Ni mehak... samo podvozje nekako ni uglajeno po luknjastih cestah in pri voznji cez "lezece policaje"... Je bila voznja s CX-5 precej bolj "gosposka"...
Tole je tisti robnik, ki je krivec za uničeno gumo ... 🙄
Zanimivo.
Verjetno je teža avta tudi pomagala, ker ne izgleda tako oster.
Jaz bom samo tole rekel: veliko sam presravfam, tudi tezka dela...
Kdor ne ceni dela mehanikov (in podobnih storitev) naj hodi peš... Oziroma naj ga v njegovi sluzbi placajo samo toliko da pokrijejo koliko jih ta zaposleni košta...pa naj okusi na svoji koži.
Nic ni narobe prej vprasati koliko bo prislo, koliko je material, koliko je delo ..nic ni to narobe, samo spostovanje do opravljenih storitev in njenih garancij pa je le treba malo meti...investicija v orodje, lifte, prostore, solanja, ljudi, da sploh lahko si reces servis je enormna in se ne placa samo s ceno olja...tudi naša plača je plačilo naših storitev....
Zdaj pa kokice
Če bi delali oz. se potrudili enako, kot se jaz pri svojem delu.....
Bi z veseljem plačal tudi zlatarsko uro, ki je dražja od privatnega zobozdravnika.
Pa je lahko milijonar, nisem nobenemu fauš. Tudi tebi ne. Vsak je svoje sreče sam kovač. 👍
Ne vozim Honde, da bi hodil k Seliču. Mehanikov na podobnem nivoju, žal ne najdem, za svoje avte.
A si že kej meril gumo... mislim temperaturo pnevmatike?
Raje kaj drugega šlataj. 😉
Pirellike PZ4 se ful dolgo grejejo. Ko pa so tople/vroče pa so kot čiguma in držijo noro.... če z toplimi parkiram se poznajo na asfaltu sledi ko zavijam.
Tak da se ne sekiraj. Tak mora bit .... športne gume se bolj rabijo, ker na tak način bolj držijo.
Cene na kitajskem in evropi pa ne mores primerjat za enako stvar.
Če bi si malo pogledal stvari....
Ponting je narisal most. Torej on je posl dobil. In je primerjal ceno na kitajskem, s ceno pelješaca. Pa je bila na kitajskih projektih dražja. Sem tudi napisal to zgoraj:
pred 36 minutami je godlike napisal:
Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem
Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem. Pa sem morejo pripeljat.
Je celo povedal, da se to po novem ne bi zgodlo, da bi 100% pisalo ob nepovratnih sredstvih, da more EU firma graditi.
Avstrijci so namreč trdili, da dobro vedo, kaj so ponudili in koliko lahko stane most takšnih razsežnosti. Prepričani so bili, da se za ponudbo kitajske korporacije skriva obilna državna subvencija. Našteli so 13 postavk, o katerih so sumili, da se cene med seboj ne bi mogle tako zelo razlikovati, če ne bi bila v vse skupaj vpletena država, zato so med drugim vprašali, kako je mogoče, da bo korporacija CRBC za hidroizolacijo in asfaltiranje mostu porabila samo 428.000 evrov, medtem ko bi Strabag za to potreboval 3,1 milijona evrov, in kako bo kitajski družbi uspelo odstraniti prej omenjeno blato z borih 75.500 evri, avstrijski konkurent pa bi za to potreboval najmanj 1,9 milijona evrov?
Nekam protislovno se bere vse skupaj? Če bi si Kitajska tako zelo želela, da Evropa gospodarsko crkne, potem ne bo kupne moči? Potem ne bomo kupovali, saj si ne bomo mogli privoščiti niti kitajskih izdelkov.
Potem pa povej, zakaj je Kitajska subvencionirala most na Pelješac?
@Boss verjetno sta pozabla, da smo morali banke prodat ali zapret ker smo jim pomagali. Tak je EU rekla.
Kitajci tak pomagajo vsem firmam, ki EU oničujejo.
Tudi most na Pelješac so kitajci gradili ceneje, kot bi ga pri sebi. Pa še transport bi blo treba vštet, potem se ve, koliko ga je plačala kitajska vlada, da evropske firme crknejo.
Brez dela, bojo najbolj dolgo uživali penzionisti. Če ne bo dela, ne bo kupne moči....
Kolikor vem, smo na Mazda forumu, govora je o Mazda avtomobilu. Ta pa ima, zaenkrat še, 6-stopenjski avtomatski menjalnik z možnostjo ročnega pretikanja.
Tema je "Zanimivi oglasi".
Pol moreš pazit kaj pišeš v temi "Elektromobilnost", ker tudi tista tema je na Mazda forumu 😉
Focus ni kritičen, ker se manj veselo vgašuje. i20n pa ga vgasnem pozimi, ker me moti, da se motor ne zagreje dokonca. Na 10km relaciji pride pozimi do kakih 60-70°C voda in da mi ga od 50°C naprej vgašuje je norost.
Tako pa se na srečo ne gredo tega "downsizinga" ampak so raje ubrali pot "rightsizinga" ...
Mazda je daleč od rightsizinga.
Rightsizing je 1.4/1.5 turbo mlinček namesto 1.0, pri istih konjih.
Ne moreš rečt 2.5 in 140 konjev, da je to rightsizing. Korejci so leta 1997 že imeli 1.8 in 130 konjev, pa takrat pojem downsizing še ni obstajal.
Oni dejansko delajo largesizing. Namesto 2.0 kar na 2.5 s podobno konjažo. Tudi novi dizl je krepko velik.
Delajo na vztrajnosti in termalni učinkovitosti. Koncept pije vodo vsem, razen @Alex. Če se spomnim, je Mazda rekla, da bo dodala turbino, ko bo potencial atmosferca izkoristla so konca.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zanimivo.
Verjetno je teža avta tudi pomagala, ker ne izgleda tako oster.
No samo da je felna cela ostala.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani