Skoči na vsebino
pred 11 urami je Alex napisal:

Pa ti izpolniš mesečno  kvoto žmigavcev še za voznike audijev in bmw-jev. 🤪🙂

Sigurno, pa še za koga zraven. :punk:

 

Pri ustavljanju recimo zaradi kolone na AC vedno štirje žmigovci, ko se hitrost nenadoma zmanjšuje pod 70-60km/h. Če pa se ustavimo in zadaj ni še nobenega ustavljenega pa pritiskam še na zavoro, da zadaj mižikajo še rdeče luči. Ja mežikajoče luči so po statistiki za 70% bolj zaznavne kot neutripajoče. Vsaka taka stvar pač pomaga in ker se take situacije ne dogajajo se pač tiste 2x na mesec še dodatno potrudim. Če bi se vsi bi bilo po moje vsaj pol naletov manj.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup Mazde CX-7
Napisano

No ja.. to pa to 260 turbo konjev da kar dovolj od sebe tako, da se da dinamično peljat navkljub temu, da je krava velika. AWD ni bil nikoli problem pri Mazdah.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Samodejne dolge so res cool... brisalce redko uporabljam, ker na AC-jih skrbi Rain-x, da je šipa normalno pregledna. Za radarski tempomat je na AC malo zoprn, ker je treba menjavat pas pri prehitevanju in če ne narediš dovolj zgodaj (navadno zaradi prometa na levi) začne zavirat, čeprav sam oceniš, da bo lepo tekoče šlo mimo. Najbolj primeren je dejansko samo za vožnjo v koloni.

 

Line assist, I-stop in podobne zadeve pa so bolj marketinški trik kot pa kaj pomembnega.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

V zadnji M3 in CX-30 ter M6 zadnji FL naj bi gledal še kot volana in temu primerno izločil situacije v ovinku. Tako, da glede na to kaj ostali opažate bi rekel, da je celo res.

 

Po drugi strani pa tako kot pravi Spekter v zadnjem stavku, da se avto včasih prav splaši v situacijah, da nekdo zavija s ceste levo in desno ti se mu pa približuješ. Sistem ne razume, da zavijajočega avta kmalu ne bo več tam, ampak je prepričan, da se misliš zaletet zato včasih prav panično zavira.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

@Jest lepo, da je tip cool in osladno prijazen, ampak tukaj je precej stvari, ki bi lahko šle narobe. Lovljenje avta je smiselno le zaradi prepoznave tablice potem pa prepustit zadevo ustreznim organom. Nikoli ne veš s kakim osebkom bi lahko imel opravka. Če je bla voznica res čist panična bi lahko naredila še kakšno večjo neumnost. Potem takega videa verjetno nikoli ne bi videli.

 

Po drugi strani pa je to problem saj je šlo za hit&run situacija, katero bo odnesla brez lekcije, da se to ne dela. Hja lahko bo naslednjič pešec na vrsti pa bo odpeljala kot, da ni nič. Ne vem, ampak ljudje ne smejo dobiti potuho v takih situacijah, ker ona se iz te situacije ni čist nič naučila.

 

Če pa gledamo iz strani coolguy-a pa izgleda kot trener čustvene inteligence, saj je v samem začetku preprečil morebitni konflikt oziroma Karen izpad. Tu pa vsa čast, ampak kot sem napisal v začetku - lahko bi naletel na drugačno osebo pa ne bi niti uspel dokončati prve povedi.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano
pred 3 urami je Deeyan napisal:

 

tocno tega pa nebom nikol razumel, mas avto s full led lucmi, zarnice pa mores met obvezno za rezervo... zakaj ze? 🤔🙄

Zakonske določbe izpred pol stoletja in nikoli updejtane.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup Mazde CX-7
Napisano

Večina je predelanih na plin, ker 2.3 turbo motor na bencin in težak AWD gnan SUV ima porabo okoli 12 litrov. Ne nisem se zatipkal.

 

Smo naredili z bivšim članom Juresom 1x poraba stava iz LJ do MS po omejitvah. Stava je bila, da pridem pod 12 litrov na 100km. Sicer mi je uspelo z 10,7 ampak je bila zelo idealna vožnja,zgolj AC in nekaj lokalnih, ter skoraj nič mestne.

 

V glavnem, ko lastniki teh avtov spoznajo kolk tole srka je pač edina rešitev plin al pa vzet takega z dizel mašino (obstajale le v FL različici).

