Skoči na vsebino

cev za povezavo ojlnega filtra z hladilnikom ojla ...NUJNO!


marko91

Priporočeno sporočilo

Se strinjam z vasimi komentarji .. serisko sm tudi vse kakor pustil sm pac nadgradnjo naredu in sm z njo zelo zadovoljen...

A mi lahko se kdo obrazlozi glede intercoolerja za zrak v turbino .. ali ce dam jst drugega malo vecjega .. mi ecu map nebo nic flesalo zarad pritiska ali karkoli pac enkrat sm vidu da ima tm na cevi pri original intercoolerju eno tipalo pomoje za pretok zraku ? Ali toploto zraku?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nima ti to kaj nagajati pol. Da? ve?jega, bolj?ega in ti bolj shladi zrak, ve? konjev, ne bo pa zaznavalo kakih razlik. Samo, da ne bo? pol preve? prekril hladilnik vode pa bo kaj zakuhalo. ?e pa po ve?jem IC ?e ?ipira? se pa bolj pozna. Dosti popularni so intercoolerji od BMWjevih dizlov pa od Saabovih (al pa Volvovih, nisem zih) dizlov tudi ker so ve?ji kot ve?ina. Na Cliu 1.5 dci se ga menja namesto serijskega pa takoj dobi? par hp, brez remapa.

 

Oljni hladilnik menjati, ?e ti olje pride le do 100°C je pa sicer brezveze. Folku pride tudi vi?je in ni drame. Itak ?e tera? menja? pogosteje olje.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nima ti to kaj nagajati pol. Da? ve?jega, bolj?ega in ti bolj shladi zrak, ve? konjev, ne bo pa zaznavalo kakih razlik. Samo, da ne bo? pol preve? prekril hladilnik vode pa bo kaj zakuhalo. ?e pa po ve?jem IC ?e ?ipira? se pa bolj pozna. Dosti popularni so intercoolerji od BMWjevih dizlov pa od Saabovih (al pa Volvovih, nisem zih) dizlov tudi ker so ve?ji kot ve?ina. Na Cliu 1.5 dci se ga menja namesto serijskega pa takoj dobi? par hp, brez remapa.

 

Oljni hladilnik menjati, ?e ti olje pride le do 100°C je pa sicer brezveze. Folku pride tudi vi?je in ni drame. Itak ?e tera? menja? pogosteje olje.

 

Ma jst sm gledu en intercooler na ebayu pac je univerzalni 450x17 x65 mm al pa 550x14x65mm ne sej to da bi vodo hladilo bi ze ustimu .. niso dobre posledice ce avto zakuha .. vem pr nubiri kako je blo .. sam tm mi je neko koleno poknilo in je sla voda wn .. paa brez hladilnika se olje dosti vec ogreje kot le na 100 C .. pac na cca 100 C se mi ogreje ko termostat odpre pot skozi hladilnik-pac ko avto teram .. cene je konstanta tm 90 C ...
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaa pac men se zdi da je bolse da olje zacne krozit tm pri 90°C ... se tudi motor ne greje tolk .. pa kadar ga vredu teram pride olje tudi tudi na 95-100°C .. tko da sam z originalnim hladilnikom nevem more kr vredi gret motor ... cene pa ja bo tuning vse kakor :prstgor:

 

BTW olje kro?i VEDNO ko motor te?e, ni to kot voda za hlajenje motorja, ki dejansko za?ne kro?it, ?ele ko termostat odpre.

Pol ti predlagam ?e hlajenje difernciala in menjalnika, kot imam jaz - serijsko.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

BTW olje kro?i VEDNO ko motor te?e, ni to kot voda za hlajenje motorja, ki dejansko za?ne kro?it, ?ele ko termostat odpre.

Pol ti predlagam ?e hlajenje difernciala in menjalnika, kot imam jaz - serijsko.

 

Ja sej to vem da vedno krozi.. pac jst sm hotel povedat da imam med blokom motorja in olnjim filtrom un sendvic al kako se rece in tam notri je termostat ko se olje ogreje na 90°C mi odpre termostat ven v hladilnik... maa to bi mogu pa pogledat kako je s tem .. ma to je mps-jka ?
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja sej to vem da vedno krozi.. pac jst sm hotel povedat da imam med blokom motorja in olnjim filtrom un sendvic al kako se rece in tam notri je termostat ko se olje ogreje na 90°C mi odpre termostat ven v hladilnik... maa to bi mogu pa pogledat kako je s tem .. ma to je mps-jka ?

 

Itaq in svizec zavije ?okolado.

?e ta voda ne kro?i (termostat v "olnjem" ohi?ju)GRETJE KABINE ne dela !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Itaq in svizec zavije ?okolado.

?e ta voda ne kro?i (termostat v "olnjem" ohi?ju)GRETJE KABINE ne dela !

 

. http://m.ebay.co.uk/itm/261392928340?nav=SEARCH

Jst pravim za tale termostat ne za termostat od hladilnika vode

Tolk da se olje motorja segreje in ko je dosti ogreto se odpre in vija v hladilnik.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

. http://m.ebay.co.uk/itm/261392928340?nav=SEARCH

Jst pravim za tale termostat ne za termostat od hladilnika vode

Tolk da se olje motorja segreje in ko je dosti ogreto se odpre in vija v hladilnik.

 

Ja a potem prej ne krozi ali gre za 2 razlicna kroga? :huh:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja a potem prej ne krozi ali gre za 2 razlicna kroga? :huh:

 

Hmm kako naj napisem .. pac hladilnik vode je cisto svoj sistem .. in hladilnik olja je pa drugi sistem tko da ja sta dva razlicna kroga oz. Sistema vsak za sebe .. ne prvo olje krozi motor, filter ,motor.. ko pa termostat odpre pa motor ,hladilnik, filter ,motor
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.