Skoči na vsebino

Mazda Xedos 9 2.5

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav,

 

trenutno se ukvarjam z idejo nakupa Mazde xedos 9, letnik 1994. Ima seveda vse.

 

Intenzivno pa me stra?ijo z rezervnimi deli, da se jih ne dobi, so stra?no dragi ....

 

Ali je to dr?i?

Napisano

Hmm mislim da se dobijo rezervni deli za xedos 9 druga?e pa gre? v Avstrijo po njih ?e jih ?e pri nam ne bo? dobil.

 

Pokli?i kak?en mazda servis pa njih vpra?aj ?e se res ne dobijo rezervni deli.

 

Nekateri rezervni deli za mazde pa so res dragi!!

 

Samo ?e ?e nisi sli?al da se Mazde zelo malo kvarijo zato bo? imel zelo majhne stro?ke z njim!! :) Lp.

Napisano

Pozdravljen!

 

Za Mazdo Xedos9 2,5 V6 '94 ti lahko recem, da smo jo imeli doma.

Zelo zadovoljni z njo, velik km z njo prevozli. :wub:

Bi jo ziher ?e imeli, ?e se nebi razbila v prometni nesre?i.

Tako da ti lahko povem, da smo tudi njeno varnost preizkusili, in s tem tudi Mazdino "dru?insko celico" - to so posebne oja?itve karoserije.

Ampak ?al na?i Mazdi X9 ni bilo ve? pomo?i. :(

No ja, zdaj pa je nadome??ena z letnikom 01. :)

 

Glede tvojega strahu za rezervne dele, naj ti povem da se ?e vedno vse dobi pri originalnih servisih, izbira rabljenih delov v tujini je tudi kar velika kolikor vem.

Cene tudi niso kaj dosti vi?je kot za ostale Mazde. Tako da ne skrbet.

 

Sploh pa ?e je lepo ohranjena, ne bo? imel nobenih te?av ali pa izrednih popravil. Vsekakor si pa ta izredni motor zaslu?i vso nego, katero potrebuje.

 

Je pa ?al res, da so nekatere z 2,5 V6 ma?ino ?e hudo zgonjene in pomanjkljivo vzdr?evane. V takih primerih, je pa seveda potrebno malce ve? "truda" vlo?it, ampak se ve?inoma ?e vedno spla?a, ker ko vse po?tima?, ima? zopet tisto zanesljivo vozilo, s katerim se bo? lahko preva?al kilometre in kilometre. In to v popolnem udobju.

 

To je zaenkrat vse, ?e te pa ?e kaj zanima, le pi?i!

 

Lp!

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Napisano

ideja je prava, avto je zakon ! vedno sem ga hotel imet...

 

je pa to XEDOS ! zato pac moras vedeti, da imas nekaj vec, deli za XEDOS serijo so malenkost drazji od ostalih delov (imel sem XEDOS 6 1.6 16V), se pa dobi VSE kar rabis... je pa res, da je izredno malo ponaredkov za ta vozila

 

ce je pravilno vzdrzevan pa itak ni strahu... moras pa vedeti da je poraba 10-12 litrov minimum !

 

so se pa ti tipi motorja (K-serija) vgrajevali tudi v npr. ford probe

 

drag strosek je na takem motorju veliki servis (tudi vem, ker mam MX-3 V6 :) )

 

ce pa vsaj malo razumes anglesko, pa najdes veliko informacij na internetu

 

nekaj o motorju:

http://www.rs-productions.com/RSP_Motors/t.../sae-920677.htm

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Brez panike, ?E je avto redno vzdr?evan potem ni panike da bi sploh potreboval kake ekstra rezervne dele. Zavore in ostali potro?ni materijal pa ni pretirano drag ?e le malo pokli?e? po ?tacunah in povpra?a? o cenah, druga?e pa avstrija vabi. Js mam svojo Xedos 6 V6, pa ni kak pretiran stro?ek 50 ksit v 2 letih.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 6 mesecev kasneje...
Napisano

Xedosa 9 imam od 1999. Naredil sem 120.000 km, do sedaj nisem zamenjal niti ?arnice. Imel sem manj?i karambol, vse dele sem dobil v enem tednu. ?e bi bil ?e v proizvodnji bi ga kupil ponovno, tako se ogledujem za Lexusom.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Če bi si malo pogledal stvari.... Ponting je narisal most. Torej on je posl dobil. In je primerjal ceno na kitajskem, s ceno pelješaca. Pa je bila na kitajskih projektih dražja. Sem tudi napisal to zgoraj:  
    • To je izjava firme ki je izgubila, kaj pricakujes? Cene na kitajskem in evropi pa ne mores primerjat za enako stvar.   Ce bi bilo vse res v nasem poslunko nas konkurenca kinizgubi pljuva bi zaprli ze zdavnaj. Nihce ne dela zastonj, tud kitajc ne, mogoce dela ceneje zastonj pa ne
    • Dober večer!   A tudi kaj fitness-irate?   Meni se zdi idealno po dviganju uteži še potem malo na bicikel, za dobre pow urce recimo. Za ogrevanje pred kwihtanjem pa itak sobni bicikel, to pa mora bit
    • Intervju v Pontingom. Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem. Pa sem morejo pripeljat.   Je celo povedal, da se to po novem ne bi zgodlo, da bi 100% pisalo ob nepovratnih sredstvih, da more EU firma graditi.     Avstrijci so namreč trdili, da dobro vedo, kaj so ponudili in koliko lahko stane most takšnih razsežnosti. Prepričani so bili, da se za ponudbo kitajske korporacije skriva obilna državna subvencija. Našteli so 13 postavk, o katerih so sumili, da se cene med seboj ne bi mogle tako zelo razlikovati, če ne bi bila v vse skupaj vpletena država, zato so med drugim vprašali, kako je mogoče, da bo korporacija CRBC za hidroizolacijo in asfaltiranje mostu porabila samo 428.000 evrov, medtem ko bi Strabag za to potreboval 3,1 milijona evrov, in kako bo kitajski družbi uspelo odstraniti prej omenjeno blato z borih 75.500 evri, avstrijski konkurent pa bi za to potreboval najmanj 1,9 milijona evrov?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.