Skoči na vsebino

Ve? mo?i

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

jaz sem imel podobne tezave, mi je avto cukal...al pa je bil len in pol je kr naenkrat povlekel ko zmesan...

pri meni je bil problem v pocenem avspuhu in fu? tesnilih izpu?nega sistema...predvsem slaba so bila tesnila na kolektorju...posledicno sonda ni dobivala pravih podatkov...

 

mogoce pa je sonda lambda na koncu ali pa je merilec pretoka zraka zapacan...ne vem kaj bi se lahko bilo povezano...

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

s kolegom sva tak rekla da bova spucala fergazer

pa kanale spolirala pa edn mi je reku nej pogledam vse cevi ?e kira ne pu??a

pol bomo pa vidl ka bo.

pucanje in poliranje bom objavil v DIY(do it your self)

tk da ?e se bo ?e kir spravlu to delat bo lahk vidu kaj ga ?aka :vesel:

VOZIM MAZDO NE MOTI!!!

Napisano

s kolegom sva tak rekla da bova spucala fergazer

pa kanale spolirala pa edn mi je reku nej pogledam vse cevi ?e kira ne pu??a

pol bomo pa vidl ka bo.

pucanje in poliranje bom objavil v DIY(do it your self)

tk da ?e se bo ?e kir spravlu to delat bo lahk vidu kaj ga ?aka :vesel:

 

 

?e bo? mel ?e iste probleme ma pa brat doma komplet motor 1.6i B6 90KM z 120 kkm prevo?eni!

 

Ga sigurno proda za male pare!

Napisano

Ja mare-MX3 drga? pa je mela res Beograd generacija 1.8 16v, motor 79 KW oz. 106 KM, pa gledu sm mal za njega pospe?ke v katalog, 8.9 do 100, pa kon?na 196, kar pomen glede na 131 KM skori isti jajc, 8.2, 201!

 

Bi pa prov rad vidu kako so Cikoboju zrihtal dodatnih 20 lipicancev, da ni to spet kak?en nateeeg?! :P

Dobrodo?li na forumu!

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Mene zanima ?e se da Mazdi 323f 2.0 V6 letnik 98,Kakor koli zvi?at konjske mo?i.?ip tuning,turbina in koliko bi to pri?lo $$$.?e gdo slu?ajno ve,je tudi to naredil ali pa se pozanimal

 

Hvala za odg.

 

 

 

 

ma? na firmi v lj CAR INVENT ?ip tuninge pa so pocen in dobri.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

S temi Cari inventi sm biv v stiku, pa tut biv sm dovzeten za kako sodelovanje, pa mi je celo njihov ?efe sam odsvetoval, da bi pridobu vsega par konjev, ki se nebi niti ?utli kej bistveno, stvar bi bla vsaj 100 tiso? SIT! <_<

 

Na kratko, spla?a se ?ipat turbinske motorje, predvsem dizl?ki imajo ?e ful rezerve, pokazal mi je primer za Ksaro 90 KM DCi, ki jo s ?ipom spravjo na 135 KM (kar pomen celih plus 50 %) in v tem primeru se ?e spla?a, da ne re?em kako navor naraste! :danzoman:

Dobrodo?li na forumu!

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

ni to nateg z 77 kilowati za 1.6 , to ni natunana ma?ina to so delali take ?e za ameri?ki trg v mx-3.Na japonskem ma tudi 323C 1.5 110HP .Pa motor zgleda isto.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

ni to nateg z 77 kilowati za 1.6 , to ni natunana ma?ina to so delali take ?e za ameri?ki trg v mx-3.Na japonskem ma tudi 323C 1.5 110HP .Pa motor zgleda isto.

 

:) ja.. hehe

 

 

btw.. ka ti si vstal od mrtvih ? :P:D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

ni to nateg z 77 kilowati za 1.6 , to ni natunana ma?ina to so delali take ?e za ameri?ki trg v mx-3.Na japonskem ma tudi 323C 1.5 110HP .Pa motor zgleda isto.

