Skoči na vsebino

Varnostni pas zadaj - Mazda6 2003


Priporočeno sporočilo

Imam eno te?avico.

Mali se sedaj zadaj vozi v ve?jem stol?ku, pripnemo pa ga z varnostnim pasom.

Ve?krat se zgodi, da se pas zatakne, kot bi se za?topal, in ga na noben na?in ne morem sprostit.

In to, ko je pas lepo spro??en, se pravi, ko se vsedemo v avto, pasu ni mo?no sprostit in pripet malega na sede?.

To se dogaja na obeh straneh, levo in desno.
Kaj bi bilo za narest?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mazda ima sistem blokade v varnostnem pasu.

To pomeni ce ga do konca potegnes ven se zatakne. In dokler se do konca ne sprosti, ostane zataknjen.

Se pravi poskusi.: izvleci varnostni pas do konca, ga spusti do polovice nazaj in bos videl da ga ne mores ponovno izvle?i. ?ele ko bo spravljen do konca nazaj, ga bos lahko ponovno izvlekel.

To ti pride prav pri pritrjevanju otroskih sedezev za dojencke, da se ne premikajo.

 

Lep dan.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hja, saj hec je v tem, ker ko otroka pripnem, ga nikole ne potegnem do konca ven.

Je pa res, da ga tudi pospravim ne do konca, ker ostane na stol?ku. Mogo?e ga to zmoti?

Stol?ek je namre? Romer, takle kot ta: https://www.babycenter.si/izdelek/02087/avtosedez-kidfix-chili-pepper

in pas imamo na stol?ek napeljal mimo vzglavnika in bo?ne za??ite zgoraj, spodaj pa pa?

pri naslonjalu za roke.

Problem se pojavi, ?e na hitrico potegne? pas, se zategne, in ne popusti. ?e ima? sr?e?o je v tem trenutku ?e tako kratek, da ga niti

ne spravi? ven izza vzglavnika in ga niti ne more? sprostiti do konca.

Pa tudi v?asih ko je do konca spro??en, se ne odtakne.

Me ?e malo ?ivcira tole vse skupaj :vskalo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.