Skoči na vsebino

Mazda MX-3


blindek

Priporočeno sporočilo

nikje nisem zasledil teme o mazdi mx-3

zato bi bilo lepo da bi sem pisali kaj vse ste naredili na svoji mx-3 in kaj vse mislite, ker tudi jaz to planiram in bi rad malo videl nasvete :) tako da slike gor! :)

 

?e sem dal v napa?no temo naj nekdo premakne...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

iskal in iskal in iskal...ni? takega nisem najdel da bi blo izklju?no mx-3 :) torej bom tu vpra?al lastnike tega stroja :)

kolko litrov je rezerva?sicer se ne namenim spu??at tako "nizko" vendar me vseeno zanima...prebral knjigico al tisto ki sem dobil zraven pa nisem ni? bol pameten :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hvala :)

 

naslednjo vpra?anje :)

 

meni ne dela ogrevanje zadnejga stekla...ko stisnem tipko se ?uje kako preklopi vendar lu?ka na stikalu ne sveti in tudi dela ne :) neako je z prednjimi meglenkami...

varovalke gledal in so bile ok :)

 

kaki predlogi kaj bi lahko blo?in ?e se da popravit? :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hvala :)

 

naslednjo vpra?anje :)

 

meni ne dela ogrevanje zadnejga stekla...ko stisnem tipko se ?uje kako preklopi vendar lu?ka na stikalu ne sveti in tudi dela ne :) neako je z prednjimi meglenkami...

varovalke gledal in so bile ok :)

 

kaki predlogi kaj bi lahko blo?in ?e se da popravit? :)

 

 

1. ogrevanje malo preglej na zadnji ?ipi, ?e je konektro dobor gor dan na vsaki strani in kak?ne so kaj poti

2. lu?ke na stikalih mora? pa podreti in zamenjati jih

 

A meglenke ti pa delajo

 

 

Edit: pa poglej ?e kable ki grejo na zadnjo haubo iz karoserije, ponavadi se tam cviknejo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e nisi sam dosti majstra,pelji avto k avtoelektri?aru,pa ti bo ziher zrihtal! :bravo:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz sem vedno za do it yourself :) vse se da nau?it :)

 

No super!! :bravo: Samo,?e se ti gdaj avto v?ge,ne se jezit pol.... :P:lol:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ker sicer hodim v elektro ?olo...

 

Mislim.... :whatever: pol pa itaq more? to sam naret za doma?o nalogo! :D:bravo:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.