Skoči na vsebino

MX5 MK III , menjava izpuha - predlogi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • 9 mesecev kasneje...
Napisano

Hmm jaz tudi razmi?ljam, da bo treba ?ez kak?no leto menjat. Si menjal? kot vidim nima homologacije?!

  • 9 mesecev kasneje...
Napisano

Da malo obudim tole temo. Kak?no je kaj stanje glede menjave vzmetenja in zadnjega lonca? Tudi sam bi rad zamenjal pa ne vem ?e je potrebno z vzmetmi zamenjati tudi bla?ilce in kje naj sploh gledam za lonce v slo (po?tnina iz tujine ni poceni).

Napisano

Glede menjave vzmetenja in izpuha je tako da mora imeti papirje (tuv, abe..), drga?e ne bo? mogel homologirat, kar pa posledi?no pomeni probleme s policijo, odvzem tablic, kazen...

Lahko menja? samo vzmeti ni problem, dobro pa je menjat tudi amortizerje za bolj ?portne, ?e posebej ?e da? vzmeti ki zni?ajo ve? kot 3cm.

En nasvet iz mojih izku?enj, ne priporo?am tr?anja oem amortizerjev pri Vugi NG, pravtako ne priporo?am gewinde-nastavljivi amortizerji in fedre po vi?ini, brez nastavitve trdote amortizerjev.

Oboje je bilo pretrdo za normalen avto!

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Zamenjal sem amotrizerje (ni?ji za 3,5cm), komplet ?portni izpuh vklju?no s kolektorjem, ?portni filter, dnevne led lu?i, zadnji spojler, felne.....vse homoligirano...razen kolektorja...

 

Lp K.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Huh, klasični zaplet za miljon dolarjev. Slaba oznaka na cesti, torej manjka polna črta, da nekako napove odcep, če smo pikolovski glede CPP-ja. Načeloma mene vedno moti pri prehitevanju en kup možnih priklopov stranskih cest, ko nikoli ne veš kdo ti bo na cesto pripeljal tačas, ko boš ti prehiteval. Pri večini vidiš avto šele, ko zavija na cesto. Pa to govorim za prekinjeno črto, čez polno grem samo za kakšnega počasnega mopedista ali pa traktor, pa še to mora biti kar v redu pregledno. Jaz sem se že navadil pogledati tudi desno res dobro preden speljem iz stranske ceste na glavno, ker sem že videl na lastne oči primere (ne enega!!), ki so se komaj izšli, ker je tisti pogledal samo levo in potem slepo zapeljal na cesto. Pomislite kako to avtomatizirano naredimo - prideš po stranski cesti do glavne in pogledaš hitro na levo, če je prosto in preden dobro pogledaš desno, se že pomikaš na pas. Takrat se pojavi omenjeni problem, če kdo prehiteva. Zavijanje levo ni takšna težava, ker mora biti prosto v obe smeri.   Saj je vse logično in enostavno, samo noge, hitri gibi in mogoče kakšna zamišljenost nas prehitijo. Mi je pa znanec enkrat rekel malo razpizdjen, da bi se mi kmalu zadaj zaletel v avto, ker je mislil, da bom speljal v desno na cesto iz stranske. Jaz sem sem pa malo bolj ustavil, ker sem se še desno prepričeval, da je frej. Takle mamo...
    • Kaj ni nobenega na plaži? Vse prazno. Uživajte! ☀️⛱️
    • Trenutno je tam koruza, za oba vpletena...
    • Za tiste, ki ne znajo nemško  :   Sem na vrtu Prosim pozvonite tukaj Vas bom potem že slišal
    • Če je ob cesti koruza, se še tovornjaka ne vidi, ne pa avto.   Krivo bi bilo cestno podjetje zaradi nepopolne cestne signalizacije. Ampak vsi vemo, da cestno podjetje ni nikoli krivo. Torej bi bil kriv tisti, ki bi imel slabšega odvetnika...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.