraku veselo vdihavaš.
Za povrh ti je še to onemogočeno, da dokler ne daš kontakta pa četudi stojiš zraven s ključem ne moreš samo odpret vrata in popritiskat vse gumbe za šipe... a ne ne ne... moraš se vsest notri, dat kontakt in šele potem grejo šipe dol. Noro res, pol pa v zelo vročih dneh kadar nimam placa levo in desno globoko vdihnem zrak, se brez dihanja na hitro vsedem v avto, spustim šipe in po možnosti še vžgem motor, se zapasam in speljem... pol pa vdihnem zrak k sem že čist zelen v ksiht.
@Alex klasika teh prepotentnežev v nemški sveti trojici. To ti skačejo ven iz avtov, da se bo kr hotu stepst. Tud, če si vse prav naredil se lahko njemu ali pa njej zazdi, da mora biti drugače pa te hoče buzerirat za brezveze. Sem napisal, da so tud voznice BMW-jev med njimi. Ena taka je kljub temu, da sem dal žmigavce za vključevanje iz pospeševalnega pasu na AC, dala gas do konca, da me ja ne spusti in me pri tem še gledala. Nakar je malo manjkalo, da se ni zaklofala v spredej vozeči avto s prikolico in čolnom na njej. Mislim, kaj je blo to treba mi pa res ni jasno. A da bi šla na prehitevalnega in prehitela prikoličarja in še meni omogočila vključevanje - ne to pa raje ne, ker bi bil prehud udarec po egu.
Uff, danes mi je pa skor ušlo za kako kavno žličko, ko je ena CE tetica brez žmigavca skočila tik pred mano iz voznega pasu na prehitevalni in to med dvema tovornjakoma, da sem jo zagledal zadnji trenutek. Bremza do konca pri 130km/h ni glih hec - srce mi pa še zdaj razbija, ko se spomnim.
Ker je bil služben Passat brez kamere žal ne morem tega pokazat a je bilo pa točno takole, le da smo reševali karambol zadaj vozeči vključno z BMW-jašem, ki je srečno poiskal plac med bremzanjem točno tam od kodr je ta ven skočila, ker če ne bi se mi zapičil v zadek.
Powerbox je druga stvar. Tukaj je govora o občutku in kako reagira pedal za plin. Kot pravijo tisti, ki ga imajo montiranega, plin reagira bolj podobno kot pri motorju-takoj, ko daš gas takoj te prilepi v sedež. Ne glede na konje.
Mnogi športni avti imajo to že serijsko vgrajeno. Le da se tam skupaj s temi nastavitvami, nastavi tudi trše podvozje, podvozje se zniža in podobno.
A si probal powerbox? Natančno tako se obnaša in najbolj to čutiš ravno na pedalu, ki je blazno odziven, da moraš kar malo mirkat vsaj v prvih treh prestavah. Izredno malo laga je in občutek je super, ko želiš vozit športno otiroma mnogo manj, ko se je potrebno cijazit v kaki koloni.
Jaz sem imel na prejšnji dizelci par let zmontiran powerbox, ki dela zelo podobno sicer ne direktno na pedalu ampak goljufa pri vbrizgu. Sej maš občutek, da je bolje in nekaj časa je fino fajn, ko avto daje občutek, da da več od sebe. Ampak to je vse bolj ali manj placebo efekt. Ni ga čez konje, navor, ker edino to je tisto kar res naredi, da gredo usta v nasmeh do ušes.
1.) delo na cesti, da se promet dvosmerno prestavi na eno stran AC/HC
2.) vsaj dva kamionarja
3.) bodi pozoren, da enemu obvezno poči guma in nato odtrga celotno kolo
4.) kolo mora obvezno preskočiti ločevalno ograjo in se zaleteti v nasproti vozeči kamion
5.) šofer tega kamiona mora ustavit, skočit ven, krilit z rokami in gledat kako mu je guma poškodovala spodnji levi del odbijača
6.) šofer kamiona, kjer je guma odpadla na prikolici mora voziti še kaka kilometer dokler do konca ne uniči pesta na prikolici, ker to drsa po tleh, da se kar kadi
7.) potem 10 minut čaka in ne ve kaj bi z njim solidarno čakamo tudi vsi ostali
8.) čakamo na darsovce, da premaknejo varnostni stebriček, da se lahko odmakne kamionar iz edinega pasu in sprosti promet.
9.) Čez tri ure, ko se vračam je kamion brez kolesa še vedno tam in servisna služba se trudi zamenjati celotno pesto
Če bi bila AC/HC zaradi dela na cesti zaprta še nekaj kilometrov bi verjetno takole čakali vsi za njim še tri ure ali več.
Mislim, da je bolj problem v tem, da sredinski zaslon med slikanjem ni bil glih osvetljen in zato zgleda temno. Če bi slikali s flashom bi se modra videla. Zgornji sta namreč slikani s flashom.
Poleg uporabe naprav za dajanje svetlobnih prometnih znakov iz 102., 106. in 107. člena zakona o varnosti cestnega prometa se lahko naprave za dajanje svetlobnih znakov za urejanje prometa vozil s tribarvnimi lučmi (semaforji) uporabljajo za urejanje prometa vozil na več prometnih pasovih hkrati ali za vsak prometni pas posebej.
Če se z napravami iz prvega odstavka tega člena ureja promet vozil na vsakem pasu posebej, so svetlobni znaki za urejanje prometa vozil nad prometnim pasom, na katerega se nanašajo. Če so svetlobni znaki za urejanje prometa vozil uporabljeni za urejanje prometa vozil na več prometnih pasovih in smereh vožnje hkrati, so svetlobni znaki za urejanje prometa vozil z desne strani vozišča.
Na cestah z več kot enim prometnim pasom je treba za vsako smer vožnje ponoviti napravo za dajanje tribarvnih svetlobnih znakov za urejanje prometa vozil.
Znake za izrecne odredbe je treba ponovno postaviti za vsakim križiščem ceste, na kateri je takšen znak, z drugo cesto, če naj velja izrecna odredba tudi še za takšnim križiščem.
Izrecna odredba, izražena z znakom za prepoved ali omejitev ali z znakom za obveznost, postavljenim pri vhodu v naselje na istem drogu, na katerem je tudi znak III-14 (ime naselja), velja na območju vsega naselja, če na posameznih cestah ali delih ceste v naselju ni z drugim prometnim znakom izražena drugačna odredba.
Tako tudi svetujejo tecajcpp.com
WWW.TECAJCPP.COM
Virtualni priročnik CPP in zakonodaje. Prometni znaki, pravila, pojmi, nesreče, definicije, testi, policisti, ankete, avto�ole, faq, itd.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Gume, ki imajo nizke bočnice so manj občutljive in tole je čist OK. Pri visokih bočnicah pa jaz raje dam malo več notri recimo nekje 2,6 do 2,8. Guma se manj mečka pa še bolj stabilna je.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani