Skoči na vsebino

OBD II


Lenuh007

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni!

 

Tisti ki radi stikate po avtomobilih (in to ne pomeni dolgih prstov :D) najbrs poznate sistem OBD ter OBD II.

Na trgu je veliko chip in velik pro produktov.

 

Ima kdo kaj podobnega za Mazdo? Mogoce si si sam naredil?

 

Se priporocam za odgovore!

LP Lenuh007

m3cw8.jpg

wrcwn2.jpg

slobg8.jpg

9526mg9.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hm... moram rect, da ne vem kaj zelis slisat od mene.

 

Sprasujem kdo ima OBD scaner? A je zadovoljen z njim? Je kupljen ali doma narejen?

 

Zaenkrat zelit samo to slisat. Ko se bo kdo oglasil s podatkom, po katerem sprasujem, bom spraseval naprej.

LP Lenuh007

m3cw8.jpg

wrcwn2.jpg

slobg8.jpg

9526mg9.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hm... moram rect, da ne vem kaj zelis slisat od mene.

 

Sprasujem kdo ima OBD scaner? A je zadovoljen z njim? Je kupljen ali doma narejen?

 

Zaenkrat zelit samo to slisat. Ko se bo kdo oglasil s podatkom, po katerem sprasujem, bom spraseval naprej.

 

Ne. Na?eloma bi bil, ?e bi ga imel. Doma narejen, a to se da? Vem samo za Blitz R-Vit, ki ko?ta od 80.000 jurjev naprej in ti ka?e vse vitalne podatke.

kaj to?no ka?e je seveda odvisno od same firme avtomobila, katere senzorje ima... Naj bi (v realnem) ?asu kazalo obrate, hitrost, temperaturo vode, olja, pristisk olja, air/fuel razmerje, boost... Skratka vse, da ima? to?en pregled. Pride prav PREDVSEM na turbo avtih, ko se preko IR sporazmeva z Blitzovim Boost controlerjem in lahko nastavi? parametre, kdaj je nevarno (temp. vode, olja) in se pritisk avtomatsko zmanj?a. Na N/A avtomobilih pa je uporaben ?e te pa? matra firbec. Bi ga imel. Aja priklopi se pa kar na konektor za diagnozo.

OBDII je bil standard za vse avtomobile po letu 96. Je kolikor vem nekak?en standarden programski jezik za ECU oziroma za la?je odkrivanje napak na ra?unalniku.

 

Evo spra?uj naprej. Sploh, ?e ima kdo cenej?o varianto se priporo?am. :vesel:

PS: ne rabi? posebej za Mazdo, ravno v tem je hec tega standarda. ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdrav!

 

Hvala za odgovor!

Po mojem se bi dalo naredit kaj podobnega tud doma.

 

V to, da je OBD II standard kateri je kompatibilen z vsemi avtomobili po 96, mi je bilo jasno. Zmotilo me je le to, da se dobijo razni prikljucki za razlicne tipe (GM, Ford).

Vem tudi, da naj bi bilo 9 razlicnih protokolov

 

Na trgu sem sicer videl razne OBDII scanerje. Najcenejsi so tam okrog 25k na amteriskem trgu. Ampak ti scanerji ti izpisejo le kode okvar. Menda da ne mores spremljat paramtrov motorja.

 

Kolk sem jaz poucen, OBD protokol ne omoga spreminjanja parametrov, temvec le opazovanje.

LP Lenuh007

m3cw8.jpg

wrcwn2.jpg

slobg8.jpg

9526mg9.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Menda da ne mores spremljat paramtrov motorja.

 

Kolk sem jaz poucen, OBD protokol ne omoga spreminjanja parametrov, temvec le opazovanje.

 

Saj jih ne more?. Ne preko tega. Kot sem napisal ta Blitzov R-VIT (bolj spodaj poglej) ti le ka?e vse vitalne podatke. Na boost controlerju (ali pa na R-VIT - ne vem) lahko potem le nastavi? mejne vrednosti, do kje je ?e varno laufat tak?en pritisk. Potem se naprimer pritisk turbine avtomatsko zmanj?a, ko zazna pregrevanje ali kakr?nekoli napake. Zelo pametno, ?e ima? nek 1+ bar pritisk turbine na avtomobil?ku.

Kako je bilo z drugimi firmami ne vem. Vem le, da imajo ta standard (mislim, da le) Japonski avtomobili in nekateri ?e pred tem letom (Nissan...). Aja pa ?e eno uporabno stavr imajo pri Blitzu. Power meter, ki ti ka?e mo? :blink: pospe?ke (do 100, na 402 metra...), hitrost... Skratka vse. Kako deluje se mi pa ne sanja se pa priporo?am, ?e kdo ve ali ga ima in bi ga posodil. :P (najbr? v SLO pribli?no nih?e).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.