Alex, tukaj nekaj ne štima. Bini je omenil, da je na Mazdi 3 celo novo ogledalo (razumel sem z ohišjem) stalo 250€.
Jap. No, mogoče je deset evrov manj a tako so meni rekli. Da je večina cene prav ta nesrečna šipca in to zaradi te opozorilne opcije, ko ti pokaže mrtvi kot.
To je pa koristno, kako se razstavi ogledalo. Moje steklo na levem ogledalu so na uradnem servisu pri demontaži uspeli razbiti. In sem potem bil brez avta teden dni, preden so dobili novega. Naj bi pa samo šipca od ogledala stala okoli 200€.
Tako, da če se bo kdo sam lotil tega razstavljanja je to dobro vedeti.
Cena kot cena,nimaš kaj,če si zadovoljen je tudi nekaj vredno....😊
Mene pa moti razno dolivanje tekočin ,eko odvoz filtrov in nekaj potrošnega materijala,ki ga pri meni na uradnem servisu niti pod razno ne računajo ! To kar precej nanese.....😟
Nam so na službenih pred leti 2x zaračunali te razne tekočine,potem smo pa vse dolili na max in so enako vse zaračunali pa smo jih malo 'napeli' in so takoj popravili račun! Od takrat naprej vedno naročimo,da naj ne dolivajo ničesar,če ni pod minimum,to pa tako ni,ker vse kontroliramo in dolivamo razen v primeru,da bi kaj puščalo.....😊
Cena olja je povsod taka,zato ga jaz prinesem s sabo za 35€ .
Ja saj, po vseh uradnih servisih je to legalna kraja. To olje se da kupit po 7€/ liter in je čisto enako kot njihovo "originalno". Pa saj to smo že enkrat obdelali tu na forumu.
Mislim, da je ta račun zrel za kakšno tržno inšpekcijo. Da meni izročijo račun s tako cifro za navaden servis jim ga zatlačim nekam. To bi razumel, da je velik servis.
Mislim, za zgolj povprečno olje Dexelia.. 81 €!!! ... pa če to ni kraja. Pa kakih 5,50 l? Kam so ga spravili? 🤔
Jaz sem to naredil v soboto. Sem dal zimski vosek gor in sem sedaj pripravljen na zimo. Ampak, komaj čakam zopet letne 19" na avtu. Te zimske 17" so kr neki. 😊
Kaj na cx30 še imajo zmeraj enake težave kot avti iz leta 2015? To pa je malo too much za mazdo, to bi morali rešit.
Tudi jaz ne razumem, da te težave v vseh teh letih niso rešili. 🤔 Ok, da je to težava v začetku, ko se avti testirajo na cesti. Ponavadi se to odpravi v naslednjem FL. Ampak po toliko letih še vedno?
pred 3 minutami je Janez007 napisal:
Po mojih informacijah Mazdina pregibna ogledala ob rednem zapiranju zdržijo le okoli 3 let. Pod garancijo jih menjajo (z novim enako slabim), potem pa se vsak znajde po svoje. Meni mehanizem že fino škriplje na Mazdi 3, prevoženih dobrih 50.000 km, starost 3,5 let. A kdo ve, koliko stane zamenjava enega mehanizma po Mazda ceniku?
Pri meni ni tako. Pod garancijo so mi zamenjali mehanizema, na obegh straneh, koleščke (original so plastični in se radi zobje polomijo, zato preskakuje) z kovinskimi.
Nato je še parkrat malce trokiralo, ko se niso odprla do konca, a WD 40 je naredil svoje in od takrat je mir.
Kot sem že velikokrat napisal. Mene bolj kot sama cena servisa na uradnem servisu, (ki je veliko predrag) moti to, da ga, vsaj v Kopru, opravijo vajenci. In potem se kaj kmalu zgodi, da ti kaj pozabijo privijačiti nazaj. Cena pa, kot da bi ti to opravil mehanik formule 1. Še vedno bolj zaupam svojemu mehaniku, ki mi vse poslika, kar opravi. Tudi staro olje in filtre vedno shrani, da vidim, v kakem stanju so bili. Če opazi kako dodatno stvar, mi vedno pošlje tudi za to sliko in me vpraša, ali bomo šli tudi v to popravilo. Tako je bilo tudi nazadnje, ko je ugotovil, da pušča na tesnilu intercoolerja. Na uradnem servisu bi najbrž naredili celo diplomsko nalogo glede tega, stalo me je pa nazadnje vse skupaj nič. Da ne govorimo o ceni olja na uradnem servisu.
Jaz tud razmišljam, da za naslednjo zimo poiščem Dunlopke in menjam ta skret od gum. Pa imajo prevoćenih manj kot 10.000 km in izgledajo kot nove z ogromno profila.
Imam občutek, da uradni testi delani večinoma v arktičnem podnebju z zelo nizkimi temperaturami in načeloma suhem snegu ne pokažejo realnih vrednosti gum, ko recimo ni takih pogojev. Pri nas bo sneg v večini primerov nekje na 0 stopinjah in je bolj plundra kot pa zbit suh sneg.
Tudi moje naslednje bodo obvezno Dunlop. Pa testi gor ali dol.
Za suho cesto so vse gume dobre, razlika se pozna v mokrem, niti ne toliko v samem snegu. So pa po mojih izkušnjah tudi za sneg Dunlop med najboljšimi.
Danes, ko je bila cesta zopet mokra, sem ponovno večkrat ugotavljal, da je bočni oprijem teh Vredesteink po dveh sezonah katastrofalen. Tako, da gredo po tej zimi na gumarski odpad,čeprav imajo še veliko profila. Na testih so bile sicer dobro ocenjene. V bodoče se bom odločal po svojih preteklih izkušnjah in tako tudi kupoval gume.
Po drugi strani imam pa na stari 6- ki štiri leta stare conti in so še vedno v top formi. O kakem bočnem drsenju ni sledu. Imaš veliko boljši občutek med vožnjo.
Jaz pa imam samo dobre izkušnje z njo. Ker pa mi je triletno zastonj posodabljanje preteklo, bom pač plačal teh par evrov to enkratno posodobitev in bo zopet par let mir. Že sedaj pa sem zadovoljen z navigacijo.
Jah moje so zdj čist frišne, 2000 prevoženih km. Wintrac pro imam.
Tudi jaz imam isti model 225/55r17. Prvo leto so bile v nulo. Je pa tudi res, da v dežju ful dobro primejo, ko zabremzaš. So pa, zelo dobre za sneg. To je preverjeno.
Mislim, da morava midva bencinarje kupit, ker teli dizli so za en kurtz, majo čist preveč navora. Teli naši lastniki bencinarjev pa gas do konca, avto se dere, drsi nič, ker ne gre nikamor za povrh so pa posledično še z gumami zadovoljni kolk primejo. 🤪😜
Ha, ha, res je. Sem imel priložnost to občutiti z corollo.🤗Dere se kot zmaj, a učinka nobenega. Je pa tudi res, da so se pri corolli hotela vrteti kolesa brez veze, že pri 20km/ uro. Pa to ne zaradi navora ampak kar tako nekontrirano in nenadoma. Zelo nevarno.
Boss, naslednji avto kupiva res oba enega hudega benzinarja, da bova vrtela tudi z njima kolesa. Zaradi navora, seveda. 😉
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Baje, da tej subarujevi boxer dizli niso neki presežek za razliko od benzinarjev.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani