Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

torej...

 

ker so na avtu diski v slab?em stanju, sva z mehanikom ugotovila, da jih je pametno zamenajti (zavore so pa le del aktivne varnosti)

 

zato spra?ujem naslednje...

 

originalni deli so z vgradnjo dobrih 72 jurjev

 

neoriginalni pa z monta?o okrog 38 jurjev...

 

vendar, katere neoriginalne dele nabaviti ? da ne bo po 3 mesecih vse zvito ali pa ?rno in sajasto...

 

izku?nje ? nasveti ? :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

ce bi lahko najdel za tvoj avto naslednje in ce lahko malo pocakas dobavo, si zmagal:

 

brembo diski

ferodo ploscice

 

jaz imam trw lucas kombinacijo, predvsem ker se je mudilo, cena je bila pa ugodna (okol 100.000 za vse 4diske/ploscice, olje, montaza)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

@Labi: kaj lahko kdo cene kje zrihta od Brembo in Ferodo ? :)

 

kje sploh to dobit... :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

v LJ je tomotomat

njih poklici pa ti bojo povedal, kje jih dobit v tvojem koncu

 

zdaj gledam mal cene: disk 41 ojro

ploscice 48 eur

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zanimive razlike v barih,, jat vozim moje Mezcal-ke na 1,8bar(po posvetovanju). Sem tudi na 2bar testiral pa je človek počasnejši na makadamu
    • In vsi trije popolnoma nepristranski - imajo sami avto z X motorjem. Točno tako kot se je zgodilo z Mitsibushijevim GDI motorjem, se je zgodilo z Mazdinim X motorjem. Obda dokaj v redu motorja, a kompliciranost in posledično višji stroški izdelave in vzdrževanja ni bilo ekonomsko vzdržno - tako za proizvajalca kot tudi ne za kupca. In GDI je dobro vlekel že pri nižjih obratih medtem ko X motor šele pri visokih, ki jih vsaj jaz uporabljam zelo redko. 99,9% časa vozim pod 4.000 obratov.     https://siol.net/avtomoto/testi/mazda-cx-30-se-vedno-odlicen-vsaj-malo-tudi-premijski-in-po-meri-voznikov-stare-sole-669097  
    • Tezko je realno ocenit avto, ki ga imas na testni voznji  nekaj ur. Dejstvo pa je, da ce si ze v startu nenaklonjen nekemu izdelku, je se vezje realno oceniti dejansko stanje. Seveda pa imas lahko svoje mnenje ... ki pa ni nujno enako kot mnenje drugih...     
    • Ne  nakladaj. Vozili smo ga trije. Trije, ki smo vozili oba, smo enakega mnenja. X motor je boljši za hitro, dinamično vožnjio. Mini dino se pa veliko bolj "dere v prazno", ko ga nabiješ čez tri jurje obratov.  Itak večina kupcev  kupuje tisto, kar je bolj poceni. In to je mini dino.  Vsak naj kupi tisto, za kolikor ima pač denarja. Kolikor denarja, toliko muzike. 😉  
    • Jaz prodajam vilice Rock Shox Silver TK, 160 mm. 😊 Ugodno. Koče, nič vožene.     
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.