http://www.rtvslo.si/zabava/avtomobilizem/...premiero/263224
Samo meni ma pa malo premajhne lu?i spredaj za tak agresiven odbija?...
men je huda, ko nvem kaj
OK, da za?nem. Moj katalizator je na koncu, malo pre?gan. Univerzalc, najbr? za navadnega Clia in 2,0 motor ga je ?e skoraj skuril. Skratka skoraj tako kot, da ga ni. Renault Sport priporo?a vsaj 98 oktansko gorivo za ta avto, kar je napisano tudi na pokrov?ku goriva. Prijatelj z istim avtom in brez katalizatorja je rekel, da kadar tanka Petrol se mu pri?ge lu?ka za lambdo, ko tanka na OMV se mu ugasne. OK zdaj pa k mojim izku?njam.
Kadar tankam na OMV se mi slu?ajno lu?ka za lambdo pri?ge 1x na dva meseca. Ker imam en kitajski OBD2 scaner jo resetiram in se ne pri?ge ve? kak mesec ali dva. Zadnji? sem tankal 10l Petrolove 100ke (bi potem nafilal OMV 100 naslednji dan na , ko bi odprli). Zjutraj zalaufam avto, in se pri?ge lu?ka za izpu?ne pline/lambdo. Grem tankat polno na OMV 100, pri?gem avto in lu?ka sama ugasne. In v soboto grem na ?tajersko in v Lukovici tankam polno Petrol 100 ker je (?al?) na tej strani Petrol. Ko sem zve?er zalaufal avto se je lu?ka spet pri?gala. Dvakrat sem torej tankal Petrol 100 in obakrat sta lambdi zaznali slabo izgorevanje. O?itno ima Petrol kak?ne druga?ne aditive, ki ne prijajo mojemu RSu tako, da bom kar lepo tankal na OMV, ?e bo le mo?nost. Tak?na je moja izku?nja, vseeno mi je, za porabo ker je nerealno pri?akovati razliko ampak, ?e avtu bolj pa?e OMV 100 bom pa? to tankal.
Symon, ?e bo? menju katalizator mi jav, rabim izrabljenga (?e bo pasu. Ti dam ? itaq)
mogo?e z drugim motorjem
Te?ko razumeti kako ena recimo Fabia ki stane 9000? ima in ena M5 ki stane cca 21.000? nima, Pa? ?e en nesmisel pri rigidnem razmi?ljanju Japoncev.
od kdaj pa mamo na FB svojo stran?
da nebomo off, tole bi se pa ?e spla?al
http://www.ebay.co.uk/itm/2010-MAZDA-3-2-3...=item336972d9f2
mene pa zadnji? na AC iz Kopra proti Portoro?u ganja ena Opel Insignia, ga pustim naprej, se po?enem za njim in na konc ugotovim, da je bla tale zver
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4735207&show=1
USA modeli imajo nekaj slab?ih delov, druga?ne konektorje, lu?i. Zabavno je ko pride? v ovinek 90 in te sam Bogec re?i, ker ne dojame?, da gre? 90 mph (prijateljeva izku?nja, ko ga je dobil za en dan).
Na?eloma so iz USA uvo?eni avti vsi bili nekaj butnjeni itd, tam ni? vredni, uvo?eni sem, sestavljeni in prodani naprej z dobi?kom. Sem govoril s Krulcom je rekel, potem pa prijokajo ker nimajo pravih lu?i (parabole), ker nimajo airbagov itd...
Biznis pa?.
Zdaj od kar je nov davek na uvoz (na CO2) se jim k sre?i ne spla?a ve? uva?ati teh zverin. Za M3 E46 naprimer je davka nekaj ?ez 30% vrednosti avta tako, da ?e en dobi? avto pol ceneje (z prevozom in homologacijo vred), se ne spla?a. In ve?inoma se ne da ?muglati z ceno avta ker niso neumni, preverijo tr?no vrednost, eurotax vrednost itd... Tako, da davek bo na realno vrednost, ne na uno na papirju. Un moder je pa ?e "na?" model, se vidi na bremzah. lepa barva sicer.
Jo?a, da ti takoj povem, Clarkson je sicer izjavil, da je to od Renaulta motor, v resnici je kontra, Espace je imel od 350Z motor.
?vohnej?ega sicer. 350Z je kar ?istokrven Japonc, za spremembo od kake Micre ali nasploh kakega v UK izdelanega "Japonca".
Napisano
Dons zutri na poti v slu?bo je blo spet zanimivo
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4810199&show=1
http://www.zeperfs.com/en/duel661-526.htm
Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂)
Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani