To traktorsko klepetanje tudi jaz re?ujem. Sicer gre pa za lu?ko DPF, da bo? vedel. Filter trdih delcev. ?e, ti utripa potem samo servis. ?e gori, je ?e nekaj uupanja. Naj bi se vozil toliko ?asa, da potem ugasne.
Jaz pa zdele ?e ene 3 tanke ne pridem pod 7 z mojo CD143. Povpre?je sem mel skozi 6.6-6.7. Zdej pa ne vem. V?eraj sem pomislil, na premalo napumpane gume - zimake. Moram preverit, ?e je pa to ok, pol je pa tudi zanimivo.
Aha, ja mal berem teste. Na?eloma pohvaljo pirelli, ene moti pa? da nima roba, in se hitro po?koduje feltne. Ampak dobr, to me ne moti tok. Sej 16 col in 55 presek ni neka niizkoprofilna guma...Zaenkrat najcenej?o najdel v lj, 71? kos
Ja pri meni je ibl tut pred ?asom podoben problem. Lu?ka je utripala..pa reset...pa je blo 14 dni ok, pa spet..na koncu je bla fu? lambda in ja...takrat je bla cena 500?, no jaz sem potem spalamudil preko vez za pol manj...Druga?e so pa hude cene za to..
"Celotna storitev odstranitve DPFja in reprogramiranja elektronike stane 450 eur+ ddv. ?al na vozilih znamke Mazda tega posega ne opravljamo,Ker zaenkrat nimamo programatorja za reprogramiranje elektronike."
Hah, hudo. No samo, kako bo ?el pa tehni?ni skozi pa vpra?anje. Decembra sem imel, tip se je res poglobil v te pline..10 minut ga je drkal tam..Avto mislim.
Na koncu re?em, ?e meri saje...je rekel da ja. Zdej, ?e se je izmislil ne vem. Ampak, ?e bi bil brez DPF bi me blo mal strah :-)
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A je mogo?e to ?e kdo probal?
http://www.tunap.com/en/ranges/automotive/products/p131.html
Za ?i??enje DPF filtra. Me zanima kolk je tole bolj u?inkovito, od morebitnega pucanja DPF s kakim karcherjem
Povezava za deljenje
Deli na druge strani