Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zadnje ?ase imam ob?utek, da moja mazda 'malce' te?je diha in je rada 'zasopihana'. Problemi so naslednji:

 

- klima ne deluje, ob pri?iganju in uga?anju je sli?ati mote? mehanski zvok iz motorja (uradni serviser je rekel, da to ni ni? ?udnega in da klima verjetno le nekje pu??a)

- v zadnjem mesecu (nekajkrat tudi prej) se mi zve?er redno dogaja, da se mi ob vklopljeni (a vseeno nedelujo?i) klimi, iz izpuha kadi bel dim

- ?e po nekaj minutah vo?nje po avtocesti z recimo 160 - 170 km/h, se temperatura dvigne iz normalnega stanja v zgornjo polovico (na nekje 3/4 skale)

 

Toliko za za?etek, naslednje te?ave ?e sledijo ... Sicer pa ima avto 216.000 km.

Napisano

si ze menjal zobati jermen, napenjalec, vodno pumpo???

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Ti majstr je treba kaj hladilno teko?ino dolivat ?

Lahko ti pa tudi samo termostat prepozno ali pa premalo odpre. To bi bilo povezano za temepratura na porast le te pa lahko vpliva tudi zama?eni kanali hladilnika hladilne teko?ine, napa?en v?ig, zama?en izpuh, zra?ni filter, slabe sve?ke, v?igalni kabli, ...

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ok, zdaj ste napisali tolk moznosti, da lahko dam avto na servis za en teden, placal bom pa tud muchos $$$. Naslednji simptomi so se:

 

- avto malo tezko vzge (daljsi vzig) in ponavadi moram kljuc obrnit dvakrat (akumulator je poln)

- do priblizno 3000 obratov je motor zamorjen in kljub polnem 'gasu' ni odziva ... po tistih obratih, pa kar naenkrat zacne spet vlect (kot da bi imel v-tec :) ), prej tega ni bilo in je avto lepo zvezno pospeseval

 

Probleme z vzmetenjem in glasnimi lezaji pa zaenkrat se pustimo ... :unsure:

 

Nekako imam obcutek, da me bo ceneje prisla menjava avta kot pa popravilo vsega napisanega. Ima kdo kak predlog kako zadevo resit na ugoden nacin? (kolikor je to sploh mogoce)

 

si ze menjal zobati jermen, napenjalec, vodno pumpo???

 

Zobati jermen in napenjalec sta bila menjana na 180.000, vodna pumpa mislim da se ne.

Napisano

Zobati jermen in napenjalec sta bila menjana na 180.000, vodna pumpa mislim da se ne.

 

A ho?? re?t, da ma? ?e vedno prvo pumpo notri ?zmeden? To raj? ?imprej zamenjaj, ?e ne bo? moral res kmalu drug avto kupit

Napisano

A ho?? re?t, da ma? ?e vedno prvo pumpo notri ?zmeden? To raj? ?imprej zamenjaj, ?e ne bo? moral res kmalu drug avto kupit

 

saj s pumpo ni ni? narobe, dokler ne pu??a

 

@Bosti: a to?ko samo v?ge, obra?a pa normalno ? ?e ja, potem to napeljuje na te?ave z v?igom/sve?kami/kabli ali pa dovodom zraka/goriva

a prosti tek je normalen ?

 

mogo?e preveri ?e gumijasto cev pred loputo za plin

 

 

khm... da se ti ni katalizator al pa izpu?ni lonec kateri sesipal... od tega se pa avto lahko pregreva in ne vle?e dobro... mel podobne simptome pri sesutem zadnjem loncu... !

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Guest DANDO1
Napisano

predlagam, da kot prvo pelje? avto na tester, s tem bo? odpisal najmanj 80% predlaganih mo?nosti.?e bi bil lonec zama?en, posledi?no ker bi ti kataliozator segnil in bi to na?opal v lonec, ti avto nad 3000 ne bi potegnil-odprl.torej to ni.velika vberjetnost je kaj na elektriki, frtajler, kabli, luft meser itd.nekaj od tega poka?e tester ne pa vse, je pa zelo zaskrbljujo?e, da se avto pregreva, oz. kadi to pa spet nima ne vem kake mo?ne povezave z elektriko.skratka pelji avto na mazdin tester in ?e tester ni? ne poka?e, se vzroke i??e naprej.samo mnenje...

