Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kupujem drugi avto pri hi?i in si ogledujem Mazdo 5 tam okoli letnika 07-09, dizel.

 

Kak?ne so kaj napake na teh modelih in motorjih, na kaj je treba biti pozoren ob nakupu, kako se obnesejo?

 

 

Ker grem velikokrat v dr?ave ju?no od nas kjer se naleti tudi na slabo nafto me zanima, kako kaj mazdini dizel motorji tega letnika po?irajo slab?o nafto?  Za primerjavo, Renaultov dizel mi je pogosto stokal in nagajal, ?e sem tankal v bosni ali srbiji, VW pa je to isto nafto gladko spil in pomalical.

Napisano

Zdravo

I??i fl model 08-

Napak ni. ?e glavna elektronika deluje, ni rje, webasto ne kadi in motor 2.0d bil servisiran kot je treba se nima? kaj bati.

Glede tega motorja je bilo veliko napisanega. Poi??i malo.

lp

Napisano

Zdravo

I??i fl model 08-

Napak ni. ?e glavna elektronika deluje, ni rje, webasto ne kadi in motor 2.0d bil servisiran kot je treba se nima? kaj bati.

Glede tega motorja je bilo veliko napisanega. Poi??i malo.

lp

 

 

Od letnika 2008 naprej pravi?? Od katerega mesca v 08 naprej?

Napisano

V notranjosti ni ve?jih razlik. Tkanine in plastika kolikor vem. Na 5 2008-2010 ne gre ve? dati 15" plati?? zaradi ve?jih zavornih ?eljusti.

2.0 dizel ?e je bil delan servis na vsakih 20.000km in vsak veliki servis na 120.000km, plus menjava bakrenih podlo?k pod dizami ter ?i??enje oljnega korita gre komot do 400.000km....

Napisano

Kupujem drugi avto pri hi?i in si ogledujem Mazdo 5 tam okoli letnika 07-09, dizel.

 

Kak?ne so kaj napake na teh modelih in motorjih, na kaj je treba biti pozoren ob nakupu, kako se obnesejo?

 

 

Ker grem velikokrat v dr?ave ju?no od nas kjer se naleti tudi na slabo nafto me zanima, kako kaj mazdini dizel motorji tega letnika po?irajo slab?o nafto? Za primerjavo, Renaultov dizel mi je pogosto stokal in nagajal, ?e sem tankal v bosni ali srbiji, VW pa je to isto nafto gladko spil in pomalical.

Olje pijejo .imajo napako ki se da poceni odpravit

 

 

Poslano z mojega SM-G930F z uporabo Tapatalk

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Enoprostorci so mi bolj ?panska vas tako da mi kdo tu najbr? lahko odgovori. ?e prav razumem je ta stvar velika, ampak ne prevelika (za enoprostorca se baje ful lu?no vozi); lahko se noter vozi 7 ljudi ?e so zadaj froci ali odrasli ki jim je vseeno za komfort (ali noge) ampak potem si prakti?no brez prtlja?nika. V 'normalni' konfiguraciji, torej 2 sede?a spredaj, 2-3 zadaj in velik prtlja?nik, gre noter kolo; mogo?e 2 brez da bi jih razdiral? 

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.