Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?ena mi je nekaj mrdala pa skakala ven in not iz avta pa je za?ela utripati lu?ka za krajo in sedaj hudi? na vgasne. V knjigi tako pi?e:

 

Lu?ka bo za?ela utripati v intervalih po 2 sekundi, ko je stikalo za v?ig je od polo?aja na ACC polo?aj in naprava za imobilizacijo se aktivira. Ugasne, ko bo na voljo stikalo za v?ig s pravega klju?a za v?ig v polo?aju ON. Tako je naprava za imobilizacijo onemogo?ena, lu?ka zasveti za 3 sekunde in nato ugasne.

 

Kako vgasnem hudi?a?  :angry2: 

Napisano

Probaj z rezervnim ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Vse probal. ?e utripa. Druga?e pa vse ok. Mogo?e tak mora biti!?

 

 

A samo lucka utripa... vziga pa normalno? Pa ni vazno ali je vstavljen kljuc ali ne?

 

Imas keyless sistem? Mogoce je baterija v daljincu ze slaba... pa zato utripa ...

 

Tole pise v navodilih, ki sem jih nasel na netu >> http://www.mazdausa.com/MusaWeb/pdf/manuals/2009_Mazda6_OM.pdf

 

 

 

NOTE 

Battery life is about one year. Be sure to replace the battery as soon as you see the green KEY indicator light in the instrument cluster begin flashing for 30 seconds after turning off the engine, otherwise, you will not be able to start the engine using the advanced keyless start system once the battery is completely dead Refer to KEY warning light (red) on page 5-53. If this occurs, you will have to either force-start the engine or use the auxiliary key Refer to Advanced Key Battery Dead Warning on page 3-20.

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Klju?a sta navadna, daljinca. Utripa ko avto zaklenem in grem iz njega oz dokler ne dam kontakta in kresnem. Takrat neha in ne utripa med vo?njo. Se pa katalog bolj nana?a na 2006 http://www.mazdausa.com/MusaWeb/pdf/manuals/2006Mazda6OM.pdf model in pravi:

Arming

The system is armed when the ignition
switch is turned from the ON to the ACC
position.
The security indicator light in the
instrument panel flashes every 2 seconds
until the system is disarmed.
Disarming
The system is disarmed when the ignition
switch is turned to the ON position with
the correct ignition key.
The security indicator light illuminates for
about 3 seconds and goes out
 
Menda je prav da to utripa dokler ga ne pri?gem. ?e bi utripala po ?tartu ali med vo?njo je potem neki narobe.
?va?ta, verjetno se je kaj popravilo samo po sebi glede na to da ta lu?ka prej sploh ni utripala...
  • 3 tedne kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Si vozil golfa enko dizla?
    • ampak v statistiki bo pa lepo pisalo neprilagojena hitrost, kar jo neuki novinarji prevedejo v kršenje hitrostne omejitve, čeprav to ni. In ko se policiji ne da delat zapisnikov imajo ta "klic v sili", da lahko vedno napišejo neprilagojena hitrost.   Zakonodajalec to tudi tako prebere in ugotovi, da je več poškodovanih in mrtvih zaradi prevelike hitrosti pa zato niža hitrostne omejitve, ki z osnovnim problemom "neprilagojene hitrosti" nimajo nobene veze.
    • Je kdo že vozil Subaru Imprezo, kakšno starejšo po možnosti? Tisto so avti s trdim pedalom skopke. Da veš, da si nekaj pritisnil z nogo...
    • Eh, saj ni tako hudo. Jaz sem pač rekel, da preizkusim tole pa da vidim. Je pa prejšnji lastnik bil pahnjen na pranje avta in je tudi podvozje preveč oprano. Bolje, če je to malo naoljeno. Pa cena ni nekaj visoka, tako da zaenkrat je plus večji. Na dolgi rok pa malo ocenim, če bom tole delal.
    • Sem tud preveril, a nisem slučajno na forumu zadovoljna.si.   Če me nogice in rokice niso bolele na Jugotu pa na Wartburgu pred 30 in več leti, me danes še tolk manj, ker so avti veliko bolj user frendly, kot tisti nekoč. Razlika je le v tem, da takrat še vedeli nismo kaj točno je avtomatik. Danes pa vemo in je nastala cela drama, kako se brez AT sploh ne more več. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.