Skoči na vsebino

Mazda Kabura

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 86
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Not Bad At All...... Najprej se mi je zdela kot naslednik RX8...sam pol pa ta ritka!!! :ljubezen: Wicked..... :bravo:

Feel free....

Napisano

RX-7??? :rispekt: Mx-3 tole ziher ne bo... :)

Pa kolikor vidim bo 3 ali pa 4 vraten coupe... :P Torej dvoje vrat spredaj ena vrata za sovoznikovimi in seveda ?e kufer... Posre?ena inovacija. ?isto mo?no, da jo bodo drugi kopirali kot so vrata od RX-8. :whatever: ?eprav nisem siguren, da so tak?na vrata dejansko nekaj novega (tole na sliki).

 

Od zadaj na prvi pogled spominja na 323f oz 323c ... kar sploh ni slabo :) .

 

Ja mogo?e se vra?ajo nazaj h koreninam. :bravo: Takrat so delali najlep?e avte. :P Hvalabogu bodo spet pre?altali na ?portnost. :rispekt:

PS: Pa imam spet spremenjeno ozadje. In po dolgem ?asu imam Mazdo na namizju :bravo:

Napisano

A tote bejbe ko so na zadnji sliki dobi? zraven??? :P:D

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

skrajni ?as, da se pri mazgi v to smer nekaj zgodi... :P

 

hud stroj?ek... menjam MXo :D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Jaz upam da bo iz X-serije, da malo obudijo stare ?portne korenine!

 

Je pa zelo huda oblika skoraj za kak?ne futuristi?en film, pa kar tako naj dajo v proizvodnjo

malo konkurence novi hondi civic.

 

Kapo dol Mazda concept center :rispekt:

Napisano

A tote bejbe ko so na zadnji sliki dobi? zraven??? :P:D

 

?????? :bravo: ???????

 

 

Ka si nor kaj dela em?o! :jezicek:

Papa, Tomi
Napisano

malo dvomim da bodo dali wankla sem noter...po merilcu vrtljajev se nekam nizko ustavi...

 

ce bi mel wankla noter bi pricakoval rdece polje gor na 9k rpm...Objavljena slika

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Guest BrainLess
Napisano

ampak to pa je res res res res res pravi stroj (vsaj po izgledu)

?koda da ni ?e veni ker zgleda res novodobno (revolucionarno) :jupiii:

Napisano

Ka si nor kaj dela em?o! :jezicek:

 

He he,se pr tebi verjetno isto ne??? :P:D

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

?e nisi videl jih ?e imamo.... :whatever:

 

sem jaz premaknil sem njegov post, ker je bila odprta nova tema...

delamooo delamoooooo :D

haha

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

malo dvomim da bodo dali wankla sem noter...po merilcu vrtljajev se nekam nizko ustavi...

 

ce bi mel wankla noter bi pricakoval rdece polje gor na 9k rpm...Objavljena slika

 

Tu so osnovne specifikacije:

 

Mazda KABURA Specifications

 

Length: 4050mm

Width: 1780mm

Height: 1280mm

Wheelbase: 2550mm

Seating capacity: 4 person

Engine Type: MZR 2.0 L DOHC 16-Valves

Transmission Type: 6MT

Suspension Front/Rear type: Double Wishbone/Multi-Link

Tires Size Front: 245/35 R19 Bridgestone Potenza

Rear: 245/35 R20 Bridgestone Potenza

Napisano

Mazda KABURA Specifications

Engine Type: MZR 2.0 L DOHC 16-Valves

 

Prevod prosim! MZR pomeni kaj? Motor Za Racerje? sramezljiv

Kaj pa kaj ve?? ?e ni na voljo? No potem bo mogo?e res Mx-neki. :danzoman: Samo a ni malo prehuda oblika za MX-3. Ne vem no tole je na pogled ?e super?portnik. Mogo?e bo Mx-6? :cheers::ouje:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.