Skoči na vsebino

Injektorji


kennman

Priporočeno sporočilo

Lep pozdrav! Ime mi je Igor, in sem nov na tem forumu (oblubim, da se bom kmal predstavu tud v "Novi clani") :)

no zanima me pa naslednje: (ce mogoce veste)

katere Mazde imajo oznako motorja B8, in sicer z injektorji 180 in 210?

180 je 370 cc injektor, 210 pa 465cc...

 

eko, to je to, kratko in jedrnato. upam da mi bo kdo znal pomagat.

Lep pozdravcek!

Kennman

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

B8 ali BP?? Obstajajo B6 motorji, ki so 1.6. BP pa so 1.8. Oba motorja sta bila serijsko lahko tudi s turbino (323 GTX ampak ne vem to?no podrobnosti).

Predvidevam torej, da i??e? BP 1.8 motor 180 injektorji so od navadnih 210 pa od turba?ic.

Vsaj upam, da sem ti pomagal, da sem zadel bistvo. :ne vem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

B8 ali BP?? Obstajajo B6 motorji, ki so 1.6. BP pa so 1.8. Oba motorja sta bila serijsko lahko tudi s turbino (323 GTX ampak ne vem to?no podrobnosti).

Predvidevam torej, da i??e? BP 1.8 motor 180 injektorji so od navadnih 210 pa od turba?ic.

Vsaj upam, da sem ti pomagal, da sem zadel bistvo. :ne vem:

 

hvala za hiter odg. sej BP je itak v osnovi B8,ampak pac DOHC. mene samo zanima, kteri modeli Mazd so imeli te injektorje ?

M323 GTX? recimo za rx7 vem da so kr vse mele injektorje tam cez 400cc.

torej, ce mi kdo lahko pomaga pri teh "vecjih" injektorjih - pa lahko 180 injektorji al pa tisti 210! (samo da so cez 370cc)

hehe, zakomplicirano... :ouje:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Torej teh oznak 180 in 210 ne poznam.

V glavnem na Mazdi GT-X so uporabljeni injektorji z visoko upornostjo 13,6 ohm in 360cc pri 3. barih (Denso 195500-2130).

 

Za GT-R pa ?al ni podatkov na tej http://www.witchhunter.com/injectordata1.php4 strani in kode tudi ne vem to?no, ker jih ?e nisem imel zunaj. Naj bi bili 460cc z nizko upornostjo (Denso 195500-2610 - nisem siguren).

 

Oznaka motorja pa je pri obeh GT-X/R BPT.

 

BDW, ?e potrebuje? GT-X injektorje, jih imam doma kpl. z letvico in regulatorjem.

 

PS

 

Tu ?e ima? seznam v katerih modelih kateri motor

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_B_engine

http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_323

IPB Image
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Torej teh oznak 180 in 210 ne poznam.

V glavnem na Mazdi GT-X so uporabljeni injektorji z visoko upornostjo 13,6 ohm in 360cc pri 3. barih (Denso 195500-2130).

 

Za GT-R pa ?al ni podatkov na tej http://www.witchhunter.com/injectordata1.php4 strani in kode tudi ne vem to?no, ker jih ?e nisem imel zunaj. Naj bi bili 460cc z nizko upornostjo (Denso 195500-2610 - nisem siguren).

 

Oznaka motorja pa je pri obeh GT-X/R BPT.

 

BDW, ?e potrebuje? GT-X injektorje, jih imam doma kpl. z letvico in regulatorjem.

 

PS

 

Tu ?e ima? seznam v katerih modelih kateri motor

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_B_engine

http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_323

 

hmm..GT-X so 360cc/min in bodo verjetno mal premajhni. Ze 400cc bo mal premal-optimalno bi blo tam 450cc. koliko bi pa sploh hotel zanje?- Na PM mi javi. a so top feed ali side feed? (kje pride fuel rail?)

hvala za odg.

LP

Igor

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo slikice za la?jo predstavo. Glede velikosti ne vem za kateri avto rabi?, ampak na GT-X mazdah so z temi injektorji pri?li do nekje 220 - 250 PS. Kar se pa ti?e GT-R injektorjev, pa jih raje sploh ne i??i, ker so zelo redki, potem raje od RX7. Mora? pa vedet katere injektorje rabi? z visoko ali nizko upornostjo - sicer se da nekaj zmutit z dodajanjem uporja, ampak to so mu?ke :P . Za koliko bi prodal injektorje? daj ponudbo na PM pa se dogovoriva ;)

post-7-1162491814.jpg

IPB Image
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo slikice za la?jo predstavo. Glede velikosti ne vem za kateri avto rabi?, ampak na GT-X mazdah so z temi injektorji pri?li do nekje 220 - 250 PS. Kar se pa ti?e GT-R injektorjev, pa jih raje sploh ne i??i, ker so zelo redki, potem raje od RX7. Mora? pa vedet katere injektorje rabi? z visoko ali nizko upornostjo - sicer se da nekaj zmutit z dodajanjem uporja, ampak to so mu?ke :P . Za koliko bi prodal injektorje? daj ponudbo na PM pa se dogovoriva ;)

 

mas PM....

se kdo s kaksno idejo mogoce?

Igor

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

h. accent 2.0 kompressor :ph34r:

 

ce mi kdo lahko pomaga iz kocljive situacije...

ko bo projekt koncan, vam ga "pokazem" :) heheheh

torej, injektores horrores grandes ? :)

 

To pa zna bit strup :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.