Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

 

Prvo sporo?ilo in prve ne pozabi? nikoli. Tudi Mazde ne.

 

Imam eno te?avo, katero bi rad raziskal tudi prek tega foruma. Sem nov voznik rabljene Mazde 6. Pred mesecem in pol se mi je na poti (po de?ju) v Italijo pri Vipavi pri?gala lu?ka DPF, po nekaj 10 minutah vo?nje pa ?e rumena lu?ka motorja. Sledila je asisten?na vo?nja do serviserja v kraju severno od Ljubljane, ki je izvedel priklju?ek na ra?unalnik in zagnal »prisilno« regeneracijo filtra.

 

V tem tednu sem se odpravil v ju?no Dalmacijo. Ponedeljek, spet de?uje in pri Svetem Roku mi zopet zasveti lu?ka DPF, rumena lu?ka motorja pa v tem premeru posveti ?ele po kak?ni uri vo?nje (ob?utno kasneje, kot v prvem primeru). Sledi klic na Mazdin asisten?ni center, kjer mi svetujejo nadaljevanje vo?nje in obisk uradnega servisa v Zadru. Na servisu mi razdrejo zadeve. Slika situacije v cevi, ko so odprli izpu?ni sistem je v prilogi. Ni? kaj optimisti?no.

 

Po 2 urnem postanku naj bi zadeve o?istili. Vpra?am po mo?nih razlogih za nastalo napako: »?top filter chargerja i blokada EGR ventila«. Pla?am ra?un in nadaljujem pot.

 

Glede na zgoraj omenjena primera me zanima naslednje:

 

- Je mo?no, da se v mesecu in pol cev na sliki zapaca do te mere, ali so to saje iz cele ?ivljenjske dobe avtomobila?

- Lahko s tega naslova pri?akujem ponavljajo?o napako in stro?ke vsake par mesecev?

- Berem o opcijah odstranitve DPF filtra (400???).

- Kak?ne so alternativne re?itve?

- Kak?ne so va?e izku?nje?

 

?e par podatkov o vozilu: Mazda 6, karavan 2.0 D, 103 kW, l.2008, prevo?enih 130.000 km, veliki servis narejen na uradnem servisu pri 120.000 km.

 

Vnaprej hvala za vsak odgovor.

 

LPM;

post-7669-1384545867_thumb.jpg

Napisano

Uuuf... tole pa mal hudo za 130.000km :blink::blink:

 

Hja jz ti predlagam da peljes na en servis tko pac ko ni pooblascen... Pa naj ti scisti sesalni kolektor pa cevi EGR-ja pa pac verjetno tut cev do kolektorja pa vse... Zdej je velik poseg sam ce je tle tak saj potem je tudi v sesalnem kolektorju tko usrano ker vidim da je to vhod nazaj v masino...

 

Zna da te DPF jebe zarad blindiranja samo nas Zmego ma na 3-ki tako in ni panike je pa res da je francoska masina... Za MK2 sestico ne vem kaj ima samo zgleda ne obetavno... Mamo pa na forumu tut enga sicer ne vem tocno koga ampak je naredil odstranitev DPF nekje za 300?... Fizicno in Softwersko... S tem filtrom je sama jeba vidim pr fotru na 5-ki, na sreco jz na 6-ki nimam DPF... :jezicek: Je 2004 :D

 

Ce si kje stajerska regija 03 ali blizu Celja ti svetujem lahko enga mehanika lahko pa ce si 01 pa v Medvodah obisci Simona Pelka. Specializiran za Mazde a hkrati jemlje biznis pooblascenim dragim servisom :) Korektn dec za korektn cvenk ;)

If in doubt, flat out... 

