Skoči na vsebino

za??ita proti glodalcem - pomo? pri vezavi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni. Doma imamo te?ave s kunami in opazil sem tudi da se mi smuka po motorju avtomobila - Mazda CX5, saj so bile po motorju opa?ene stopinje in lovec je potrdil da gre za kuno. Ker vem kako veliko ?kodo lahko glodalci naredijo ?e ti pregriznejo elektri?ne kable sem nabavil odganjalec kun - Marten Defence. Gre se za kombinacijo visokofrekven?nega zvo?nega odganjalca in seta 6ih plo??ic z visoko napetostjo - podbno kot elektri?ni pastir.

Elektri?na vezava mi je jasna:

?rna ?ica gre na maso vozila, rde?a preko stikala pokrova motorja na + pol akumulatorja, zelena pa na terminal 15. Terminal 15 je mi?ljen kontakt v vozilu, ki ima napetost 12V kadar je kontakt (motor laufa) in nima napetosti ko je motor izklopljen. V navodilih svetujejo da se ta kontakt poi??e na konektorju od radia ali klju?avnice v?iga. Ker to pomeni prevelik poseg v vozilo in ker tega ne morem opraviti sam (razdiranje armature, napeljava kabla do motornega prostora) ta izvedba odpade. Vem da imajo sedaj vsi novi avti relejno plo??o in varovalke v motornem prostoru se mi zdi to najprimernej?e mesto za iskanje kontakta 15. Tu nastopi moje neznanje. Ali kdo pozna to?no kje bi dobil kontakt 15. Zanima me tudi ali je stikalo pokrova motorja mo? koristiti ali ne. ?e vozilo namre? uporablja napetost 5V na stikalu namesto 12V ali ?e je stikalo celo digitalno, potem to odpade in bi moral mehansko montirati neko lastno stikalo.

 

Hvala za pomo?.

 

Napisano

A imas alarm v vozilu. Ce nimas potem verjetno nimas stikala v havbi spljoh. Tako da na to stikalo pozabi. Kje bi dobil +15 najlazje na kablih pod klucavnico ampak kot si ze povedal na plati z varovalkami. +15 ahko potegnes tudi iz vzigalnika ;-) vrjetno to vezje ima 3 zice. Stalno napajanje in pa signalni kabel. Ce si kje iz okolice lj ti lahka pomagam to zvezat ce zelis. Mas kako sliko tega odganjalca....aja pa splaca se preverit kaksno porabo ima da ne bos lepega dne ostal brez akomulatorja :-)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Meni je v Exeotu gnezdila mis in naredila ozimnico pasjih briketov. Pozarne stene a peno, kabli....to je ko Dalmacija avgusta za njih...

 

Iceman je probal kar nekaj teh elwktronskih zadev se mi zdi pa je blo vec ali manj vse pi.... Dim. Najboljsa obramba je macek ali jazbecar verjames ali me....ampak seveda mora biti v istem prostoru....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ma jaz nebi kompliciral. Zvezal bi direkt za + od baterije in takoj zraven bi dal varovalko in stikalo za ON/OFF vf zvo?nika.

 

lp

Napisano

kaj pa ce bi 12V potegnu iz pozicijskih luci? sj pozicijske delajo nekek kot radio oziroma ce avto laufa so prizgane, ce ne pa niso..

 

lp

www.trziskisladoled.si

Napisano

Sam on hoce ko avto stoji

 

Ce imas doma avto v garazi ali poleg bajte naredi 220v na 12 pa daj pod avto. Nikoli ne bo trpel aku

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ma jaz nebi kompliciral. Zvezal bi direkt za + od baterije in takoj zraven bi dal varovalko in stikalo za ON/OFF vf zvo?nika.

 

lp

 

Tako bi jaz zvezal: http://www.ampire.de/ampire_en/prodpic/AMPIRE-Marten-defence-for-motor-vehicles-12-15-V-DC-M186_b_1.JPG

Verjetno bi lahko Terminal 15 priklopil na + 12V za on in - je za off oz. lih obratno.

 

Nisem pa siguren.

 

 

 

Napisano

lej!

 

gledam iz avtoelektri?arskega vidika.

?rna gre na maso(-) 

Rde?a gre na stalno napajanje (+12)

S zeleno pa preko +15 vklapla? in izklapla? VF zvo?nik 

To pomeni da  bi po vsej logiki moral dati zeleno ?ico na - skupaj s ?rno in vmes navadno stikalo za  on/off

Zakaj  na - ?

 

Ko ima? avto ugasnen  je na (terminalu 15)kot pravi?  masa(-)  in s tem sklene? tokokrog in zvo?nik za?ne delat  seveda ?e dobi? + iz zelene ?ice ;)

ko pa  da? avtu kontakt pa dobi?  na +15   12v napetost in  seveda zvo?nik ne bo delal ker +in + ne spremeni  ni?esar .

 

To je tako kot une fake alarm ledice k prodajajo.

