Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam eno te?avico.

Mali se sedaj zadaj vozi v ve?jem stol?ku, pripnemo pa ga z varnostnim pasom.

Ve?krat se zgodi, da se pas zatakne, kot bi se za?topal, in ga na noben na?in ne morem sprostit.

In to, ko je pas lepo spro??en, se pravi, ko se vsedemo v avto, pasu ni mo?no sprostit in pripet malega na sede?.

To se dogaja na obeh straneh, levo in desno.
Kaj bi bilo za narest?

Napisano

Mazda ima sistem blokade v varnostnem pasu.

To pomeni ce ga do konca potegnes ven se zatakne. In dokler se do konca ne sprosti, ostane zataknjen.

Se pravi poskusi.: izvleci varnostni pas do konca, ga spusti do polovice nazaj in bos videl da ga ne mores ponovno izvle?i. ?ele ko bo spravljen do konca nazaj, ga bos lahko ponovno izvlekel.

To ti pride prav pri pritrjevanju otroskih sedezev za dojencke, da se ne premikajo.

 

Lep dan.

Napisano

Hja, saj hec je v tem, ker ko otroka pripnem, ga nikole ne potegnem do konca ven.

Je pa res, da ga tudi pospravim ne do konca, ker ostane na stol?ku. Mogo?e ga to zmoti?

Stol?ek je namre? Romer, takle kot ta: https://www.babycenter.si/izdelek/02087/avtosedez-kidfix-chili-pepper

in pas imamo na stol?ek napeljal mimo vzglavnika in bo?ne za??ite zgoraj, spodaj pa pa?

pri naslonjalu za roke.

Problem se pojavi, ?e na hitrico potegne? pas, se zategne, in ne popusti. ?e ima? sr?e?o je v tem trenutku ?e tako kratek, da ga niti

ne spravi? ven izza vzglavnika in ga niti ne more? sprostiti do konca.

Pa tudi v?asih ko je do konca spro??en, se ne odtakne.

Me ?e malo ?ivcira tole vse skupaj :vskalo:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Res, a si probal? Stari, razbiješ luč pa je ne moreš dobit za nekaj let starega kitajca. Kje so še vetrobranska stekla, raznorazni karoserijski deli. Govorimo o stvareh, ki so specifične za vsak model. Verjetno standardne stvari, kot so deli podvozja pa elektromotorji, baterije se ne izdelujejo specifično za vsak model unikatno. Te stvari boš dobil, brez delujoče nepoškodovane luči pa ne smeš v javni promet.    Sicer pa poskusi - kdo ti brani. Jaz osebno reskiram za izdelek, ki stane mogoče nekaj 100€, za 25k€ bom pa krepko premislil a se bom šel živčno vojno, ko gre nekaj narobe in narobe gre slej kot prej.
    • Teh AI renderjev je na YT ogromno, tudi za CX30.      itd itd...   LP  
    • In to se znajde na Facebooku...   Tem je za odvzet otroka!   1,1 mio. ogledov · Št. odzivov: 920 | Kasja | Facebook WWW.FACEBOOK.COM  
    • Odstevamo trenutke do 300k km...kmalu se bliza tudi redni servis...ker se ne vem ali bom avto menjal ali ne v bliznji prihodnosti me zanima, se veriga menja po intervalih ali ne? Na servisih so mi razlagali, da pustis dokler se neka lucka ne prizge, jaz pa ne bi rad da mi je odtrga nekje na poti in gre vse v maloro. Je se kaj pomembnega za porihtat? Na uradne kamor sem ga vozil so vec ali manj ves cas menjali olje in filtre in to je bilo to. Enkrat mislim da so bile svecke menjane...
    • Ja, tudi jaz sem že gledal v smeri Lexusa, predvsem verzijo Morizo. 😁
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.