 

A si 100%? Da ni 1.8? ;)

Druga?e pa v ?em je potem razlika? Vem, da imajo tam malo druga?en v?ig (bolj?i bencin) in do 10 konjev ve? ampak ne pa ?ez 20. :whatever:

Najbolje, da unega na 323C strani vpra?amo. :D

Napisano

ni to od bencina, to je v motorju kaj druga?e ali pa v vbrizgu ,najverjetneje tu pa v sesalnem delu.

 

 

Kalmaan ,mel sem gu?vo povsod pa nisem folgal pisati na forum, .... :) :) :)

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Iskreno: Kar se dela na kitajskem, mi je vseeno kdo je zadaj (kitajc al evropejc).   Je kolega povedal, je prodal top centrirko, se vulkanizerju ni prižgala. So jo na garancijo menjali, lučke prižgala, dela ne.   Kitajci, ki jih proda, delajo.   Trdi, da kitajci svoje izdelke dobro zaščitijo za prevoz, evropske firme pa vozijo v najbolj zjahanih kontejnerih in potem lahko pride piš soli noter. Je pa tako transport cenejši.
    • Ma ne verjamem več, da je kvaliteta iz Kitajske na minimumu. Bodo evropski (japonski) proizvajalci morali igrati na drugo karto.
    • ne razmišljaj o Kitajcu iz evropskega načina razmišljanja. Kitajci so med azijci največji prevaranti in verjetno največji kapitalisti, ki samo razmišljajo kaj se splača. Kvaliteta je le na takem nivoju kot je minimalno finančno še sprejemljivo. Presežkov ni nobenih in naj kupce ne zavede blinkblink efekt, ker ta služi le temu, da prevara kupca, da gre za izdelek višje kvalitete.   Kitajska družbe ne skrbi ekologija niti trajnostni razvoj. Zato dolgoživost izdelkov sploh ni na njihovi listi nujnih stvari, ki jih mora imeti vsak izdelek. Kitajc v EU prpelje izdelek in ga boli ku***c a se ga bo dalo poservisirat. To mu je nujno zlo in vse bo počel v tej smeri, da več kot 10 let ne bo zagotavljal servisa.    Kdor bo kupil kitajca, ga bo vozil do konca, dokler bo šel al ga bo pa praktično šenkal, ko se ga bo naveličal. Ja tega v Evropi ne poznamo, deluje pa tako celoten avtomobilski trg na Kitajskem. Praktično se tam rabljene stvari sploh ne prodajajo. Avto enostavno ratuje bela tehnika... ko se dokončno pokvar al pa je popravilo predlago greš pač v štacuno po novega, tega pa v graben oziroma k dobavitelju na dvorišče.
    • Katerga avta? A ni to SUV al nek crossover?    @tommzy tole moraš razumet v kontekstu, saj se je pred nekaj časa ravno v tej temi našel en uporabnik, ki je dejansko iskal dlako v jajcu in bil hud na vse, ki niso našli enakih napak na svojih CX-30 kah. Ja, gledalo se je med drugim a so plastične obrobe na kolotekih dovolj ravne in iskalo kot pod katerim sej e mogoče celo videla kaka mikroskopska nepravilnost. Ja pa ta uporabnik je bil dejasnko hud na vse, ki se niso strinajli z njim, kot da so slabovidni če tega ne opazijo in si ni dal dopovedat, da je možno, da samo to on opazi ali pa celo, da je mogoče res ampak le na kakšni CX-30.   Ja blo je res naporno z njim, tako da tole kar ti pišejo je samo ohranitveni manever, da kdo ne popizdi, ker mu je dojadilo poslušat jamranje in blatenje čez CX-30. Pri tem roko na srce imaš tudi ti določene "napake", ki to sploh tudi niso, ampak so zgolj pomanjkanje vedenja o tem kako določene stvari delujejo - recimo primer dometa, ki se spreminja.
    • Sem gledal en video na YouTube kako so (mislim da BYD)en avto naklučno izbrali in ga popolnoma razstavili in ugotovili da je bolje in kvalitetneje sestavljen kot marsikateri od zvenečih EU znamk s tem, da je pri tem tudi 20-30%cenejši.... 🤔 Vse Kitajci, ki sem jih do sedaj vozil so po domače za hrbteničarje.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.