nope... tam kjer ima najve?ji navor in to je okrog 2-2,5k obratov
Motor bo pa vsaki? zakadil, ko ga bo? pretirano pritisnil in bo zaradi preve? nafte in premalo zraka (beri kisika) pri?lo do slabega izgorevanja nafte in nastanka ve?je koli?ine saj (kajenja)
Obrati s tem nimajo kej dosti veze ampak so v ve?ini primerov problemati?na pospe?evanja, je pa res, da ?e ga zahodi? pri premalo obratih je to ?e bolj o?itno, ker motor dolgo ne da ni? ali pa zelo malo od sebe in samo kadi.
Kar se pa ti?e pacanja filtra pa tudi, ?e se vozi? enakomerno se dolo?ena koli?ina saj vedno ustvarja. In ta koli?ina je povezana le in samo od koli?ine skurjenega goriva. Se pravi, ?e se enakomerno vozi? z malo obrati pri 2.000 obratih brez ekstremnih pospe?evanj bo? naredil manj saj kot tisti, ki bo vrtel motor pri 3.000 obratih pri isti hitrosti.
Evo s tem se pa v celoti strinjam. Sploh o delu, kjer si napisal glede hitrih pospe?evanj.
Ja, pomoje je vseeno koliko da? gasa. Ok, eno je ali vozi? krepko pod optimalnimi obrati, saj ?e v osnovi motor bolj pokadi, kot ?e vozi? okoli ne vem 2000 obratov.
Ampak, dokler regeneracije ni, je na?eloma vseeno. Oziroma, bolj ga bo? ti??al (govorim za Mazdo), prej se ti bo regenracija vklopila, saj s ti??anjem gre pa? ve? saj ven..logi?no :-).
Zadnji? sem bral na forumu od nem?kih wagnov nekaj v stilu: da je dobro na vsakem servisu (se pravi na?eloma 1x letno) avto z DPF filtrom ro?no spro?iti regeneracijo preko testerja.
Zakaj?
Zato, ker naj bi avtomatska regeneracija, ki se izvaja med vo?njo, ne zadostovala dovolj, in se naj bi s?asoma neke ?veplove obloge nabirale na ta filter.
Pri tej ro?ni regeneraciji preko testerja, pa naj bi tut te 'obloge' zgorele.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Evo s tem se pa v celoti strinjam. Sploh o delu, kjer si napisal glede hitrih pospe?evanj.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani