Za moje pojme je Mol 95 slabši, ker je E10.
Tovarniško 305Nm na overboostu.
Ker požere od 91 oktanov naprej, se mašina odziva na kvaliteto goriva.
Preko 305Nm ne bo spustil, je tovarniško po moje omejeno. Pa rabim avtocesto, ker se to najlepše vidi v 5 ali 6, ko je dlje časa na overboost obratih. 1 in 2 ga nimata.
Verjetno si se zmotil, CX-30 je SUV (zdaj me bo kdo kregal, tudi če ni SUV, je povišan) in ni variante da bi to vozil.
To spremljam na i20n.
1 Nm navora je tok mal razlike, da to samo posebneži na CX-30 porajtajo
Ampak prosim sporoči za Mol. Kolega z Boxster GT4 je rekel, da so delali laboratorijske raziskave in da je Mol-ov 100 oktanski še najbolj efektiven. A maš drugače čipiran motor, ali od kje toliko?
Katero zverino pa imaš?
Ravno pripravljam članek za blog po petih sezonah Trek Powerfly 4 (Bosch Performance Line CX). Sem dal na diagnostiko, da smo malo pogledali 🙂
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.