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

(korejski)Chevrolet
Napisano

Sam to res uniči vsak forum, ker forum sam po sebi ne živi, ampak ga držijo živega le aktivni člani, ki pač debatirajo o nečem - karkoli že. Ker ogromno moderatorjev enostavno ne razume, da folk na forumu ni zaposlen, da mora bit gor 8 ur, ker bo s tem preživljal družino. Zato mora biti na forumu dovolj zanimivo, da folk ostane, se vrača in seveda, če je folk gor bo tudi prišlek lahko dobil odgovor na vprašanje, ki ga je zastavil.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

(korejski)Chevrolet
Napisano
pred 9 minutami je sportman333 napisal:

Zanimivo, da v temi "(korejski)chevorlet" nabijete 75+komentarjev v 4.dneh in iz chevorleta preidete na kio, mazdo, renault...ste kar dobri, ni kaj👍😉🤣

 

Hvala bogu, da je tako, ker dokler bo takole ta forum sigurno ne bo šel v 3PM, kot je že šla polovica  avtomobilskih forumov v Sloveniji. Obstajajo le še tisti, kjer debatiramo o vsem mogočem in tisti, kjer se avti najbolj kvarjo in je zato novih tem vedno dovolj.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano
Pravkar je Shrek napisal:

Kako modro vozilo zapusti križišče, če je namesto motorja avtobus?

Dva posta gor sem se tudi sam spotaknil ob tole, če gre za majhno križišče. V takih primerih je najboljša možnost, da nekdo odstopi prednost.

Recimo takole

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Tale zadnja slika in opis je pa kr neki... če maš motorista v sredini križišča, modri ne bo mogel nikamor pelajt, ker ga bo zbil. To kar je napisano velja lahko le za dovolj široka križišča, da se da odpeljat z vsemi tremi vozili istočasno v križišču. V kolikor pa prostora ni in gre za majhno križišče potem je tukaj edina rešitev, da nekdo od udeležencev da ostalim prednost. Se pravi bolj gentelmanska poteza, ker drugače grejo vsi trije v križišče in tam obstanejo. Namreč pravilo srečanja in desno pravilo sta enako vredni pravili in ne Marko, desno pravilo ni pravilo srečanje.

 

Primer kako zgleda, če je križišče dovolj veliko

 

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano
pred 1 uro je Nejc1986 napisal:

No pa da vidimo... Priznam da bi padel. Napačen obkljukan odgovor sicer ni moj. Jaz bi se odločil drugače. Kako pa ostali? 

IMG_20210317_151332.jpg

 

Moj odgovor bi bil pa pod točko ena. Zakaj? Rdeči avto ne seka poti nikomur in lahko zavije desno (rumeni mu ni desni saj ne seka njegove poti), nato pa klasično desno pravilo in sicer modri ter na koncu rumeni. Je pa res, da teoretično, ker mora modri čakati na rdečega bi lahko križišče istočasno z rdečim prevozil tudi rumeni, ampak to zadevo tako zakomplicira, da je nesreča zelo možna.

 

Sreča, pa da takih križišč skoraj ni  oziroma so vsa opremljena vsaj z znaki o prednosti oziroma poteku prednostne ceste kar takoj razblini vse dvome.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

(korejski)Chevrolet
Napisano

Ja temu se reče pranje mozga in če dolg ponavljaš folk niti ne dojame, da je opran. Pa pustmo to, nazaj na Daewoo... torej hmmmLeganza mi je nekoč zgledala cool, sam sem takrat dobil Kio Clarus novo za skoraj 30% ceneje in ni bilo dileme kaj vzet. Je pa tako, da pri Korejcihpred 20 in več leti so bili top modeli kot recimo Hyundai Sonata in Lantra, Kia Clarus, Magentis in Daewoo Leganza tudi kvalitetno dobri in več ali manj tudi vzdržljivostno. Kaj dosti napak ni bilo.

 

Medtem, ko njihove nižji modeli, Pony, Accent, Sephia, Pride, Lanos Nexia pa so bili res bolj po principu mal denarja mal muske. Pač šlo se jim je zato, da ljudi navadijo na znamko saj so imeli plan v prihodnje dvignit kvaliteto in s tem tudi ceno ter postat enakovreden tekemc evropskim znamkam. In ja - uspelo jim je.

pred 2 urama je DonFelipe napisal:

Octavia I pa je že zelo redka postala oziroma je sploh ne vidiš več.

