Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam slede? problem s smernimi utripalkami in sicer, da delujejo samo vse utripalke ko uklopim stikalo na katerem je narisan trikotnik, ce pa na obvolanski rocici vklopim leve ali desne utripalke pa le te ne delajo. Je problem v obvolanskem stikalu, mogoce v releju? Any ideas?

Napisano

Avto ubistvu niti ni Mazda, je pa Toyota Celica 2.0GT letnik 1996 :D

Nekaj sem ?e iskal, ampak celotnega wiring diagrama mi pa ne uspe dobiti.

Napisano

Avto ubistvu niti ni Mazda, je pa Toyota Celica 2.0GT letnik 1996 :D

Nekaj sem ?e iskal, ampak celotnega wiring diagrama mi pa ne uspe dobiti.

 

Ce ni varovalka pod volanom je v motornem delu, ni nobena znanost, ker ti na pokrovu varovalk vse pise

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sem res samo preveril varovalke v motornem prostoru, brez da bi katero zamenjal in ?migavci ?ude?no delujejo :blink:

 

oksidacija.....ne bo bolelo da vse ven populi? mal pospreja? s kontakt sprejom in da? nazaj

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Te čisto razumem. Ampak za tak avto res ne morem dat realne cene, ker ne vem kakšna je 😐 Imam ga enajsto leto. In kolikor sem dal takrat zanj, je realno odslužil in je potem za na odpad.  Ampak po drugi strani se pa z njim boljše pelješ kot z novim avtom za 30 - 40 tisoč.
    • In vožnja 110/uro po avtocesti.😊 Verjamem.Sicer pa gre jutri naročit avto To je rešeno. Bobvsaknimelnv redu, moderen motor v avtu. Če bi hotel starega bi obdržal 6-ko. Sem ga moral podučiti, ker o benzinarjih ni imel pojma. Mi bo še hvaležen. 😉 To je že drugi, ki sem ga rešil. Prvi čaka na svojo cx30 - x186  naš bobnar. Hočejo imeti pač najboljše.
    • Prijatelji ni pravi prijatelj, ampak je `prijatelj'😂
    • Če bi mu dejansko dal prijateljski nasvet bi mu svetoval, naj kljub tvojemu svetemu prepričanju, odide na test dinota pa se sam prepriča, obstaja seveda tudi z ročnim menjalnikom.   Kar se tiče primerjave CX5 g194 in CX30 g140 je razlika velika, g140 se vozi veliko lepše, zato pojdita ti in tvoj prijatelj lepo na testno vožnjo. Včeraj sem šel z njim iz Kranja do Ljubljane in nazaj, poraba po računalniku je bila 5,3l.
    • Jaz bi si želel, da bi vsi navajali realno ceno. Tko pa prodajalec avtomatsko pričakuje cenkarje in navija ceno, kupci so si pa tudi že zapekli v glavo, da nikoli ni zadnja cena. In potem smo kjer smo. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.