S tvojo vo?njo ni ni? narobe. ?e je taka kot pravi?. Ne pusti se na servisu prepri?ati, da je kriv tvoj na?in vo?nje. To so bu?ke. ?e pravi?, da je ve?ina relacijske je to ok. Lahko da je kaj drugega, kak senzor fu?. Lahko da je ?e slabo olje (pome?ano z nafto...)...
A to pomeni, da se regeneracija vr?i tudi, ko lu?ka ne gori? Kaj zdej?
Ja seveda. Ko lu?ka gori pomeni, da je filter nabit s sajami pribli?no 60-70%. Tam nekje se mi zdi. ?e utripa lu?ka pa brez obiska servisa nima? kaj praskat. Sicer se pa to v ozadju izvaja.
Pasivne ta avto nima. Aktiva se ti izvaja, pa mogo?e ne ve?, da se ti izvaja. Tisto s trenutno porabo je tako tako. Jaz vidim po obratih v prostem teku, in po trenutni porabi. ?e bi skoz spremljal bi to najbr? opazil.
Saj ravno o tem govorim. Vsak ti nazaj prbije, 'premalo si ga teral'. Ma teram jaz njih nekam...Sej nismo kupl formule 1 pismo rosno. In valda je vsega voznik kriv, prej kot vse drugo
Prej?nji dan sem dobil zanimivo idejo serviserja nem?kih avtov, ki imajo ravno tako DPF-je.
Svetoval mi je, da naj naredim luknjo skozi satovje filtra in senzorja za tlak ne bosta zaznala razlike in sistem regeneracije sploh ne bo deloval. Tko, da je to bolje kot odstranit DPF, ker te potem senzorji zafrkavajo.
Mogo?e bo to kdo poskusil.
lp
No tole mo?no dvomim, da je tako simpl. SIcer so v?asih simpl re?itve najbolj? pa vseeno. In potem se ti bo kadilo spredaj izpod avtomobila namesto zadaj?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
S tvojo vo?njo ni ni? narobe. ?e je taka kot pravi?. Ne pusti se na servisu prepri?ati, da je kriv tvoj na?in vo?nje. To so bu?ke. ?e pravi?, da je ve?ina relacijske je to ok. Lahko da je kaj drugega, kak senzor fu?. Lahko da je ?e slabo olje (pome?ano z nafto...)...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani