Me pa vedno nasmejejo tele izjave - vozilo je kot novo. Ne ni, je pač recimo dobro ohranjeno, ampak večina stvari je pač stara 11 let in tudi blizu ni novim zadevam. Si pa upam trditi, da bodo našli idiota, ki bo tole kupil.
Definitivno... dsg skoraj nima izgub in je res hiter ter se obnaša kot najhitrejši ročni menjalnik. Mazda ima pač shity torquconverter menjalnik in tukaj ni imela šans.
Nobena stvar v avtu konec koncev ne bi smela biti brez nadzora voznika.....
Ena bi mogla bit pa obvezna... prižiganje luči iz dnevnih na običajne v tunelu. To bi moralo bit pri vseh, ki imajo dnevne luči, ker ogromno jih ne ve kaj sploh imajo prižgano in tukaj je avtomatika popolnoma na mestu.
Jaz sem za. Bi pa prosil, da se točen datum določi do 15.4.ker si moram na sihtu za vsak slučaj urediti frei dan...
velja... razmišljam še a bi dal anketo za datum, al bi kr tko avtokratsko določil enega. Glede da je to drugo zadnje čase zelo popularen način odločanja se kr malo nagibam k temu. Hehe 🤪
Sam, da se ne bo zgodilo tako kot na zadnjem pred cca 8 leti, ko so vsi razlagali kako bodo prišli, na koncu sva pa z Juresom sama ostala na poraba testu.
Pa ti izpolniš mesečno kvoto žmigavcev še za voznike audijev in bmw-jev. 🤪🙂
Sigurno, pa še za koga zraven.
Pri ustavljanju recimo zaradi kolone na AC vedno štirje žmigovci, ko se hitrost nenadoma zmanjšuje pod 70-60km/h. Če pa se ustavimo in zadaj ni še nobenega ustavljenega pa pritiskam še na zavoro, da zadaj mižikajo še rdeče luči. Ja mežikajoče luči so po statistiki za 70% bolj zaznavne kot neutripajoče. Vsaka taka stvar pač pomaga in ker se take situacije ne dogajajo se pač tiste 2x na mesec še dodatno potrudim. Če bi se vsi bi bilo po moje vsaj pol naletov manj.
No ja.. to pa to 260 turbo konjev da kar dovolj od sebe tako, da se da dinamično peljat navkljub temu, da je krava velika. AWD ni bil nikoli problem pri Mazdah.
Sem imel sam tudi dve taki situaciji. Ena je tud kot filmček objavljena na forumu. Ja v tistem trenutku bi kar izklopil pol si pa rečeš, da takrat, ko pa bi dejansko lahko zadeva rešila karambol bi se pa po glavi tolkel, če bi imel izklopljeno.
Samodejne dolge so res cool... brisalce redko uporabljam, ker na AC-jih skrbi Rain-x, da je šipa normalno pregledna. Za radarski tempomat je na AC malo zoprn, ker je treba menjavat pas pri prehitevanju in če ne narediš dovolj zgodaj (navadno zaradi prometa na levi) začne zavirat, čeprav sam oceniš, da bo lepo tekoče šlo mimo. Najbolj primeren je dejansko samo za vožnjo v koloni.
Line assist, I-stop in podobne zadeve pa so bolj marketinški trik kot pa kaj pomembnega.
V zadnji M3 in CX-30 ter M6 zadnji FL naj bi gledal še kot volana in temu primerno izločil situacije v ovinku. Tako, da glede na to kaj ostali opažate bi rekel, da je celo res.
Po drugi strani pa tako kot pravi Spekter v zadnjem stavku, da se avto včasih prav splaši v situacijah, da nekdo zavija s ceste levo in desno ti se mu pa približuješ. Sistem ne razume, da zavijajočega avta kmalu ne bo več tam, ampak je prepričan, da se misliš zaletet zato včasih prav panično zavira.
@Jest lepo, da je tip cool in osladno prijazen, ampak tukaj je precej stvari, ki bi lahko šle narobe. Lovljenje avta je smiselno le zaradi prepoznave tablice potem pa prepustit zadevo ustreznim organom. Nikoli ne veš s kakim osebkom bi lahko imel opravka. Če je bla voznica res čist panična bi lahko naredila še kakšno večjo neumnost. Potem takega videa verjetno nikoli ne bi videli.
Po drugi strani pa je to problem saj je šlo za hit&run situacija, katero bo odnesla brez lekcije, da se to ne dela. Hja lahko bo naslednjič pešec na vrsti pa bo odpeljala kot, da ni nič. Ne vem, ampak ljudje ne smejo dobiti potuho v takih situacijah, ker ona se iz te situacije ni čist nič naučila.
Če pa gledamo iz strani coolguy-a pa izgleda kot trener čustvene inteligence, saj je v samem začetku preprečil morebitni konflikt oziroma Karen izpad. Tu pa vsa čast, ampak kot sem napisal v začetku - lahko bi naletel na drugačno osebo pa ne bi niti uspel dokončati prve povedi.
