Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Vzorec je moja Mazda 6

 

Potrdilo DSR:

post-2637-1365158948_thumb.jpg

 

 

Brezpla?en dostop do on-line preverjanja DSRja!

https://mapps.mazdaeur.com/mud/registerio.h...3C-350295835E3E

 

potrebna je registracija

 

Po potrditvi in spremembi danega gesla je portal va?, lahko:

post-2637-1365159397_thumb.jpg

post-2637-1365159414_thumb.jpg

post-2637-1365159434_thumb.jpg

 

Glede DSR:

Digitalna servisna knji?ica

Z uvedbo Mazdine digitalne servisne knji?ice (DSR) je Mazdin svet vstopil v novo tehnolo?ko areno.

 

Nakup in vzdr?evanje novega vozila sodita med najve?je nalo?be zasebnika ali podjetnika. Za??ita te nalo?be, ki zagotavlja najvi?jo mo?no vrednost ob prodaji, zahteva izjemno kakovostno vzdr?evanje, ki je potrjeno z varnim in trajnim zapisom vsakega predpisanega obiska servisne delavnice. Doslej je bila ta zgodovina zabele?ena v papirnatih knji?icah, ki jih je hranil uporabnik. Te knji?ice so se pogosto po?kodovale, nekateri uporabniki so jih izgubili, v?asih so bile izpolnjene z la?nimi vnosi. Z uvedbo digitalne servisne knji?ice (DSR) je vse to stvar preteklosti.

 

Program DSR nudi lastnikom trajno in vedno aktualno zgodovino servisnih vzdr?evanj vozila, ki je ni mogo?e izgubiti. Poleg tega so v celotnem obdobju uporabe vozila zbrani dragoceni podatki o lastniku in o vozilu, ki poobla??enim serviserjem in neodvisnim delavnicam omogo?ajo vpogled v servisno zgodovino vozila. Novi lastnik vozila ima z DSR vedno dober vzrok, da se vrne v prodajno-servisni center. Zgodovina servisov je obenem za??ita pred potvarjanjem vnosov, saj lahko vedno doka?e popoln pregled servisnega vzdr?evanja.

 

Naslednji opis prikazuje na?in uporabe digitalne servisne knji?ice: Stranka pripelje vozilo na servis k poobla??enemu serviserju / v neodvisno delavnico. Poobla??eni serviser / mehanik v neodvisni delavnici s pomo?jo priro?ne funkcije za iskanje ?tevilke VIN (identifikacijska ?tevilka vozila ali registracijska ?tevilka) v sistemu DSR poi??e zapis za ustrezno vozilo. Pregled zgodovine servisnega vzdr?evanja poka?e, kateri servis je na vrsti. Poobla??eni serviser / mehanik v neodvisni delavnici opravi ustrezni servis, elektronsko posodobi zgodovino servisnega vzdr?evanja in natisne izpis s posodobljeno zgodovino servisnega vzdr?evanja. Stranka ob prevzemu vozila prejme tudi najnovej?i izpis zgodovine servisnega vzdr?evanja za svoj arhiv. Stranko se zaprosi, da pregleda svoje osebne podatke in jih v primeru spremembe posodobi.

Vsi novi Mazdini modeli so od leta 2006 vpisani v centralni sistem z dostopom prek interneta. Kot neodvisna delavnica lahko dostopate do sistema DSR in posodobite zgodovino posameznega vozila z vnosom vsakega opravljenega predpisanega servisnega vzdr?evanja, postavke raz?irjenega servisnega vzdr?evanja in pregleda karoserije.

 

Za vsako vozilo je potrebno slediti naslednje bistvene dogodke, povezane z vzdr?evanjem:

 

Servisno vzdr?evanje v skladu z na?rtom vzdr?evanja

Postavke raz?irjenega servisa

Letni pregledi karoserije

Mo?nost dostopa do podatkov DSR strankam in serviserjem zagotavlja naslednje prednosti:

 

Zapisi o servisiranju v celotnem obdobju uporabe vozila se ne morejo izgubiti

Zapise o servisiranju lahko natisne vsak serviser

Preprosta potrditev zgodovine servisnega vzdr?evanja za uveljavljanje garancije

Uporaba zapisov za potrditev aktualnega potrebnega servisa in za ugotavljanje morebitnih ‘manjkajo?ih’ servisov, neopravljenih postavk raz?irjenega servisa in pregledov karoserije

Dodatna motivacija za lastnike novih in rabljenih vozil, da ostanejo zvesti izku?enim serviserjem in tako pove?ajo vrednost svojega vozila

Pomaga pri prodaji rabljenih Mazdinih vozil, vklju?no z ovrednotenjem ‘staro za novo’

Prepre?uje la?ne vnose

?e ?elite tudi vi imeti prost dostop do sistema DSR, se obrnite na zastopstvo Mazde v va?i dr?avi. Kliknite tukaj.

 

datoteka:

EURO5_DSR_Contact_List_1.pdf

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Gost
Ta tema je zdaj zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Zadnja sporočila

    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
    • Kot sem zdaj slišal od nekaj ljudi, ko enkrat odtegneš vijake glave, jo je obvezno potrebno dati poravnati... Sem se naučil na "težji" način
    • Tu nimamo kaj skrivat... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.