Skoči na vsebino
Gume
Napisano
dne 30. 6. 2025 ob 9:29 je Jest napisal:

 

 

Ni mehak... samo podvozje nekako ni uglajeno po luknjastih cestah in pri voznji cez "lezece policaje"... Je bila voznja s CX-5 precej bolj "gosposka"... 

 

 

 

 

Tole je tisti robnik, ki je krivec za uničeno gumo ... 🙄

 

image.png

Zanimivo.

 

Verjetno je teža avta tudi pomagala, ker ne izgleda tako oster.

 

No samo da je felna cela ostala.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 10 urami je NevLado napisal:

Sej homolomo ne piše XL nikol pomoje na osebnih avtih?

Mislim, da mi je na Alfini pisalo.

 

pred 11 urami je Boss napisal:

 

Ufff, pri tako masivnem SUV-u :nevem: Ne vem, avto ma prazen preko 2 toni. Pa še 600kg ga lahko naložiš. :nevem:

Tudi če ne piše XL (kar je po navadi marketing) ima XL večjo nosilnost kot ne XL.

Kot bi rekel XL ima 98V, navadna pa 94V.

 

pred 10 urami je jures napisal:

Jaz mam vedno rezervno v avtu, ce je nima jo dodam, pa se mi smejijo ker jo zdaj v prtljazniku vozim odkar mam lpg. Sam guma je guma.

Drži. Se spravljam že 2 leti v nakup samokolnica rezerve za i20n. Dimenzija je malce bolana.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Stari granitni, da je tako naredlo?

 

Jaz bi dal zimsko gor, pa se vozil, dokler nove "željene" ne pridejo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pohvale servisov - serviserjev
Napisano
pred 18 urami je jures napisal:

Jaz bom samo tole rekel: veliko sam presravfam, tudi tezka dela...

 

Kdor ne ceni dela mehanikov (in podobnih storitev) naj hodi peš... Oziroma naj ga v njegovi sluzbi placajo samo toliko da pokrijejo koliko jih ta zaposleni košta...pa naj okusi na svoji koži.

 

Nic ni narobe prej vprasati koliko bo prislo, koliko je material, koliko je delo ..nic ni to narobe, samo spostovanje do opravljenih storitev in njenih garancij pa je le treba malo meti...investicija v orodje, lifte, prostore, solanja, ljudi, da sploh lahko si reces servis je enormna in se ne placa samo s ceno olja...tudi naša plača je plačilo naših storitev....

 

Zdaj pa kokice

Če bi delali oz. se potrudili enako, kot se jaz pri svojem delu.....

Bi z veseljem plačal tudi zlatarsko uro, ki je dražja od privatnega zobozdravnika.

Pa je lahko milijonar, nisem nobenemu fauš. Tudi tebi ne. Vsak je svoje sreče sam kovač. 👍

 

Ne vozim Honde, da bi hodil k Seliču. Mehanikov na podobnem nivoju, žal ne najdem, za svoje avte.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano
pred 12 urami je dvorjan napisal:

Ali pa zamenjaš pogonski energent in se ne sekiraš več za "petromafijo".

Pač ni Petrol mafia je pa Gen-i mafija.

 

Trošarine so pa tudi na elektriki in bojo seveda zrastle, če ne bomo govira točli 😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 3 urami je Boss napisal:

 

A si že kej meril gumo... mislim temperaturo pnevmatike?

Raje kaj drugega šlataj. 😉

 

Pirellike PZ4 se ful dolgo grejejo. Ko pa so tople/vroče pa so kot čiguma in držijo noro.... če z toplimi parkiram se poznajo na asfaltu sledi ko zavijam.

 

Tak da se ne sekiraj. Tak mora bit .... športne gume se bolj rabijo, ker na tak način bolj držijo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
pred 2 minutama je jures napisal:

Cene na kitajskem in evropi pa ne mores primerjat za enako stvar.

Če bi si malo pogledal stvari....

Ponting je narisal most. Torej on je posl dobil. In je primerjal ceno na kitajskem, s ceno pelješaca. Pa je bila na kitajskih projektih dražja. Sem tudi napisal to zgoraj:

pred 36 minutami je godlike napisal:

Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem

 

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
pred 16 urami je jures napisal:

Od kje teb to? Most smo placali kar lepo mi vsi

Intervju s Pontingom.

Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem. Pa sem morejo pripeljat.

 

Je celo povedal, da se to po novem ne bi zgodlo, da bi 100% pisalo ob nepovratnih sredstvih, da more EU firma graditi.

 

 

Avstrijci so namreč trdili, da dobro vedo, kaj so ponudili in koliko lahko stane most takšnih razsežnosti. Prepričani so bili, da se za ponudbo kitajske korporacije skriva obilna državna subvencija. Našteli so 13 postavk, o katerih so sumili, da se cene med seboj ne bi mogle tako zelo razlikovati, če ne bi bila v vse skupaj vpletena država, zato so med drugim vprašali, kako je mogoče, da bo korporacija CRBC za hidroizolacijo in asfaltiranje mostu porabila samo 428.000 evrov, medtem ko bi Strabag za to potreboval 3,1 milijona evrov, in kako bo kitajski družbi uspelo odstraniti prej omenjeno blato z borih 75.500 evri, avstrijski konkurent pa bi za to potreboval najmanj 1,9 milijona evrov?

