Skoči na vsebino

Mazda 3 cd 110

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Sem ponosni voznik mazde 3 sedan (1.6, 110 KM) Ker sem ljubitelj glasnih dizelskih avtov ( vem ja... ?uden sem :lol: ) me zanima, ali bi lahko sedanjo turbino zamenjal s katero mo?nej?o ( naprimer od mazde 6, ali cx- 9). V planu je izdelati tudi "straight pipe" izpu?no cev, V prihodnje ( ko bo ve? $$$) pa zamenjati motor ter preoblikovati karoserijo.

 

 

Hvala za va?e odgovore ! :prstgor:

Napisano

Pozdravljeni!

 

Sem ponosni voznik mazde 3 sedan (1.6, 110 KM) Ker sem ljubitelj glasnih dizelskih avtov ( vem ja... ?uden sem :lol: ) me zanima, ali bi lahko sedanjo turbino zamenjal s katero mo?nej?o ( naprimer od mazde 6, ali cx- 9). V planu je izdelati tudi "straight pipe" izpu?no cev, V prihodnje ( ko bo ve? $$$) pa zamenjati motor ter preoblikovati karoserijo.

Hvala za va?e odgovore ! :prstgor:

 

?lovek, tvoja ma?ina je od PSA (Hdi)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?lovek, tvoja ma?ina je od PSA (Hdi)

 

Ob prvi priliki($$$) nameravam menjat s kak?nim 2.2 dizel motorjem... ta?as pa sem pa? mislu najdit kak?en "zrolan avto in dobit poceni turbino". Zaenkrat je notri Garrett GT15 (VNT15) turbocharger. V primeru da bi pasala kaka malo ve?ja turbinca notri bi jo menjal... :)
Napisano

misli? da se spla?a? a ni pol bols prodat pa kupit 2.0i z 150 konji :D majn problemov bos meu :)

Napisano

loti se kr z motorjem,psa motorji so ?voh....?e kak ?ip tuning ti zna spihat tesnilo glave

 

to?no to, raje u ?tartu nabavi mo?nej?i avto ;)

Napisano

to?no to, raje u ?tartu nabavi mo?nej?i avto ;)

 

Problem je v tem da je avto sedan... in zelo lepo kar se ti?e pleha ohranjen (nanovo porihtan in za??iten proti rji s strani uradnega serviserja....) poleg tega je motor ?ist ko solza trenutno... v ?estih letih ni spil kapljice olja.. razen turbina je rahlo razrahljana (manj kot milimeter se premika). Glede novega motorja je pa tak.... poceni ni ni? dobrega... za druga sem ?e pa mal prekratek, ?tudent pa?. Poleg tega bi bilo verjetno treba potem menjat tudi zavorne ?eljusti in vse ostalo.... <_< (rabim vsaj 8000 eur pomoje...)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.