Rde?a  gre na stalnih +12  ?rno pa si dal na +15(pod kontaktom)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

?aki mal a tiste high voltage so vabe? Da jo spoha? ?e ja to ni samo zvo?nik....:)


lej!

 

gledam iz avtoelektri?arskega vidika.

?rna gre na maso(-) 

Rde?a gre na stalno napajanje (+12)

S zeleno pa preko +15 vklapla? in izklapla? VF zvo?nik 

To pomeni da  bi po vsej logiki moral dati zeleno ?ico na - skupaj s ?rno in vmes navadno stikalo za  on/off

Zakaj  na - ?

 

Ko ima? avto ugasnen  je na (terminalu 15)kot pravi?  masa(-)  in s tem sklene? tokokrog in zvo?nik za?ne delat  seveda ?e dobi? + iz zelene ?ice ;)

ko pa  da? avtu kontakt pa dobi?  na +15   12v napetost in  seveda zvo?nik ne bo delal ker +in + ne spremeni  ni?esar .

 

To je tako kot une fake alarm ledice k prodajajo.

Rde?a  gre na stalnih +12  ?rno pa si dal na +15(pod kontaktom)

?e mene vpra?a? je tukaj stikalo zgolj za poljuben totalen izklop (tudi pi?e not included), kar pomeni da ve?e? direktno, terminal 15 gre ma na rele ki je v kutiji z zvo?nikom. Vpra?anje je s ?im se trigerira - z zemljo ali signalom, ko zaklene? avto. Temu primerno ve?e? potem to zeleno ?ico nsa nekaj kar ga upali ko zaklene?.


evo v barvah :) in pa pomembne zadeve:

Extremely low power consumption (< 0.005 A), switches the battery voltage of < 11.5 V automatically off (does not discharge the battery completely if vehicles are being parked for quite some time). 

 

 

Cable for terminal 15 If this cable is connected with ?positive?, the marten defence disconnects. The marten defence switches on if it is connected with ?negative? or does not receive any signal.

Kot je rekel klop, nanj ve?e? zgolj signal kontakta in to je to.

ArtM186_1000x750.png

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @skritikrt prosil bi za mnenje, glede na to da si "profi" serviser klima naprav :).....zdaj po 14 dneh dopusta, ko je bila bajta bolj kot ne zaprta, sem včeraj prižgal normalno klimo in mi je spodaj po nekih 3h delovanja (ker me ni bilo doma sem dal na 21st, torej je delalo malo bolj na hard) začelo v spodnji enoti kapljati iz tistega notranjega "zbiralnika" in je voda kapljala preko kanalčka....sem ugasnil, danes dopoldne sem razdrl do te faze, da sem pobral plastiko dol, tem odstranil čep pri zbiralniku, tako da sem vso odvečno vodo odtočil. 1. ko sem prižgal in spodaj podstavil lavor, da vidim kako bo delovalo, mi je v spodnji enoti vse delovalo ok, tudi voda je lepo kapljala pri odtoku kjer sem odstranil čep, kar bi razumel, da je spodnja enota ok 2. ko sem isto naredil v zgodnji enoti sem opazil, da je bilo v zbiralniku bistveno manj vode (recimo mogoče 10% kot v spodnji). Enako ko sem prižgal sem spremljal in voda skoraj ni kapljala preko čepa, mogoče ena kapljica na minuto  3. ko sem spremljal nekaj časa, sem na stropu opazil mokroto, sedaj pa  - ali mi zgornja enota kje pušča, kar mi je sicer skrajno čudno, ker kot rečeno pred dopustom je vse delovalo BP in mi je ta voda že takoj prvi dan iz zgornje tekla mimo kanala in je sedaj prebilo gibs plošče (kolega pravi, da se mi je v bajti ko me ni bilo doma nabrala vlaga, ker sem imel zaprto hišo, deževno vreme in očitno preveč vlage vleče klima in ne more odvodnjavati vsega skupaj - da je imel enako pri sebi in se je potem po nekaj časa uredilo - v kar malo dvomim) - čudno mi je pa da bi mi zgornja enota kar na enkrat začela puščati, ker kot rečeno pred 14.dnevi je celo poletje delovalo vse ok 4. vem da se da še bolj razdreti, ampak ali je to sploh smiselno in ali bom lahko s tem videl, če recimo pri zgornji enoti teče kaj mimo odvodnjavanja (ne bi rad nekaj razdiral, da potem ne bom znal sestaviti nazaj) 5. zdaj ko laufa samo ventilator je logično vse ok, ni sploh nič odvodnjavanja 6. če ne drugače bom seveda naročil servis, da zadevo uredijo majstri, ki se s tem ukvarjajo   Predvsem me zanima tvoje mnenje glede tč.3 ali se splača še kaj bolj razdreti, da bom morebiti našel odvodnjavanje in če se je mogoče tam kaj staknilo, ker očitno mi nekje zgoraj teče mimo in potem direkt na gibs plate.... Hvala.null    
    • Luksuz. Pri nam je trenutno 36°C. 😁
    • temperatura zraka, zdaj je pa 33 pa še žar bom zakuril..... 🫣😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.