Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo! Mene pa sam neki zanima. Ko avto zalaufam mi obrati najprej seveda posko?jo na ene 1500 rpm, pol se pa spustijo na ene 250 rpm. Vse u redu! Zdj sm pa porajtu da vsaki? k ustavm avto (ko dam v ler) mi obrati spet padejo na ene 250, avto se mal strese pol na normalno na ene 800 ?e je segret. Pa tud k na mestu obra?am volan, pol k ga pa neham obra?at padejo obrati na 250, pol pa spet nazaj na 800. Tko mi skoz niha pa me mal skrbi a je kj narobe al ne. Razumem da ra?unalnik ureja obrate sam se mi zdi da mal preve? cajta rab. Motor je pa 1.5 16v na mazdi 323F tip BA! ?e kj ve? veste mi prosm napi?te k mi ni n? jasn a je kj narobe al ne.

Lp, Denis.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

hmm...meni tudi malce nihajo ampak ?e ni krize. Pri enem svojem prej?njem avtu so mi tolk padli da je avto crknu. Na poobla??encu so mi rekli da je ?el senzor za pretok zraka al neki tazga, sem ?el do enga majstra, ki mi je s?istil ves dovod goriva pri motorju, od injektorjev ma ni da ni. V glavnem spu??a ?ez eno ?istilo par urc in zadeva je bila porihtana, avtu obrati niso nikoli ve? padal. Mogo?e je to re?itev, sko? od enga mehankarja.

 

lp

Napisano

meni so v takem primeru rekli na servisu (ko sem imel ?e ?kodo), da je ?el senzor za temperaturo motorja. Senzor ni zaznal, koliko je motor ogret in je delal samo "?tantgas". ta pa je bil na?timan na premajhne obrate.

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Napisano

nekaj od x mo?nosti:

 

- slaba nastavitev prostega teka -> nastavi

- slaba nastavitev senzorja za loputo plina -> nastavi

- luknji?asta cev od merilca pretoka zraka do lopute plina -> zamenjaj

- te?ave s senzorjem za temp. motorja

 

predlog: probaj it na "tester" oz. prebrat napake iz ra?unalnika

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Najprej hvala za odgovore! Sm se odlocu da najprej pogledam zracni filter. V skatli za filter je blo pouhn umazanije, od zuzkov pa do velkih kosov smeti. Skatlo sm odsraufu in smeti vn stresu umazanijo, pa tud filtr za zrk je biu ze kr dost umazan. Za zdj bom se enkrat odsraufu skatlo in jo spucu z vodo, posusu, zamenju zracn filtr pa spucu loputo za zrak pol bom pa vidu ce bo ok. Aja, najprej sm spucu ta filtr za zrk k je not pa je ze mal bols tko da mozno da bo sam to (upam ker sm slisu da je senzor za zrk kr drag), cevi sm pogledu pa je use ql tko najprej to pol pa dalje. Ce bo kj bols sporocim! Hvala usem!

Lp

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Evo tko. Sm po?timu tist z filtrom, spucu sm ?katlo pa mal spihu senzor za zrak in se moram pohval da je skor 100% po?timano. Motor velik lep? te?e pa n? ga ne zabija na 200 rpm. A drga? je normalno da mam ko je avto segret ene 700 rpm a je to mal premal? Zdj moram sam ?e loputo za zrak spucat pol bom pa vidu ?e je to to. ?e bo use ql grem pa na :pepsi: !

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.