Napisano

Ce si kje stajerska regija 03 ali blizu Celja ti svetujem lahko enga mehanika lahko pa ce si 01 pa v Medvodah obisci Simona Pelka. Specializiran za Mazde a hkrati jemlje biznis pooblascenim dragim servisom :) Korektn dec za korektn cvenk ;)

 

 

Popravljam tvoj stavek (ne zamerit qwerty):

 

Ce si kje stajerska regija 03 ali blizu Celja ti svetujem lahko enga mehanika - v Medvodah obisci Simona Pelka. :D

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Sem omenil, da je bil avto pred mesecem in pol na servisu v kraju severno od Ljubljane. Re?e se mu Medvode :) :). Needles to say more :) Poleg regeneracije so bile nastavljene tudi ?obe/ventili. Ne vem, ali bi se lahko med tem posegom videlo tudi st/r/anje v ceveh. Nisem (?e) profi na Mazdah in zato (?e) ne grem preverjati kaj in kako je bilo narejeno na vsakem servisnem posegu.

 

No, kakorkoli. Verjetno bo potrebna ?e ena pot v medvodje, upam, da tokrat zadnja.......letos :).

 

Glede dodatnih pojasnil in koristnih nasvetov pa: keep 'em coming ....

 

LPM;

Napisano

Sem omenil, da je bil avto pred mesecem in pol na servisu v kraju severno od Ljubljane. Re?e se mu Medvode :) :). Needles to say more :) Poleg regeneracije so bile nastavljene tudi ?obe/ventili. Ne vem, ali bi se lahko med tem posegom videlo tudi st/r/anje v ceveh. Nisem (?e) profi na Mazdah in zato (?e) ne grem preverjati kaj in kako je bilo narejeno na vsakem servisnem posegu.

 

No, kakorkoli. Verjetno bo potrebna ?e ena pot v medvodje, upam, da tokrat zadnja.......letos :).

 

Glede dodatnih pojasnil in koristnih nasvetov pa: keep 'em coming ....

 

LPM;

 

mi smo zahodnjaki :jezicek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zeleno zavajanje: podjetja sadijo drevesa, da lahko nemoteno onesnažujejo okolje WWW.RTVSLO.SI Bio, naravno, iz recikliranega materiala, prijazno do okolja, brez plinov, sadimo drevesa … Je potrošnik z izbiranjem tako označenih izdelkov del rešitve za ohranjanje okolja ali le žrtev zelenega zavajanja?  
    • Bil na Makita servisu...vzel ležaje in ščetke za restavracijo fleksarice...25€...ajd🙄...so pa zelo kvalitetni ležaji😲...samo vrhunski japonski...Koyo (JTEKT),NSK in NTN🧐 Ščetke ne rabim nujno,k so "stare" kot nove...a za 1,95€ z ddv vred sem vzel še ene za rezervo. Mast pa ne bom dal originalno,ampak malce boljšo,k imam doma lih Liqui Moly LM47 +MoS2 (z molibden-disulfidom). Je boljše za hladno orodje...se  ne rabi zagreti in tako porazdeliti utekocinjeno mast po menjalniku...ima vsebnost molibdendisulfida,kateri maže tudi "na suho",ker se praktično "zapeče" v površino zobnikov...samo je treba ob vgradnji zobnike lepo namazatii (copič,zobna ščetka ipd.) in dodati še kak pljunek-dva za rezervo. LIQUI MOLY LM 47 Langzeitfett + MoS2 | 400 g | Lithium Fett | Art.-Nr.: 3520 : Amazon.de: Gewerbe, Industrie & Wissenschaft AMZN.EU LIQUI MOLY LM 47 Langzeitfett + MoS2 | 400 g | Lithium Fett | Art.-Nr.: 3520 : Amazon.de: Gewerbe, Industrie &...  
    • Eh, pa saj to je normalna posledica procesa. Tudi Nemci počasi postajajo Turki. Se vidi v poslovni komunikaciji in načinu dela, ki ni več samo striktno nemški. Druga generacija je izobražena in ne peče več samo kebabov, ampak je tudi že na višjih pozicijah po podjetjih. In to s sabo počasi prinese turški način poslovanja...
    • Ej @Boss kaj to sediš na fotelju? 😛
    • Bump! Podarim, če komu pride prav. V nasprotnem primeru gre v kosovne
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.