Skoči na vsebino

Ve? mo?i

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

jaz sem imel podobne tezave, mi je avto cukal...al pa je bil len in pol je kr naenkrat povlekel ko zmesan...

pri meni je bil problem v pocenem avspuhu in fu? tesnilih izpu?nega sistema...predvsem slaba so bila tesnila na kolektorju...posledicno sonda ni dobivala pravih podatkov...

 

mogoce pa je sonda lambda na koncu ali pa je merilec pretoka zraka zapacan...ne vem kaj bi se lahko bilo povezano...

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

s kolegom sva tak rekla da bova spucala fergazer

pa kanale spolirala pa edn mi je reku nej pogledam vse cevi ?e kira ne pu??a

pol bomo pa vidl ka bo.

pucanje in poliranje bom objavil v DIY(do it your self)

tk da ?e se bo ?e kir spravlu to delat bo lahk vidu kaj ga ?aka :vesel:

VOZIM MAZDO NE MOTI!!!

Napisano

s kolegom sva tak rekla da bova spucala fergazer

pa kanale spolirala pa edn mi je reku nej pogledam vse cevi ?e kira ne pu??a

pol bomo pa vidl ka bo.

pucanje in poliranje bom objavil v DIY(do it your self)

tk da ?e se bo ?e kir spravlu to delat bo lahk vidu kaj ga ?aka :vesel:

 

 

?e bo? mel ?e iste probleme ma pa brat doma komplet motor 1.6i B6 90KM z 120 kkm prevo?eni!

 

Ga sigurno proda za male pare!

Napisano

Ja mare-MX3 drga? pa je mela res Beograd generacija 1.8 16v, motor 79 KW oz. 106 KM, pa gledu sm mal za njega pospe?ke v katalog, 8.9 do 100, pa kon?na 196, kar pomen glede na 131 KM skori isti jajc, 8.2, 201!

 

Bi pa prov rad vidu kako so Cikoboju zrihtal dodatnih 20 lipicancev, da ni to spet kak?en nateeeg?! :P

Dobrodo?li na forumu!

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Mene zanima ?e se da Mazdi 323f 2.0 V6 letnik 98,Kakor koli zvi?at konjske mo?i.?ip tuning,turbina in koliko bi to pri?lo $$$.?e gdo slu?ajno ve,je tudi to naredil ali pa se pozanimal

 

Hvala za odg.

 

 

 

 

ma? na firmi v lj CAR INVENT ?ip tuninge pa so pocen in dobri.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

S temi Cari inventi sm biv v stiku, pa tut biv sm dovzeten za kako sodelovanje, pa mi je celo njihov ?efe sam odsvetoval, da bi pridobu vsega par konjev, ki se nebi niti ?utli kej bistveno, stvar bi bla vsaj 100 tiso? SIT! <_<

 

Na kratko, spla?a se ?ipat turbinske motorje, predvsem dizl?ki imajo ?e ful rezerve, pokazal mi je primer za Ksaro 90 KM DCi, ki jo s ?ipom spravjo na 135 KM (kar pomen celih plus 50 %) in v tem primeru se ?e spla?a, da ne re?em kako navor naraste! :danzoman:

Dobrodo?li na forumu!

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

ni to nateg z 77 kilowati za 1.6 , to ni natunana ma?ina to so delali take ?e za ameri?ki trg v mx-3.Na japonskem ma tudi 323C 1.5 110HP .Pa motor zgleda isto.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

ni to nateg z 77 kilowati za 1.6 , to ni natunana ma?ina to so delali take ?e za ameri?ki trg v mx-3.Na japonskem ma tudi 323C 1.5 110HP .Pa motor zgleda isto.

 

:) ja.. hehe

 

 

btw.. ka ti si vstal od mrtvih ? :P:D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

ni to nateg z 77 kilowati za 1.6 , to ni natunana ma?ina to so delali take ?e za ameri?ki trg v mx-3.Na japonskem ma tudi 323C 1.5 110HP .Pa motor zgleda isto.

 

A si 100%? Da ni 1.8? ;)

Druga?e pa v ?em je potem razlika? Vem, da imajo tam malo druga?en v?ig (bolj?i bencin) in do 10 konjev ve? ampak ne pa ?ez 20. :whatever:

Najbolje, da unega na 323C strani vpra?amo. :D

Napisano

ni to od bencina, to je v motorju kaj druga?e ali pa v vbrizgu ,najverjetneje tu pa v sesalnem delu.

 

 

Kalmaan ,mel sem gu?vo povsod pa nisem folgal pisati na forum, .... :) :) :)

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
    • Ti mi raj povej kje na Zoe se da nastavit višino voznikovega sedeža. Sedež je pa drugače ene tolk udoben kot v Wartburgu izpred 30 let (mel zato vem). Zgleda kot neka zofa ampak čist brez oprijema. Aja a se da volan kej trše nastavit, ker je čist premehek in ne daje nobenega povratnega odziva.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.