Kdor pa raje podpira naftni lobij, pa naj ga. Je kljub temu naša elektromafija manjše zlo od Arabcev in Američanov, tisti, ki jim elektrika raste na strehi, pa so sploh zmagovalci.
Pač mi podpiramo naftni lobij.
Ti pa kitajski lobij, z otroškim delom v Afriki in z umazano proizvodnjo litija. Še voziš na TEŠ in je to to.
Saj res, vsak izbira sam, keri lobij bo podpiral. Ni pa električni nič bolj čist, prijazen, pošten,.... kot naftni 😉
Tistim, ki raste elektrika na strehi, imajo končno zdaj fer omrežnino. Če ne pa se naj odklopijo iz omrežja, pa baterije v klet.
Zaradi njih imam v zadnjih treh letih izjemno nestabilno napetost.
Pa glede na to, da obstaja turbo z 250hp ma ta motor se ogromno rezerve.
Hja.
Ne vem kak so Mazde. Ampak Giulia, ko je ven prišla, je imela 3 2.2 dizle.
Prvi dve leti so bili mehansko enaki. Torej si ga komot odprl na max. Potem pa je osnovni dobil oslabljene dele, ki so po navijanju na max model v kratkem popustili.
Sedaj ju prepričujem, naj sprobata še konkurenco, pa je odgovor "zakaj, če nama je CX-30 všeč?".
Če imata toliko izbire. Super.
Ko sem Alfo kupoval, sem šel gledat Mazdo3, Leona, Alfo, Forda. Peljal sem se samo z Alfo. Identična mašina, brez športnega podvozja.
Ko sem Focusa kupoval izbire več ni bilo. Focusa sem tesno vozil avtomatika dizla. Kjer mi ni sedel avtomatik in tudi 5-vratna različica je imela poltogo premo, ki ni šla lepo skozi ovinke.
Kupil sem nekaj, kar sem upal, da bo vsaj blizu Alfe. Dobavljen je pozitivno presenetil.
I20n niti peljat nisem mogel.
Mogoče sem zabluzil, ampak hočem povedat, da meni izbira kopni in če sta jo imela oz. jo imate, je to odlično.
Zanima me glede gretja zadnjea stekla. Namrec pozimi se mi zadnje steklo ne odtali povsem zgornje cca 5cm namrec ostane zamrznjeno. Na servisu mi kao rekli da je tam antena da se zato ne.
Podobna zgodba je tudi s Subarujevimi dizli. Tam imaš na izbiro dizla, kjer nikol ne veš, kdaj ti mašina škripne, al pa požrešne bencinarje.
Jaz gledam malo za naslednji avto. Želim si 4x4 , ker po zimi kar prav pride, pa glede na to, da bi dnevno delal okoli 90km (večinoma avtocesta), pa da ni ravno poraba 8l+
Kaj vzeti, cenovno gledano okol 15k€
En slovenec rihta Subaru dizle. Neko ojačitev na mašini naredi in grejo šolsko.
Recimo, če bi sam kupoval CX-60, bi takoj kupil dizla. Vsi ga hvalijo, da je to do sedaj eden najboljših dizlov nasploh. Imam občutek, da se bo prodalo največ CX- 60 - k v dizel izvedbi. Če bi bil v Evropi na voljo šestak, bi bila tudi to super opcija.
Sem na hitro pogledal spletno stran.
V konfiguraturju je ni, samo CX-80.
V glavnem, v Sloveniji nisem zasledil bencinskega motorja.
Ali se motim? Ni čudno, da se mora dizel prodajat, če pač nočeš met posla s štromom ti drugo ne preostane.
Torej kljub mild hibridu, ki ga malo potisne ob menjavanju in na križiščih. Ni poskočna.
No vsaj tako si jaz tolmačim angleščino.
Drugače pa vozil sem 1.0 Pumo mild hibrida. Dal sem asist na max. Bila je lepo poskočna par kilometrov. Vedno odzivna na gasu, res lepo letela. Je pa se vedno pojavil znakec, koliko hibrid pomaga. No čez 10 km, ga je bilo konec. Nisem bremzal in ga samo teral. Hvala lepa za tako, avto more iz vedno 🙂
Če se hočeš s takim tankerjem športno peljati, rabiš nenormalno veliko energije. Zato ima ta blagi hibrid porabo skoraj kot moja BTjka, ki sodi med tovorna vozila...
Zdaj pa poglej pnevmatike. 295/35R23. Še navadno gorsko kolo ima več "mesa" okoli platišča. Tole ni niti za zaobljene robnike preplezat, kaj šele, da se umakneš na kakšno zmahano bankino. Da bi s tem šel nekam na izlet do, kaj jaz vem, bližnjega gozda nabirat bezek za šabeso, bi hitro bil "bos" in bi šel peš domov... Da bi pa kakšno deklico odpeljal kam malo bolj na samo - za take "športne aktivnosti" pa ta reč definitivno ni.
Pa poglej še obliko na splošno. In si predstavljaj z njim peljati dve kolesi, da gresta z ženo (ali pa punco, ljubico, priležnico, partnerko, ...) malo kolesarit. Oblika že na prvi pogled obljublja, da notri dveh koles ne boš dobil - razen mogoče z veliko muko in še večjo muko potem očistit vso to tapiserijo in usnje. Za na streho dvignit kolo - moraš pa še kakšno lojtrico s seboj prevažat. Vlečna kljuka na takega SUVa pa res ne paše - še jaz, k sm kmet an s hribu doma, sem mnenja, da sem gor pa res ne moreš kljuko montirat, pa so vsi naši avti in tudi vsa naša vozila imela kljuko - vključno s sestrinim Tomosom ATX 50C!
Torej, če hočeš športnika, izgubiš uporabnost... In je tole SUV samo zato, da se notri prevaža mož v trenirki s tremi črtami...
Sem šele zdaj pogledal pa ceno. Mislim, cena tega vozila in uporabnost pa spet ne gresta skupaj. Mislim, da ga ni heroja, ki bi v tako dragem vozilu otroka peljal na trening, kaj pa vem, downhilla ali pa špotrnega plezanja v naravnem okolju (ne v dvorani, čeprav so tudi "dvoranci" krepko zaprašeni z magnezijem) ali pa na trening hokeja...
Poznam nekoga s podobno Q8 v kateri je 3 otroke prevažal.
Ti si imel še vintage 6-ko, ki je bila še kar dvignjena od tal. Tudi sam sem jo imel. Imam tudi zadnjo gen. 6-ki pa je zelooo nizka. Tako, da jim primerjave. 😉
Mah. Giulietta je bila grdo nizka. Pa sem prišel do Jakobe pod Peco in do Konjščice.
Večina je rila, jaz pa sem spretno krmaril med "hribčki" in kolesnicami.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pač mi podpiramo naftni lobij.
Ti pa kitajski lobij, z otroškim delom v Afriki in z umazano proizvodnjo litija. Še voziš na TEŠ in je to to.
Saj res, vsak izbira sam, keri lobij bo podpiral. Ni pa električni nič bolj čist, prijazen, pošten,.... kot naftni 😉
Tistim, ki raste elektrika na strehi, imajo končno zdaj fer omrežnino. Če ne pa se naj odklopijo iz omrežja, pa baterije v klet.
Zaradi njih imam v zadnjih treh letih izjemno nestabilno napetost.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani