Skoči na vsebino

Nosilec za kolo za zadnja vrata (Mazda 3 l. 2014)


etcho

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni.

 

Preizkusil sem nosilec Thule ClipOn High 9106:

8909_00_d.jpg

Ampak ne ustreza. Zgornji uhlji se vsedejo to?no na izbo?eno krivino nad te?aji vrat. In tudi zgornji nosilec, ki se nasloni na ?ipo ne sede lepo.

 

Ima kdo izku?nje s podobnim nosilcem in da pa?e?

Predvsem bi rad tak?nega, ki ima ?lebove.

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No, da se malo vklju?im v temo. Ker sem kolesar, toplo priporo?am vsem da se izogibate tak?nih variant za na zadnja prtlja?na vrata. Je najmanj zanesljiva, kompatibilnost in na?in vpetja pa zelo slaba.
Vsekakor je najbolj?a varianta za transport, zadnji prtlja?ni nosilec za na vle?no kljuko, seveda ?e le-ta obstaja na avtu. Kolesa vidi? v ogledalu, skrita so za avtom in ne povzro?ajo nobenega dodatnega upora, sistem za vpetje koles pa je sila enostaven in najmanj zamuden. Slabost je ote?eno odpiranje prtlja?nika,...nosilec je treba nekoliko sprostit in ga nagnit nazaj.

 

Za na streho pa vsekakor priporo?am tole varianto, sicer je treba odstranit spredje kolo, je pa zato dosti la?je vpenjanje + s tem se zmanj?a togost vpetja na okvir kolesa napram klasi?nim variantam.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na prej?njih dveh avtih (vw polo in kia ceed) sem uporabljal poceni nosilec za zadnja vrata in problemov ni bilo. ?al pa se stranski trakovi pri Mazdi ne dajo pritrditi, ker stranska robova zadnjih vrat nista paralelna ampak bolj v trapez in zaradi tega trakovi drsijo navzdol.

 

Nekaj, kar bi ?elel, obstaja, ampak samo za 29" kolesa.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.