Enako. Sicer smo se tudi nad njo na začetku malo zmrdovali, a kaže, da bo prava lepotica proti temu skrpucalu cx60 za evropski trg. 😬
pred 53 minutami je Boss napisal:
Proporci so čist kiksnjeni - SUV izgleda masivno z ogromno masko. Pol pa dajo miniaturne luči, da skoraj dostavni kombi izgleda bolje. Luč bi morala biti velike do maske in tista led črta, ki zareže v masko bi moral biti znotraj luči. Malenkostno manjša maska bi bila čisto OK, recimo toliko, da je tablica ne bi rabila prekrivat ne same maske ne spodnjih rež.
Ker gre za SUV bi lahko optično znižali sam avto z rahlimi temnimi obrobami okoli blatnikov, na spodnji strani odbijačev in pragov. Tole za moje pojme ni evropski dizajn ampak prej Ameriški in mislim, da bi moralo biti ravno obratno ter CX-50 prodajat tu, tega pa amerom.
CX-50
Dobro si to opisal. Se strinjam. Zanima me, kam je poniknila Mazdina značilna dinamična oblikovana kodo miselnost.
Z vsakim modelom ga, udarijo bolj mimo. Se kar bojim, kaj bo z novo 6- ko. 🤔
S temle, da če vzameš leasing, ti je vseeno za ceno, si pa zabluzil na polno. Tut mnogi si žal leasinga ne morejo privoščiti. Jaz osebno ne bom nikoli, ampak res nikoli več kupoval avto, torej stvar, ki zgublja vrednost, na keš. Kretenizem brez primere, ki dela ljudi še bolj revne. Če mam kupček 30 jurjev dam raje pologa 3 jurje, ostalo vzamem na 7 let leasing, 27 jurjev pa obračam tako, da z njimi kesečno pokrijem obrok za lesing. Na koncu mam po 7ih letiih še vedno isti kupček denarja plus avto, ki ga prodam mogoče za 8 jurjev. Kdor ga kupi na keš, ma samo avto za 8 jurjev
Poslano z mojega M2101K6G z uporabo Tapatalk
Kako obračaš ta denar, da pokriješ lizing? To me res zanima.🤔
Tolk za argument. Žlahtnik Altea 1,2 77kw Tsi. Po 90tkm in 10 letih uporabe ne vejo, ne znajo zrihtat ruženja v mašini. Na koncu kupu novo mašini in jo menjal.
Tast Golf6 1,8 tsi, 118kw. Po 4 letih in 120tkm odfukal pol mašine stran. Vse redno servisirano, vse redno rihtano. Kao ni garancije. Popravilo skor 5 jurjev. Na koncu se zdilal, da so krilo skor 4 jurje nekak oni, on pa jurja.
Kolega golf 6 karavan 1,4tsi 125kw. Kupu ga z že zrihtano mašino pr 230tkm. Sm mu reku na začetku, da nej ne kupi tsija, da mu bo žal. Po letu pa pol mu je res, vmes ga je noro hvalil. Zaružilo mu je na polno, na koncu po 1 mesecu rihtanja ni blo druge k drugo mašino notr dat. 3 jurčke baj baj tko da, kdor hoče met pester lajf poln pričakovanja, kdaj se bo kej zgodilo, MORA KUPIT TSI
Poslano z mojega M2101K6G z uporabo Tapatalk
Lepo. Potem takem so Mazdini benzinski motorji pravi nasa izdelki proti tem vagovim. 😊
Sej se ne voziš skos na teh obratih, ampak recimo pri vključevanju na AC pa konkretno pospešiš magari v 2 in 3 prestavi. Pol pa k ujameš "cruising speed" pa seveda voziš v 6. prestavi. Hočem samo to povedat, da nisem mislil, da bi ves čas vozil na 5000 obratih ampak samo pri pospeševanjih. Madona še sam kot kaže dizla spravim večkrat tedensko na 5000 obratov in ja, tud blokado ma... kdo bi si mislil.
Boss, res je. V bistvu te naše dizle lahko voziš skoraj kot benzinarja. Radi imajo visoke obrate. 👍
To je ze turbo 1.5. motor👍...saj ne moreš reči, da je slaba, ni pa KIA več poceni, je kolega gledal tudi ko je kupoval nov avto....so cene kar konkretne
Sodelavec jo tudi ima. Po mestu mu pije od 9 do 10l/100.
Na dolge okoli 7. To vsekakor ni avto, ki bi pil malo. Je pa za njo dal kar konktetnih 29K€.
Recimo porsche priporoča za vse svoje avte 100-ko.Gredo pa tudi na 95. A ne razvijejo vse svoje moči. Ni zastonj za dirke razvito posebno gorivo z 110 oktani.
Meni so tudi Bosch v redu. Stanejo pa skoraj 1/3 cene originalnih. Tudi, če bi jih zamenjal vsako leto bi imel tri leta vsaj vedno sveže, dobro delujoče brisalce. 🤗
Za dizelske motorje je definitivno boljše, da vsake toliko tankaš tisti "super dizel". Se pa definitivno pozna na porabi, ko narediš z njim več kilometrov. Moram naslednjič tankati ta dizel. To storim vedno, ko grem v Dolomite na smučanje.
Niti ne... Jaz tudi pežoja ne kupim nikoli več. Toliko okvar, kot sem imel z dvema pežojema, nisem imel z vsemi ostalimi avti skupaj z bicikli.
Lepi za videti a elektronika totalno na psu. Meni tudi niso znali rešiti težave z elektroniko in sem ga na koncu prodal za par sto €. Tukaj pri tem avtu je pa še dobita kombinacija z avtoplusom, kjer so mehaniki itak kr neki. Ne znajo rešiti manjših napak, kje pa take bolj zahtevne. Verjamem, da je temu kupcu vsega prek glave in mu je edina skrb sedaj, da se tega avta reši. Bilo kako.
Ko smo že pri avtoplusu. Sedaj so prevzeli še znamko mercedes in vrgli mazdo ven iz prodajnega salona. Všeč table so takoj nadomesti z mercedesovimi. Do sedaj so prodajali vsaj eno kvalitetno znamko izmed mnogih, sedaj pa so dobili še mercedesa. 😊To bo še smeha. 😊
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Evo, to je pravi avto. 👍
Povezava za deljenje
Deli na druge strani