Skoči na vsebino

Kako resetirati DPF indikator - mazda 6 2.0 gg 2007

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Upalila mi se lampica DPF, a 80 km sam od mazda servisa. Zovem servis: halo, mogu li voziti ili da idem na šlep? On pita: vuče li normalno? Ako da, onda je servisni interval. Ako ne u servis. Odgovaram: hvala, to mi je bitno, mogu voziti. Ne moram na šlep.

Nekako nisam obračao pažnju na spominjanje servisni interval.

Mislim si, samo mi još fali da se mazda ubaci u zaštitni mod i da ne mogu voziti na više od 2000-3000 okretaja. Zato googlam RESET DPF MAZDA GG.

Pronalazim na više mjesta se kaže kako se DPF lampica pali svakih 10.000 milja. Igrom slučaja računalo motora sam kupio u Engleskoj pa sam siguran da procedure koje daju Englezi odgovaraju.

Slijedio sam upute iz priloženog you tube. Jedno 5 puta i ništa. Zatim sam malo niže pročitao točnu proceduru, I od prve ugasio DPF indikator. U video snimci se ne spominje pauza od 5 sekundi.

I po novim uputama sam papučicu gasa stisnuo 10 puta (u videu kaže 5 do 10 pa sam stiskao 9x bez pauze 5 sekundi - bez rezultata).

Dakle, ovo je točna procedura, a treba pogledati video da sve bude jasno. Ista je procedura i za mazdu 6 II (2008. - 2010.) ali najbolje da pogledate odgovarajuči video. Uočio sam da za cx-7 nije ta procedura.

 

the sequence is:

- key off the dashboard (important)

- connect cable between negative and top right

- go in car and close doors

- insert key

- turn key (no engine on)

- wait 5 secs

- press 10 times accelerator

- turn key off

- take off cables

- turn again key on

- wait 5 secs

- turn engine on

 

in case repeat 2-3 times.

 

 

Popravljeno od mazda_gg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zato pa sem nekje pred kratkim napisal kako je brezveze, da delajo elektrikarje s pospeški od 0 do 100 v 5 sekundah in 500 konji,po drugi strani pa prevozijo komaj do 500km.... 
    • S10FE 12G rama. Lani pa S24. Ceneje bil kot z anexom.
    • To imaš prov, stisneš ga lahko samo na AC, drugje pozabi, edino ponoči.
    • Dobrodošel 👍👍👍zoom zoom 👍😄😎
    • Ne vem, v čem je poanta kreganja kateri motor ima 0,5-1s boljši pospešek do 100km/h ali končno hitrost. To je tako brezpredmetno, kot primerjanje porabe goriva, kjer se nekdo dnevno vozi v službo po Dravskem polju in se hvali, kako ima dosti nižjo porabo od nekoga, ki se vozi izpod Areha v Maribor. Dandanes si lahko srečen, če se celotno pot voziš 120 po avtocesti ali vsaj 80 po lokalni. Zmeraj je neko sranje. Ali je nesreča, delo na cesti, naravna nesreča, kolesarji, traktorji, penzionisti, tuji turisti z avtodomi, pijandure, etc. Na našem koncu si lahko vesel, če najdeš odsek lokalne ceste kjer je omejitev 90 več kot 200m. Izjema so "kolovozi", kjer se normalen človek ne bi peljal več kot 50. Zadnje čase opažam vedno več omejitev na 70, 40 ali 30 cona bogu za hrbtom. V našem kraju so se v zadnjem mesecu začeli pojavljati ležeči policaji na mestih, ki nikoli niso bili problematični. Se pozna, da se bližajo lokalne volitve.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.