Tole pa ne bo glih držalo - moderno Octavio so prodajli do leta 2008 in jih je še kar veliko. Avto je dovolj kvaliteten, da nezahtevnim voznikom nudi čisto spodobno vožnjo. Seveda pa ni presežek in verjetno nikoli ne bo imel kulten status ali pa bil zanimiv za starodobnika.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

(korejski)Chevrolet
Napisano

Ste pa najdl temo, o znamki, ki je že dolgo ni tukaj in v bistvu je bila lowbudget korejska znamka preznačkana na bolj zveneče ime. Od korejskih proizvajalcev je bila daleč slabša kot Kia in Hyundai, še celo SsangYong je bil boljši (ok ne oblikovno ampak kvalitetno).

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Pri meni in v naši daljni žlahtni ni nihče in nikoli imel rdeče knjižice. To je bilo pri nas z zakonom

prepovedano.🤗

Prav tako tudi razne knjige o titu in kardelju. 😉

 

Sam kje se je pa pol zalomilo, da si ratal navijač edinih preostalih preoblečenih komunajzerjev? Saj veš kako gre tisto volk kožo menja, nravi nikoli...

 

Je pa škoda, da ne bereš kakšnih avtorsksih del, ker iz tistega pisanja dejansko najbolj zveš s kakšnim psihopatom imaš opravka. Jaz sem prebral tud Hitlerja, pa Marxa, Lenina, zraven pa tud Premike in Okope. Ko 1x to prebereš, ugotoviš da od vseh komunjar so najslabše tiste konvertirane komunjare.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

Večino je odvisno od trenerja... men je recimo košarko skoraj priskutil trener nekje v 3. ali 4. razredu. Sem hodil na treninge, kjer smo delali vse drugo le tiste prave igre je bilo na koncu za 5min. Neki cajta hodiš potem te pa ne veseli več.

 

Pri takih frocih je treba najprej skozi samo igranje košarke uvajat nove in nove elemente, ne pa da pri 10 letih vadiš non stop roling obrat, katerega še danes izredno malo košarkarjev res obvlada in ni nek bistven element igre.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 6 urami je Bini napisal:

Če nič ne delaš na sebi ,nič ni! Sedanja generacija razen redkih izjem,sigurno ne bo tako fit kot smo mi sedaj od 40 let naprej.:bravo:

Sej ne da bi se hvalil, ampak po moje smo mi verjetno v povprečju najbolj športna generacija. Ko sem bil v 20-ih je z nami špilal Lev Kreft (ja tisti Lev Kreft). On je bil takrat sredi 40-ih in meni se je to zdelo neverjetno. Tako kot recimo Pavle Polanec, ki je pri 50 še vedno igral aktivno za KK Kamnik -Ja model je igral profesionalno košarko od leta 1966-1998).

 

V glavnem, zdaj ko sem sam v teh letih ugotavljam, da to sploh ni tak problem - pač igraš bolj veterasnko košarko na tehniko in manj na atletske sposobnosti in še vedno se da ustavit kakšnega nadebudnega mladca, ki še ne pozan vseh trikov in let izkušenj.

 

Drugače sem pa najbolj navdušen, da hčerka pri 9 letih hoče z mano igrat košarko in jo moram na koncu na silo z igrišča zvlečt, ker kar noče domov.

 

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 5 urami je Bini napisal:

......zakaj pa potem voziš zadaj eno od 4ih,če je ne rabiš? Jaz osebno je nimam ,jo bom pa vzel s sabo takrat,ko grem spet na Balkan ali v kakšne zabačene kraje,da ne izgubim preveč časa z asistenco.:prstgor:

joj no, a ti narišem?

 

Poleti: imaš v prtljažniku eno od gum iz zimskega kompleta koles

Pozimi: v prtljažniku imaš eno od koles iz poletnega kompleta.

 

Zato originalne rezervne gume pač ne rabiš niti platišča zanjo ne in jo lahko prodaš al pa daš prvemu Brazilcu, ki prikolovrati mimo. Lohk jo maš pa v kleti in ti dela dren ter jo daš nazaj v avto, ko ga prodajaš.

 

 

pred 6 urami je Alex napisal:

Če jo voziš v avtu je to samo dodatna teža in s tem je večja tudi poraba. In, če se ti slučajno predore guma na avtocesti, je verjetno ne boš sam menjaval v tistem prometu. :whatever:

 

Ampak, če maš normalno kvalitetne gume je skorej nemogoče narest gumi defekt na avtocesti. Če se že bo zgodil je verjetnost največja na lokalnih cestah. Seveda je pa predpogoj, da maš plac za rezervno gumo, ker če ga nimaš in ti pol samo dela dren v avtu je pač bolje se zanest na asistenco.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.