Večina je predelanih na plin, ker 2.3 turbo motor na bencin in težak AWD gnan SUV ima porabo okoli 12 litrov. Ne nisem se zatipkal.
Smo naredili z bivšim članom Juresom 1x poraba stava iz LJ do MS po omejitvah. Stava je bila, da pridem pod 12 litrov na 100km. Sicer mi je uspelo z 10,7 ampak je bila zelo idealna vožnja,zgolj AC in nekaj lokalnih, ter skoraj nič mestne.
V glavnem, ko lastniki teh avtov spoznajo kolk tole srka je pač edina rešitev plin al pa vzet takega z dizel mašino (obstajale le v FL različici).
Sam to res uniči vsak forum, ker forum sam po sebi ne živi, ampak ga držijo živega le aktivni člani, ki pač debatirajo o nečem - karkoli že. Ker ogromno moderatorjev enostavno ne razume, da folk na forumu ni zaposlen, da mora bit gor 8 ur, ker bo s tem preživljal družino. Zato mora biti na forumu dovolj zanimivo, da folk ostane, se vrača in seveda, če je folk gor bo tudi prišlek lahko dobil odgovor na vprašanje, ki ga je zastavil.
Zanimivo, da v temi "(korejski)chevorlet" nabijete 75+komentarjev v 4.dneh in iz chevorleta preidete na kio, mazdo, renault...ste kar dobri, ni kaj👍😉🤣
Hvala bogu, da je tako, ker dokler bo takole ta forum sigurno ne bo šel v 3PM, kot je že šla polovica avtomobilskih forumov v Sloveniji. Obstajajo le še tisti, kjer debatiramo o vsem mogočem in tisti, kjer se avti najbolj kvarjo in je zato novih tem vedno dovolj.
Tale zadnja slika in opis je pa kr neki... če maš motorista v sredini križišča, modri ne bo mogel nikamor pelajt, ker ga bo zbil. To kar je napisano velja lahko le za dovolj široka križišča, da se da odpeljat z vsemi tremi vozili istočasno v križišču. V kolikor pa prostora ni in gre za majhno križišče potem je tukaj edina rešitev, da nekdo od udeležencev da ostalim prednost. Se pravi bolj gentelmanska poteza, ker drugače grejo vsi trije v križišče in tam obstanejo. Namreč pravilo srečanja in desno pravilo sta enako vredni pravili in ne Marko, desno pravilo ni pravilo srečanje.
No pa da vidimo... Priznam da bi padel. Napačen obkljukan odgovor sicer ni moj. Jaz bi se odločil drugače. Kako pa ostali?
Moj odgovor bi bil pa pod točko ena. Zakaj? Rdeči avto ne seka poti nikomur in lahko zavije desno (rumeni mu ni desni saj ne seka njegove poti), nato pa klasično desno pravilo in sicer modri ter na koncu rumeni. Je pa res, da teoretično, ker mora modri čakati na rdečega bi lahko križišče istočasno z rdečim prevozil tudi rumeni, ampak to zadevo tako zakomplicira, da je nesreča zelo možna.
Sreča, pa da takih križišč skoraj ni oziroma so vsa opremljena vsaj z znaki o prednosti oziroma poteku prednostne ceste kar takoj razblini vse dvome.
Ja temu se reče pranje mozga in če dolg ponavljaš folk niti ne dojame, da je opran. Pa pustmo to, nazaj na Daewoo... torej hmmmLeganza mi je nekoč zgledala cool, sam sem takrat dobil Kio Clarus novo za skoraj 30% ceneje in ni bilo dileme kaj vzet. Je pa tako, da pri Korejcihpred 20 in več leti so bili top modeli kot recimo Hyundai Sonata in Lantra, Kia Clarus, Magentis in Daewoo Leganza tudi kvalitetno dobri in več ali manj tudi vzdržljivostno. Kaj dosti napak ni bilo.
Medtem, ko njihove nižji modeli, Pony, Accent, Sephia, Pride, Lanos Nexia pa so bili res bolj po principu mal denarja mal muske. Pač šlo se jim je zato, da ljudi navadijo na znamko saj so imeli plan v prihodnje dvignit kvaliteto in s tem tudi ceno ter postat enakovreden tekemc evropskim znamkam. In ja - uspelo jim je.
pred 2 urama je DonFelipe napisal:
Octavia I pa je že zelo redka postala oziroma je sploh ne vidiš več.
Tole pa ne bo glih držalo - moderno Octavio so prodajli do leta 2008 in jih je še kar veliko. Avto je dovolj kvaliteten, da nezahtevnim voznikom nudi čisto spodobno vožnjo. Seveda pa ni presežek in verjetno nikoli ne bo imel kulten status ali pa bil zanimiv za starodobnika.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Me pa vedno nasmejejo tele izjave - vozilo je kot novo. Ne ni, je pač recimo dobro ohranjeno, ampak večina stvari je pač stara 11 let in tudi blizu ni novim zadevam. Si pa upam trditi, da bodo našli idiota, ki bo tole kupil.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani