Prijavi
-
Zadnja sporočila
-
Sem premišljeval, kam bi dal tole sliko, na katero sem naletel med komentarji, ko sem nekaj iskal. Najprej sem jo mislil dati pod "To je pa kr smeh", ampak zadeva niti malo ni smešna... Mogoče še najbolj paše sem...
-
pri 200kkm sem odstranil dpf in egr, menjana povratna cevka za nafto, neka posoda za antifriz, ki je počasi puščala, zadnji desni ležaj in enkrat se je strgal jermen za vodno pumpo/klimo/alternator zaradi jermenice alternatorja. cca 2 leti malo pokadi sivo/belo pri vžigu. Servisira jo Pelko in pravi, da to ni nič, injektorje je testiral B-innova in baje so ok (enega je menjal), antifriz ne pušča, praktično ne porablja olja (zadnja 2 servisa sem dodal pol flaške Metabond old, prej cca 1L olja na 15kkm). Poraba 7.4 L/100, mogoče malo visoka čeprav je AVT in AWD...pa ta dim pri vžigu mi gre na mal živce...
-
No ja, če ti je to rekel, pol pač je vse skup logično. No ja, sej za dobr biznis je to dober nasvet. Sem že spraševal enkrat pa mislim, da ni bilo odgovora. A je kdo na forumu kupil novega dizla, ga vozil sam in imel take težave? Ja Mazdi pač ne paše, da je avto za poslovne najeme in fafing.