 

daj ?e ti model avta napi?i, kar se pa jermena ti?e, ?e se zopati strga, na vleko in novega, nobene ?kode se ne naredi ker se bati in ventili NE sre?ajo!pumpa pa tudi ne spusti kar naenkrat, itak po?asi pu??a na osi, samo avto je treba kontrolirat, jaz imam u? ve? na cagarju za temp kot brzino, pa? navada.ne se pa igrat ?e se ti pregreva, s tem v vsakem primeru prej kot slej zaj.motor.

 

kar se pa klime ti?e kot prvo, kdaj si jo nazadnje dofilal, ker ?e je premalo plina ti stikalo za pritisk ne da komande, da bilo kaj zalaufa, zua klimo dokler je ne dofila?, ne bo? vedel na ?em si, obvezno pa not barvilo, saj ve?ina klim z leti spustijo nekaj plina, ene prej ene kasnej.

 

nisi ?e povedal, ?e ti zmanjkuje hladilne teko?ine, to je va?en podatek.pa gibljiva gumi cev, morda je kje natrgana in vle?e fou? zrak.

Napisano

saj s pumpo ni ni? narobe, dokler ne pu??a

 

@Bosti: a to?ko samo v?ge, obra?a pa normalno ? ?e ja, potem to napeljuje na te?ave z v?igom/sve?kami/kabli ali pa dovodom zraka/goriva

a prosti tek je normalen ?

 

mogo?e preveri ?e gumijasto cev pred loputo za plin

khm... da se ti ni katalizator al pa izpu?ni lonec kateri sesipal... od tega se pa avto lahko pregreva in ne vle?e dobro... mel podobne simptome pri sesutem zadnjem loncu... !

 

Da avto v?ge, moram v ve?ini primerov klju? obrniti dvakrat, posebej opazno je to takrat, ko imam v tanku le ?e malo bencina.

 

Prosti tek je normalen, ob pri?gani klimi pa se obrati povi?ajo od 500 - 1000 (v povpre?ju so nekje na 1500 potem).

 

 

predlagam, da kot prvo pelje? avto na tester, s tem bo? odpisal najmanj 80% predlaganih mo?nosti.?e bi bil lonec zama?en, posledi?no ker bi ti kataliozator segnil in bi to na?opal v lonec, ti avto nad 3000 ne bi potegnil-odprl.torej to ni.velika vberjetnost je kaj na elektriki, frtajler, kabli, luft meser itd.nekaj od tega poka?e tester ne pa vse, je pa zelo zaskrbljujo?e, da se avto pregreva, oz. kadi to pa spet nima ne vem kake mo?ne povezave z elektriko.skratka pelji avto na mazdin tester in ?e tester ni? ne poka?e, se vzroke i??e naprej.samo mnenje...

 

daj ?e ti model avta napi?i, kar se pa jermena ti?e, ?e se zopati strga, na vleko in novega, nobene ?kode se ne naredi ker se bati in ventili NE sre?ajo!pumpa pa tudi ne spusti kar naenkrat, itak po?asi pu??a na osi, samo avto je treba kontrolirat, jaz imam u? ve? na cagarju za temp kot brzino, pa? navada.ne se pa igrat ?e se ti pregreva, s tem v vsakem primeru prej kot slej zaj.motor.

 

kar se pa klime ti?e kot prvo, kdaj si jo nazadnje dofilal, ker ?e je premalo plina ti stikalo za pritisk ne da komande, da bilo kaj zalaufa, zua klimo dokler je ne dofila?, ne bo? vedel na ?em si, obvezno pa not barvilo, saj ve?ina klim z leti spustijo nekaj plina, ene prej ene kasnej.

 

nisi ?e povedal, ?e ti zmanjkuje hladilne teko?ine, to je va?en podatek.pa gibljiva gumi cev, morda je kje natrgana in vle?e fou? zrak.

 

Ok, bom odpeljal na tester, pa da vidimo.

 

Model avta je 323 BA (sedan), letnik 97 - http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=7

 

Klima je bila nazadnje dofilana lani poleti in potem pred novim letom, kjer naj bi dodali tudi plin, vendar sem se potem o?itno predolgo vozil okrog in na servisu ni bilo ve? vidno da bi kje pu??ala.

 

Za hladilno teko?ino moram preverit.

Guest DANDO1
Napisano

iz kje si morda bli?ina lj, pa ?e bi imel barvilo v klimi, bi videl kje pu??a.

 

ampak klima je zadeva zase

Napisano

V ponedeljek gre avto na temeljit servis, pa bomo pol videli kako in kaj, po hitrem pregledu mi niso znali kaj preve? povedat.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.