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 53 minutami je dvorjan napisal:

Nekam protislovno se bere vse skupaj? Če bi si Kitajska tako zelo želela, da Evropa gospodarsko crkne, potem ne bo kupne moči? Potem ne bomo kupovali, saj si ne bomo mogli privoščiti niti kitajskih izdelkov.

Potem pa povej, zakaj je Kitajska subvencionirala most na Pelješac?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

@Boss  verjetno sta pozabla, da smo morali banke prodat ali zapret ker smo jim pomagali. Tak je EU rekla. 

 

Kitajci tak pomagajo vsem firmam, ki EU oničujejo.

 

Tudi most na Pelješac so kitajci gradili ceneje, kot bi ga pri sebi. Pa še transport bi blo treba vštet, potem se ve, koliko ga je plačala kitajska vlada, da evropske firme crknejo.

 

Brez dela, bojo najbolj dolgo uživali penzionisti. Če ne bo dela, ne bo kupne moči....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi
Napisano (urejeno)
pred 50 minutami je FuManchu napisal:

Si vozil golfa enko dizla?

IMT 539, druga sklopka je bolano trda.

 

Druga skopla je, ko se na dnu še malo pritisne in takrat se razklopi kardan....

Verjetno je uradni izrat drugačn.

 

No gasa pa nisi rabil tiščat, je že te imel tempomat 😆

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi
Napisano
pred 29 minutami je dvorjan napisal:

Kolikor vem, smo na Mazda forumu, govora je o Mazda avtomobilu. Ta pa ima, zaenkrat še, 6-stopenjski avtomatski menjalnik z možnostjo ročnega pretikanja.

Tema je "Zanimivi oglasi".

Pol moreš pazit kaj pišeš v temi "Elektromobilnost", ker tudi tista tema je na Mazda forumu 😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi
Napisano
pred 5 urami je dvorjan napisal:

Ne boš verjel, če se ti res zalušta, lahko to počneš tudi pri avtomatskem menjalniku (no, vsaj tistih, ki omogočajo ročni način delovanja).

6 ročnih ali 8/9 avtomatskih v manual načinu ni isto.

 

Sem 2 mesca vozil AT i20, tako da sem probal.

Za kontrol freaka ni AT.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
dne 11. 6. 2025 ob 22:06 je GregorV napisal:

Kaj torej predlagate, da I-stop ne izklopim?

Velika večina vožnje je v mestu.

Osebna odločitev.

 

Oba avta vgasneta S&S, če ga dam na Sport.

Focus ni kritičen, ker se manj veselo vgašuje. i20n pa ga vgasnem pozimi, ker me moti, da se motor ne zagreje dokonca. Na 10km relaciji pride pozimi do kakih 60-70°C voda in da mi ga od 50°C naprej vgašuje je norost.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 5 urami je Bini napisal:

Švedska praktičnost 🤗

Pri Alfi si gumi čep dol potegnil in žarnico odškrnil.

 

Kaj pa je potem to, Italjanska šlamparija, da se jim ni dalo skrivat. 🤔

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
Pred eno uro je jures napisal:

Lahko ti gre lucka za tablico a ves

Še huje imam jaz. Edina non-led žarnica je osvetlitev prtljažnika, pa ga vseeno po zakonodaji morem imet.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-5 (2026)
Napisano
pred 53 minutami je Jest napisal:

Tako pa se na srečo ne gredo tega "downsizinga" ampak so raje ubrali pot "rightsizinga" ... 

Mazda je daleč od rightsizinga.

Rightsizing je 1.4/1.5 turbo mlinček namesto 1.0, pri istih konjih.

 

Ne moreš rečt 2.5 in 140 konjev, da je to rightsizing. Korejci so leta 1997 že imeli 1.8 in 130 konjev, pa takrat pojem downsizing še ni obstajal.

Oni dejansko delajo largesizing. Namesto 2.0 kar na 2.5 s podobno konjažo. Tudi novi dizl je krepko velik.

Delajo na vztrajnosti in termalni učinkovitosti. Koncept pije vodo vsem, razen @Alex. Če se spomnim, je Mazda rekla, da bo dodala turbino, ko bo potencial atmosferca izkoristla so konca.

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba Mazda CX30
Napisano (urejeno)
pred 14 urami je NevLado napisal:

Ne, ima pa 3 cilindre in turbino, pa pol mlajšega voznika za volanom ;) 

Turbina ne pije kaj več, če ga ne goniš. Statistično celo manj pije, ker dokler ni pritiska, je avto z manjšo kubikaturo.

pred 14 urami je Boss napisal:

 

A ta ima napako na motorju? Ker tolk razlike, če je šlo za isto pot in isti način vožnje pač ne more biti.

Kitajc je 😅

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
pred 13 urami je Alex napisal:

Sprašuje za pravi avto, ne za mini dinota. 😉

Avta, v jaterem se kadi, vozi psa in seksa, ne bi nikoli kupil. 

Pesa so vozli v naši bivši M2. Ampak samo v kuferaumu. Je kar bil podvig vse dlake posesat.

 

Pa je 9.5 let pri nas pridno služla.

 

Kak te ti veš, če so kdaj seksali v avtu. Nosiš UV lučko sabo na oglede?

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.