Skoči na vsebino

OBD II

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Tisti ki radi stikate po avtomobilih (in to ne pomeni dolgih prstov :D) najbrs poznate sistem OBD ter OBD II.

Na trgu je veliko chip in velik pro produktov.

 

Ima kdo kaj podobnega za Mazdo? Mogoce si si sam naredil?

 

Se priporocam za odgovore!

LP Lenuh007

m3cw8.jpg

wrcwn2.jpg

slobg8.jpg

9526mg9.png

Napisano

hm... moram rect, da ne vem kaj zelis slisat od mene.

 

Sprasujem kdo ima OBD scaner? A je zadovoljen z njim? Je kupljen ali doma narejen?

 

Zaenkrat zelit samo to slisat. Ko se bo kdo oglasil s podatkom, po katerem sprasujem, bom spraseval naprej.

LP Lenuh007

m3cw8.jpg

wrcwn2.jpg

slobg8.jpg

9526mg9.png

Napisano

hm... moram rect, da ne vem kaj zelis slisat od mene.

 

Sprasujem kdo ima OBD scaner? A je zadovoljen z njim? Je kupljen ali doma narejen?

 

Zaenkrat zelit samo to slisat. Ko se bo kdo oglasil s podatkom, po katerem sprasujem, bom spraseval naprej.

 

Ne. Na?eloma bi bil, ?e bi ga imel. Doma narejen, a to se da? Vem samo za Blitz R-Vit, ki ko?ta od 80.000 jurjev naprej in ti ka?e vse vitalne podatke.

kaj to?no ka?e je seveda odvisno od same firme avtomobila, katere senzorje ima... Naj bi (v realnem) ?asu kazalo obrate, hitrost, temperaturo vode, olja, pristisk olja, air/fuel razmerje, boost... Skratka vse, da ima? to?en pregled. Pride prav PREDVSEM na turbo avtih, ko se preko IR sporazmeva z Blitzovim Boost controlerjem in lahko nastavi? parametre, kdaj je nevarno (temp. vode, olja) in se pritisk avtomatsko zmanj?a. Na N/A avtomobilih pa je uporaben ?e te pa? matra firbec. Bi ga imel. Aja priklopi se pa kar na konektor za diagnozo.

OBDII je bil standard za vse avtomobile po letu 96. Je kolikor vem nekak?en standarden programski jezik za ECU oziroma za la?je odkrivanje napak na ra?unalniku.

 

Evo spra?uj naprej. Sploh, ?e ima kdo cenej?o varianto se priporo?am. :vesel:

PS: ne rabi? posebej za Mazdo, ravno v tem je hec tega standarda. ;)

Napisano

Pozdrav!

 

Hvala za odgovor!

Po mojem se bi dalo naredit kaj podobnega tud doma.

 

V to, da je OBD II standard kateri je kompatibilen z vsemi avtomobili po 96, mi je bilo jasno. Zmotilo me je le to, da se dobijo razni prikljucki za razlicne tipe (GM, Ford).

Vem tudi, da naj bi bilo 9 razlicnih protokolov

 

Na trgu sem sicer videl razne OBDII scanerje. Najcenejsi so tam okrog 25k na amteriskem trgu. Ampak ti scanerji ti izpisejo le kode okvar. Menda da ne mores spremljat paramtrov motorja.

 

Kolk sem jaz poucen, OBD protokol ne omoga spreminjanja parametrov, temvec le opazovanje.

LP Lenuh007

m3cw8.jpg

wrcwn2.jpg

slobg8.jpg

9526mg9.png

Napisano

Menda da ne mores spremljat paramtrov motorja.

 

Kolk sem jaz poucen, OBD protokol ne omoga spreminjanja parametrov, temvec le opazovanje.

 

Saj jih ne more?. Ne preko tega. Kot sem napisal ta Blitzov R-VIT (bolj spodaj poglej) ti le ka?e vse vitalne podatke. Na boost controlerju (ali pa na R-VIT - ne vem) lahko potem le nastavi? mejne vrednosti, do kje je ?e varno laufat tak?en pritisk. Potem se naprimer pritisk turbine avtomatsko zmanj?a, ko zazna pregrevanje ali kakr?nekoli napake. Zelo pametno, ?e ima? nek 1+ bar pritisk turbine na avtomobil?ku.

Kako je bilo z drugimi firmami ne vem. Vem le, da imajo ta standard (mislim, da le) Japonski avtomobili in nekateri ?e pred tem letom (Nissan...). Aja pa ?e eno uporabno stavr imajo pri Blitzu. Power meter, ki ti ka?e mo? :blink: pospe?ke (do 100, na 402 metra...), hitrost... Skratka vse. Kako deluje se mi pa ne sanja se pa priporo?am, ?e kdo ve ali ga ima in bi ga posodil. :P (najbr? v SLO pribli?no nih?e).

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • nemce so za par lep denar nategnili
    • Bom za Boss-a izmeril temperaturo gum po vožnji po avtocesti  z digitalnim termometrom,  tako GY na 6-ki kot Conti na cx30. Tudi mene zanima realna temperatura. 
    • Ampak se hitro učijo in bodo počasi prevladali. Moj kitarist ima privatno plastičarsko delavnico. Do sedaj je imel nemške, angleške in italijanske stroje.  Zadnjega je kupil na kitajskem za tretjino cene. In pravi, da je daleč najboljši od vseh. Tudi na trstiranjihbpogisto zmagajo. Podobno je pri pevskih ozvočenjih.Sedaj jih že veliko kupuje zvočniške enote na kitajskem za par sto evrov na enoto in delajo enako ali še bolje kot renomirane firme. Tako, da jaz jih ne bi zaničeval.  Kar se tiče električnih avtomobilov je moje mnenje, da bodo v celoti prevzeli trge( vgrajevali vodo veliko opreme,imeli bodo dolg doseg in seveda  primerna cena). Večino kupcev ne bo brigalo od kod je avto, le cena bo narekovala prodajo  (delno tudi  kvaliteta). 
    • Ups, "brez problemov" je bla slaba izbira besed, bolj je bilo mišleno, da se nebi smeu še opečt pri 60-65. Drgač pa da ne bo kdo mislu kaka drama je zej z GY F1 6stkami ... sem ziher, da se ostale gume isto "grejejo". Včera ob sedmih zvečer je asfalt še ziher mel čez 30 + trenje gume pa ni da ni da ne prideš na teh 40-45. Zadn cajt, da začne mazda delat kake nove modele, sj ne vemo več okol česa bi še filozofiral
    • Ja, to je pa zanimivo..... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.