Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Vehicle VIN: JMZGY19T201185548

Vehicle Manufacturer: Mazda

Vehicle Calibration ID: RF5PEC000RFD5060

 

Current Fault Log

------------------

P0401: Exhaust Gas Recirculation Flow Insufficient Detected

 

Pending Fault Log

------------------

ECU reports no pending faults

 

Historic Fault Log

------------------

ECU reports no historic faults

Other discovered fault codes

(possibly pending, current or manufacturer specific)

----------------------------------------------------

P0102: Mass or Volume Air Flow Circuit Low Input

P0113: Intake Air Temperature Circuit High Input

P0406: Exhaust Gas Recirculation Sensor "A" Circuit High

 

End of report.

Napisano

Vehicle VIN: JMZGY19T201185548

Vehicle Manufacturer: Mazda

Vehicle Calibration ID: RF5PEC000RFD5060

 

Current Fault Log

------------------

P0401: Exhaust Gas Recirculation Flow Insufficient Detected

 

Pending Fault Log

------------------

ECU reports no pending faults

 

Historic Fault Log

------------------

ECU reports no historic faults

Other discovered fault codes

(possibly pending, current or manufacturer specific)

----------------------------------------------------

P0102: Mass or Volume Air Flow Circuit Low Input

P0113: Intake Air Temperature Circuit High Input

P0406: Exhaust Gas Recirculation Sensor "A" Circuit High

 

End of report.

men je to napisal k sm mu prerjaveno pregibno cev na auspuhu... (seat ibiza)

Napisano

Problem s kabla?o, ki gre do teh senzorjev. Pri dolocenih modelih RF5  segnije bakrena ?ica v snopu, ki gre od ?katle z varovalkami mimo ?arometa in naprej proti motorju.  Rezultat so random napake, od injektorjev ki ne delajo, do airbag senzorjev, do zgoraj omenjenih te?av.  Re?itev ?  Poiskat ?ice, ki gredo do senzorjev z napako in jih potegnit na novo od senzorja do ?katle za varovalkami.

  • 3 meseci kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Štala na gorenjski AC....do včeraj je bila cifra 81.....letos se bližamo 100-ki....upam da nisem imel prav, ker tale trend bo težko sedaj obrniti na infrastrukturi, kot jo imamo
    • Saj razlika v barvi je kar velika. Se mi zdi da na desni strani bolj.  Sem bil v salonu ko sem šel po feltne za zimo pa mi je prodajalec rekel, da so si malo pogledli druge in je na vseh določena razlika.  Mi pa zatrjuje da razbit ni bil.    Bom še enkrat poslikal. Sedaj se mi ne da do avtomobila.    Da se reklamirat pod garancijo ampak ni sigurno da bo boljše saj baje dobijo že pobarvan nov del.  Lahko da bo še slabše. Bi probal ampak se bojim da bodo še kaj polomili ob razdiranju.    Drugače pa se že oglaša kakšna plastika js.    Imam pa drug problem. Visoko porabo in nisem najbolj zadovoljen. Trenutno nimam še niti 470km prevoženih (sama regionalka) pa je doseg le še 130km (38% goriva).    Tako velike porabe nisem imel niti z mojim prvim avtom pred 22 leti. Accent 1.3 bencinar😁 in sem naredil več kilometrov z enim tankom.    Pa tudi temperatura motorja je po večini eno črtico pod sredino kar se mi ne zdi normalno.    Opazil sem tudi črto na naslonu za roko na voznikovih vratih (ris))kot da bi bilo potegnjeno z nečim. Jaz dvomim da sem to naredil saj pazim. Ob prevzemu tega nisem opazil. Sedaj pa za to ne bom nič dosegel verjetno.    Avto je drugače glede vožnje ok. Me pa skrbi poraba in temperatura motorja.    Pa čudno šalta avtomatik. Je normalno da pri umirjeni vožnji drži obrate na 1100-1200rpm?  Včasih pa kar cukne ali pa navije obrate. Pa ne pritisnem naglo na gas.    Danes mi je ko sem se bližal koloni (ustavljal) skoraj crknil kot takrat ko ne stisneš prav cajt sklopke ko se ustavljaš...    Malo čudno dela.  Servis? 
    • sam 18 colarke zimske gume so drage, 16 colske so občutno cenejše. Torej cenejše feltne, cenejše gume. Hja men ta rešitev ni napačna, ker na zimskih glih neke lepote na avtih ni iskat pa še večino tega časa je avto tako ali drugače umazan.   Če se gremo računico tole ni napačna izbira, če pa se gremo estetiko se da pa tud enga prebutančka za jurčka kupit za vozit pozimi, Mazda pa lahko stoji doma v garaži na letnih 18-kah in je lepa za pogledat. 
    • A ti to resno? Človek bo imel avto 10let+ in po tvoji ekonomiki bo čez 10 let dobil 50% za platišča🤣🤣 mislim da tebi nekaj pošteno narobe hodi.
    • Razlika ni tako velika, ko jih na koncu prodaš in mislim, da čez cca 7 let  boš 18"lažje prodal kot 16"! Ja vedno je potreben kompromis.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.