Skoči na vsebino

Ali zaupate mehanikom

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pa d ?e mal pohvalm mojga mehankar iz Soteske! :bravo:

 

V soboto mi je menju man?eto zgloba pri sprednem kolesu in mi je vzel natanko 2.500 SIT, kar se mi zdi zlo ugodno, pol pa je kolegu (SDIjevcu) menjal v?eraj komplet jermena, pa neki pri auspuhu za?vasu, pa jasno redni servis in je blo vse skupi 61 smukov, pol sva pa vidla da je bil samo glavni jermen in kar mu pripada ?ez 40 jur?kov! Pol je kolega za?el razmi?ljat, da je majster v vseh teh urah zaslu?u samo za kakih par pirov! :danzoman:

 

Skratka legenda od ?loveka, priporo?am tut bli?njim mazda?em, mislim da ne bo nobenmu ?al! <_<

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Pa d ?e mal pohvalm mojga mehankar iz Soteske! :bravo:

 

V soboto mi je menju man?eto zgloba pri sprednem kolesu in mi je vzel natanko 2.500 SIT, kar se mi zdi zlo ugodno, pol pa je kolegu (SDIjevcu) menjal v?eraj komplet jermena, pa neki pri auspuhu za?vasu, pa jasno redni servis in je blo vse skupi 61 smukov, pol sva pa vidla da je bil samo glavni jermen in kar mu pripada ?ez 40 jur?kov! Pol je kolega za?el razmi?ljat, da je majster v vseh teh urah zaslu?u samo za kakih par pirov! :danzoman:

 

Skratka legenda od ?loveka, priporo?am tut bli?njim mazda?em, mislim da ne bo nobenmu ?al! <_<

 

zakon ker mehankar pa je to??? :unsure:

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

Gustl mu je ime, je pa iz Soteske (cca. 3 km iz Kamnka - smer terme Snovik, pa naprej Celje, ?e ho?te to sli?at)! :D

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

?e pride? iz Kamni?ke smeri je pol ko pride? v Sotesko na levi strani (to?no zraven oz. od majstra ?ena ima gostilno) - imenuje se Pri Zlati kaplji (bolj srednjeve?ka va?ka zadeva), ampak je pa zato maher na nivoju! :bravo:

 

Ti priporo?am, da ga obi??e?, magari samo za kake informacije, ker res veliko ve o plehariji! :danzoman:

Dobrodo?li na forumu!

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

 

Sm pa jaz imel izjemno izku?no z mehankarjem!!!!

(menjali smo tesnila ,olje, pa ?e par stvari na frtajlerju)

 

?lo je pa tkole!!

Pridem do njega ,mu povem kaj je narobe,on pa mi pravi ''PO?ASI''!!!

najprej je razdru use kar je bilo potrebno ,pol mi naredi tesnilo,in mi demonstrira zakaj do tega pride in kako tesnilo spusti,in da je narejena bol?a kot pa orginal!!!

med odtekanjem olja me je peljal z avtomatikom en krog.(seveda 2.2 VTEC VTI motorjem)

Po tem vse skupaj sestaviva nalijeva olje in to je to!!!

Na koncu greva ?e na drinko da pora?unava in tebi nekaj meni nekaj mi uzame nekaj jurjov PA ?E PIJA?O MI JE PLA?U!!!!

 

Pri?parav pa sem vsaj 20-30kSIT

 

NORO A!!? :ouje:

 

Alo,

Pa bi ti priporo?u tega mehankarja tud drugim k niso njegovi sosedje in ga ne poznajo.

K js sm pred kratkim nabau 323 l.93, po vseh informacijah naj bi mel 150k km ampak motor je malo preve? moker za moja merila.

Rabim enga strokovnjaka (kar jaz nisem), da mi pove, al je to ve?ji problem al ni ?e tolk panike.

Sicer avto lep in vse ma?inca dela ampak bi vseeno rad vedu pri ?em sem.

Z veseljem pa tud kak predlog ostalih forumovcev preberem...

Lp vsem skupaj

Napisano

Lahko da ti je tesnilo pokrova spustilo in zato me?e olje ven, predvidevam da imava isti motor 1.6 in moj je precej oljnat ampak zaradi tega tesnila pokrova. Je kaj olja med vodo ali obratno? Lahko je tudi semering pod razdelilno kapo zani?.

 

Kolik?na je kaj poraba olja?

