Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Dro?niki so sestavljeni iz valj?ka v njem je fedr?ek, nanj je pa obe?en ?e en valj?ek, ki se gibljepo prvem valju - ?e nima? 16V ma?ine jih ima? 8, ?e pa ima? 16V ma?ino pa jih ima? 16. Za dro?nike spucat ne rabi? razdirat cele ma?ine, ampak lahko samo sname? pokrove glav dol in ?e si pri njih.

 

Diagram:

Objavljena slika

 

Slika dro?nikov:

Objavljena slika

Pred rastavljenjem je najbolj?e preverit:

1.) kvaliteto olja - ponavadi bolj gosto olje poleti pomaga proti temu tol?enju, ker je bolj gosto lep?e ma?e dro?nike. Priporo?eno je uporabljanje olja vedno istega proizvajalca - najbolje je shell-ovo(trenutno zelo poceni v Leklerku - tko da se vam ga spla?a it tja iskat - je skor pol cenej?i kot na uradnem servisu Shell helix stane 2 litra 2700 sit - pri uradnem serviserju pa je 2160 sit en liter).

 

2.) ?e ni preve? olja v ma?ini - ?e ga je preve?, potem zalije dro?nike in v valj?ke pride zaradi prevelikega pritiska olje, ki se notri nabere in ne more ven, zato se valj?ki ne stiskajo ve? kot prej na fedru in posledica je tol?enje.

 

3.) ?e je vse v redu z oljno pumpo. Najve?krat se zgodi, da je napaka kje na dihtngi oljne pumpe in pride zraven zrak - zato je oljna pumpa potem nezmo?na dati dovolj pritiska in dro?niki tol?ejo, ker ne pride dovolj olja do njih in se ne ma?ejo. Stara oljna pumpa pomeni da ima preko 150 do 200k kilometrov prevo?enih za sabo - ni nujna menjava oljne pumpe - za?eljena pa je menjava dihtnge - pravjo ji tut mickey mouse - to pa zarad oblike, ker zgleda kot miki mi?ka iz stripa.

 

Velikokrat je za premalo pritiska olja kriva tudi dihtnga na glavi ali pa oringi, ki imajo ?e luft. Tko da v?asih se spla?a samo dihtnge zamenjat, pa ?e nehajo dro?niki tol?t.

 

4.) Lahko so krive tudi smeti ali zakurjeni ostanki olja - vsedline in podobno, kar se nabere v kanalih med blokom motorja in glave z ventili.

Te je potem treba spihat ali pa spolirat, da pride lahko olje do ventilov in dro?nikov.

 

 

 

Razstavljanje dro?nikov:

 

 

Tm na prvi sliki k so gumice si poglej - gumice so zato, da ne grejo ventili narazen.

Ko rastavlja? ?e lepo po?asi dela?, vse sotane skupaj in po?asi razstavi? - ?e dela? nekaj na silo in na hitro pa lahko vse skup zleti narazen, pa se potem matra?. da bi vse skupaj spet sestavil. Zato se spla?a po?asi vse razdreti in pazljivo ?ez vsakega obesit gumico, ki ga dr?i skupaj - tistega, ki pa bo? ??istil pa razstavi?.

Za sestavljanje nazaj si pa potem pomaga? samo z eno ?ico, ki jo povle?e? pod vsemi temi gumicami in jo preden pokrije? vse skupaj nazaj samo lepo po?asi povle?e? z gumicami vred ven.

 

 

Za sestavljanje nazaj si pa potem pomaga? samo z eno ?ico, ki jo povle?e? pod vsemi temi gumicami in jo preden pokrije? vse skupaj nazaj samo lepo po?asi povle?e? z gumicami vred ven.

 

 

 

 

 

 

Pa neki malga od Marky-ja:

Citiram:

Vzrok za "glasnost" dro?nikov (dober indikator suhega karterja ) je pomanjkanje olja. Z leti se kanal?ki in izvrtine v nihajnem vzvodu zama?ijo, zato dro?niki ne dobijo dovolj olja. Obrabijo se tudi kroglica in tesnilni elementi, kar ima za posledico vdor zraka v notranjost dro?nikov.

Velikokrat zadostuje odzra?evanje v oljni kopeli ali ?i??enje z uporabo posebnega sredstva, ki se ga najve?krat vlije v odprtino oddu?nika motorja (ang. PCV valve).

 

 

Zanima me ?e je tole pametno po?eti oziroma ?e se spla?a, ker moji so ?e kar malo glasni?

 

?e direktn link do debate na A.com(subaru)[

Napisano

morda ima? te?avo samo z oljem, da je preredek? naj bi imel olje 5w- 40 ali 10w-40 ne pa 5w- 50 kot nekateri govorijo da je bolj?i.

Napisano

Imam olje 5W40 samo se ?e bli?a menjava, kaj misli? na ceno 9.000 za 4L castrol TXT.

 

Jaz nisem imel dobrih izkusenj s tem oljem....

 

valvoline je se najbolj OK za moje pojme...

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

kaj pa meni? na valvoline synpower 5-40...castrol je tko ena ?upca :P Cena je v samingu cca 9k

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

Napisano

moje mnenje o olju, kera kol mal bol znana znamka Castrol, valvoline, shell, pa ?e kak?en znan sam da je sinteti?en in 5w-40 pa je OK olje Osebno uporabljam Shell helix 5w-40 sam ?e ni pri?lo da menjave olja k prej sm pa TXT-ja not to?u pa mi je bil Tud ql

Napisano

Kaj pa Mazda priporo?a? Mislim znamko olja?

 

 

sej zej se dobi ?e olje Mazda pejt na servis pa tud ni tak drag drga? smo pa mi na servisu najve? v mazde nalival castrol slx dokler ni pr?lo mazda olje. :danzoman:

banner1ydl6.jpg
Napisano

Preve?. Prvi?, zadnji? in nikoli ve?. Glede na to, da lahko dobim pol cenej?ega pa zato avto ne bo ?el ni? slab?e in manj ?asa pomoje. Ali pa bo razlika pri ene 200.000 km malenkostna...

2.120 SIT/liter kar nanese ?ez 8 jurjev za 4 litre ?e te zanima to?na cena...

Napisano

Preve?. Prvi?, zadnji? in nikoli ve?. Glede na to, da lahko dobim pol cenej?ega pa zato avto ne bo ?el ni? slab?e in manj ?asa pomoje. Ali pa bo razlika pri ene 200.000 km malenkostna...

2.120 SIT/liter kar nanese ?ez 8 jurjev za 4 litre ?e te zanima to?na cena...

 

 

A ti si ga ?e kupil?

 

Kaj pa druga? tanka? noter?

Napisano

Preve?. Prvi?, zadnji? in nikoli ve?. Glede na to, da lahko dobim pol cenej?ega pa zato avto ne bo ?el ni? slab?e in manj ?asa pomoje. Ali pa bo razlika pri ene 200.000 km malenkostna...

2.120 SIT/liter kar nanese ?ez 8 jurjev za 4 litre ?e te zanima to?na cena...

 

 

ja ampak bi se dal zrihtat ene 20% popusta zate marko! :mi pijemoo:

banner1ydl6.jpg
Napisano

meni kdaj pa kdaj zjutraj ko v?gem avto (povsem mrzel) malo tol?e v motorju, kot bi ventili ornk ropotal, vendar po cca. 5 sekundah neha. So krivi dro?niki?

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

  • 3 meseci kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.