Skoči na vsebino

Mazda 3 cd 110

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Sem ponosni voznik mazde 3 sedan (1.6, 110 KM) Ker sem ljubitelj glasnih dizelskih avtov ( vem ja... ?uden sem :lol: ) me zanima, ali bi lahko sedanjo turbino zamenjal s katero mo?nej?o ( naprimer od mazde 6, ali cx- 9). V planu je izdelati tudi "straight pipe" izpu?no cev, V prihodnje ( ko bo ve? $$$) pa zamenjati motor ter preoblikovati karoserijo.

 

 

Hvala za va?e odgovore ! :prstgor:

Napisano

Pozdravljeni!

 

Sem ponosni voznik mazde 3 sedan (1.6, 110 KM) Ker sem ljubitelj glasnih dizelskih avtov ( vem ja... ?uden sem :lol: ) me zanima, ali bi lahko sedanjo turbino zamenjal s katero mo?nej?o ( naprimer od mazde 6, ali cx- 9). V planu je izdelati tudi "straight pipe" izpu?no cev, V prihodnje ( ko bo ve? $$$) pa zamenjati motor ter preoblikovati karoserijo.

Hvala za va?e odgovore ! :prstgor:

 

?lovek, tvoja ma?ina je od PSA (Hdi)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?lovek, tvoja ma?ina je od PSA (Hdi)

 

Ob prvi priliki($$$) nameravam menjat s kak?nim 2.2 dizel motorjem... ta?as pa sem pa? mislu najdit kak?en "zrolan avto in dobit poceni turbino". Zaenkrat je notri Garrett GT15 (VNT15) turbocharger. V primeru da bi pasala kaka malo ve?ja turbinca notri bi jo menjal... :)
Napisano

misli? da se spla?a? a ni pol bols prodat pa kupit 2.0i z 150 konji :D majn problemov bos meu :)

Napisano

loti se kr z motorjem,psa motorji so ?voh....?e kak ?ip tuning ti zna spihat tesnilo glave

 

to?no to, raje u ?tartu nabavi mo?nej?i avto ;)

Napisano

to?no to, raje u ?tartu nabavi mo?nej?i avto ;)

 

Problem je v tem da je avto sedan... in zelo lepo kar se ti?e pleha ohranjen (nanovo porihtan in za??iten proti rji s strani uradnega serviserja....) poleg tega je motor ?ist ko solza trenutno... v ?estih letih ni spil kapljice olja.. razen turbina je rahlo razrahljana (manj kot milimeter se premika). Glede novega motorja je pa tak.... poceni ni ni? dobrega... za druga sem ?e pa mal prekratek, ?tudent pa?. Poleg tega bi bilo verjetno treba potem menjat tudi zavorne ?eljusti in vse ostalo.... <_< (rabim vsaj 8000 eur pomoje...)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pogovarjamo se o indeksu 96 in ne 98. Za njegov tip uporabe je to najbolj primeren indeks, ker pač 92 je premalo, čeprav z nekoliko domišljije je znotraj gabaritov. Fak sem šel zdajle prav pogledat na splet in je za Ford Tourneo Connect (sej upam, da sem si zapomnil pravi model, ker pod Fukswagen iskalnik ne najde nič 🤣) homologiran nosilni index 96. Torej ne vem od kod zdaj ta problem, sej pnevmatik s tem indeksom ni malo.   Glede udobja sem pa že napisal, da če pretiravaš z nosilnostjo, se udobje zmanjšuje. Zato ga sam osebno ne bi sral z indeksom višjim od 96, ampak homologacijo pa naj popravijo, ker sigurno ni homologiran za indeks 100.   Še beseda, dve o hitrostnem indeksu. Če iščeš vzporednost z nosilnim indeksom, bi bilo po tvoji logiki dovolj hitrostni indeks H (210km/h), ampak dajo gor pa V (240km/h) ravno zato, da je rezerva, ker po kakem klancu navzdol bi taka Mazda šla lahko tudi 240km/h. In kaj bi se zgodilo z gumami z indeksom do 210km/h pri hitrosti 240km/h? Ja lahko bi gumo tudi raztrgalo, čeprav je to silno malo možnosti, ampak ni za reskirat.   Vzporednica s @Slivka je pa taka, da sem 100% prepričan, da pred vsako vožnjo, ko naloži vse potrebno in celo družino v avto, da ne gre avta doma tehtat. Torej se lahko zgodi, da gre čez zgornjo omejitev nosilnosti. Ni prav, se pa zgod. Zato morajo biti rezerve tako v konstrukciji vozila kot v pnevmatikah.    Tudi izračun 4xnosilnost gume ni pravi, ker 50:50 razdelitve mase maksimalno obteženega vozila ne boš nikoli dosegel.    
    • Cenej bo gorivo.... 😁
    • Bo prva danes.... 🤗😉
    • Upam, da ne doživim kakšnega "bananja" s strani administratorjev...    
    • Ma ne nasedajte, to mora biti narejeno s pomočjo umetne unteligence in je zgolj za zavajanje ljudi in odvračanje kupcev. To zagotovo počnejo tisti, ki bi radi uničili znamko Mazda pa jih hočejo očrnit.   Tu na tem forumu smo neštetokrat prebrali, da so bee eee een ... ... ... ... ... Torej, da so ne-dizli najtrpežnejši in najneuničljivejši motorji, kar so jih kdaj izdelali in da take stvari se dogajajo zgolj dizlom. A motor na posnetku pa ni dizel...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.