Napisano

Pr men je glih dons pr mojmu Gustlnu makina parkirana, da mal porihta razdelilno kapco, menja ?vedsko erekcijsko pumpico - za vodo :P (sem nehu odla?at z neodlo?ljivim), pa sve?ke, pa najbr? je treba ?e kej dolit v menjalnik! :jupiii:

 

Ho?m met stroja, ko se ga bo spet neki cajta samo z benzom futral, vse ostalo pa ne bo potrebe opazovat in pedenat! <_<

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Lahko da ti je tesnilo pokrova spustilo in zato me?e olje ven, predvidevam da imava isti motor 1.6 in moj je precej oljnat ampak zaradi tega tesnila pokrova. Je kaj olja med vodo ali obratno? Lahko je tudi semering pod razdelilno kapo zani?.

 

Kolik?na je kaj poraba olja?

 

 

yo

 

Ma, za porabo olja ?e ne vem ka sem komi 1000km naredu, pa do zdaj ni blo nekih sledi na pal?ki da bi lahko reku da mi ga pije. Mi je pa sumljivo ker ga je prej?nji lastnik dulil do full.

Sicer glede na to da pravi? da imavo najbr? isti motor, eno vpra?anje. Glanost motorja nad 130km/h je primerljivo z prej k sem mel Mitsubishi lancer precej?nja. Ali je to normalno al zna bit to spet kak znak potrebe obiska mehanika.

lp

:huh:

Napisano

Ti motorji znajo biti glasni v visokih obratih. Razen ?e prozvajajo kak ?uden zvok, potem je kak?na mo?nost da je kaj narobe.

 

Za motor pa poglej v prometno in ti verjetno pi?e B6.

 

S ?asoma bo? videl ?e je kaj narobe na motorju, in ?e ti zaenkrat ne pije olja in ne kadi, in ni olja med vodo in obratno se jaz nebi sekiral

Napisano

To je ta ki ve?inoma ?raufa mazde?

 

Tale model iz Medvod...kaj mam kak telefon al pa naslov, Medvode spet nimajo sam pet hi? da bi ga sprot najdu.

Lahko mi napi?ete tud na mail

Hvala

 

:mi pijemoo:

samo.trcek@gmail.com

Napisano

niso vse honde z tehnologijo VTEC tudi VTI ;)

 

?udno ne ??? :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Gremo mal nazaj na temo!

 

U soboto me je Ajvar "stra?il", da ?e enkat pogonski jermen dol vzame?, pol si pe?enka, ?e daje? nazaj gor istega.

 

No naj povem, da je blo treba zamenat vodno pumpo in v mojem primeru je direkt pod zobatim jermenom, pol pa je treba ?e neke plehke dol pobrat, ko ma? ?e jermen snet. Glede na to da mi do menjave jermena manka ?e skori 30 k KM, ga pa? nismo menjal.

 

A je to loh problem, me zanima?! Po moje ?e je dobr nazaj gor dan in vse tko kot mora, bo u redu, ?e ne sm pe?enka totalna in se loh kr z Markotom za?neva pogajat da mi odstop (svoj rezervni) 1.6 16v motor! :ne vem:

 

Nekteri k obvladate mehaniko, povejte svoje mnenje! B)

Dobrodo?li na forumu!

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

U tejle temi, bi blo mogo?e dobr, da bi mazda?i iz posameznih koncev SLO koko?ke, napisal kako telefonsko od mehanika, ki obvlada MAZDArijo, da jo eventuelno kdaj uporabmo ?e kej guzne in se tam kje znajdemo, pa da se pol ve na koga se obrnt in da ni nek pocar, ter da nima zlatarskih cen oz. nas ne bo total ocarinil! :danzoman:

Dobrodo?li na forumu!

  • 6 mesecev kasneje...
Napisano

a ma mogo?e kdo gsm al pa naslov od mehanika simona iz medvod

rabim diagnozo za mojo mx3

namre?; prej?nji lastnik je dal zrihtat glavo nato pa je za?el avto kadit kot bi bil na premog

ampak samo ko ga v?gem, naredi pa tako dimno zaveso da je skoraj nemogo?e da bili samo obro?ki zani?

je mo?no da po kak?ni cevi za trenutek kaj pozavga iz karterja zarad kak?nega vakuma?

ker potem ko do?altam do 5-e ni? ve? ne kadi, olja pa tud preve? ?re kak?en l na 1000 km

motor ima 196000 km in je 1.6 79 kw

hvala za mnenja in odgovore

moj gsm 041 493 166

mazda all the way

Napisano

Sm ti poslou ZS preko foruma, glede olja, pa ga imajo stari mazdojci kar radi, s tem se bo marsikdo strinju! :ne vem: :P

Dobrodo?li na forumu!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.