Skoči na vsebino

motor me ne mara!

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

jst ne vem ve? kaj naj nardim!!

motor mi more obvezno cuknat na 1500 in na 2300 obratih na minuto!!

probu sm ?e ?ist vse kar je v moji pameti pa no?e nehat

kaj bi lahk naredu!!

aja gre pa za mazdo xedos9 2.5i V6

VOZIM MAZDO NE MOTI!!!

Napisano

kaj si menjal za fko :D

 

filtri (zra?ni bencincki) v?ig (vse kar spada zravn sve?k, kabli,....) je to vse ok?

 

 

potem poizkusi naredit diagnostiko, kako poglej v autodata ali kam drugam ( je teruntno nimam)

Napisano

kaj si menjal za fko :D

 

ja me je preve? zaje...

sej mi je mal hudo sam ko vidim kva sm zdej kupu si pa pravim (forget the past)

 

ja ne vem no to je ?e v redu kr je blo nedavno menjano skor vse

mogo? bi pa probu z kakim update-om misli? da bi ?lo?

pa kok kej to stane?

VOZIM MAZDO NE MOTI!!!

Napisano

sej diagnostiko lahko sam naredi?, samo ne vem kako za tvoj avto, pri moji je recimo da ima? diagnostic box in tam pove?e? 2 pina in ?e na 2 da? LED in kontakt in potem z utripanjem poka?e napake.

Napisano

jst ne vem ve? kaj naj nardim!!

motor mi more obvezno cuknat na 1500 in na 2300 obratih na minuto!!

probu sm ?e ?ist vse kar je v moji pameti pa no?e nehat

kaj bi lahk naredu!!

aja gre pa za mazdo xedos9 2.5i V6

 

Znajo bit v?igalni kabli.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

uglavnem ne vem no se bom jst ?e mal poigral z motorjem

pa vam povem ka se bo zgodil

za kakr?ne koli predloge ste pa zelo dobrodo?li!! :mi pijemoo:

VOZIM MAZDO NE MOTI!!!

Napisano

Ponavad se v takmu primeru govori o 3eh stvareh: sve?ke, radelilna kapa, v?igalni kabli, a ne AJVAR?! Vsaj tko si me med drugim ti pou?il! :ne vem: :D

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Je mogo?e kaj z ?oferjem narobe in mu noga na plinu trza ?? :hohoho:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ja..ja to je to kabli so bli krivi sm glih nove kupu :bravo::jupiii:

zdej pa pi?i ta makina HEHE!!

 

yavarye ?e bi ti pr?o iz 1.6 16V (fergazer!!) na 2.5 V6 bi ti tut noga trzala verjam mi (A testirano)

 

aja da se mal pohvalim... ste opazl mojo novo slikico :ljubezen::P

VOZIM MAZDO NE MOTI!!!

Napisano

smo opazil zdej pa ?e kake ve?je slikce :D

 

 

problem je... imeti fotoaparat!!

mi smo taka socialna vasica k nobeden nima foto-ja

no jst mam ?e tistga na film?ek <_<

pa sej bote mel fotke ko se prvi? vidimo se bote lahk za 2evra slikal zraven avta

noter v avtu bo pa 3evre :P:hohoho::hohoho:

VOZIM MAZDO NE MOTI!!!

Napisano

ka mogo?e kdo ve kolk kej pride dynorun

kr me ful zanima kolk je avtek ?e kej zgubu na mo?i

kr pa ?e ?teje lepih 11 let pa ?ez 200000 km prevo?enih

VOZIM MAZDO NE MOTI!!!

Napisano

ja mi ko smo ?li z nisanovci smo dal 6k sit po avtu, polna cena je pa mislim da okoli 14k sit, bo treba pogledat kolk je zdej v ? :D

 

spomladi bo spet kak Dyno day in pride? zravn :D

 

Druga?e pa moja mazdica in izmerjenih 90.2 konja original je pa 88 od symona prav tako original 88 izmerjenih pa 90.4

Napisano

 

 

Druga?e pa moja mazdica in izmerjenih 90.2 konja original je pa 88 od symona prav tako original 88 izmerjenih pa 90.4

 

si bil kr sre?n da jih ma mal ve? kot original

jst pa se grem stavit da bo na mojem malo manj

 

aja pa ?e neki me zanima!! ka bi lahk na moji ma?inci naredu recimo za malo bolj?i pospe?ek

ali mogo?e kak?en konji?ek ve? pa predvsem me zanima ?e se da v mojga kak?en ?ip vgradit

?e ima kdo ?e kak?ne izku?nje s tem je vabljen na eno kavico da mi podrobneje pove

(no... al pa tudi :mi pijemoo: )

VOZIM MAZDO NE MOTI!!!

Napisano

predvsem me zanima ?e se da v mojga kak?en ?ip vgradit

?e ima kdo ?e kak?ne izku?nje s tem je vabljen na eno kavico da mi podrobneje pove

(no... al pa tudi :mi pijemoo: )

 

Z optimizacijo elektronike bi prdobu celih par konjev pla?u bi pa k norc tko da jst bi na tvojem mestu za?eu z avspuhom, ve?ji fi cevi pa en kvalitetn zadn lonc pa pomoje ma? par konjev ve?!

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Z optimizacijo elektronike bi prdobu celih par konjev pla?u bi pa k norc tko da jst bi na tvojem mestu za?eu z avspuhom, ve?ji fi cevi pa en kvalitetn zadn lonc pa pomoje ma? par konjev ve?!

 

 

ka pozna? koga ki bi mi to naredu za eno normalno ceno??

VOZIM MAZDO NE MOTI!!!

Napisano

za ?ip nima? traktorja :D ni turbine da bi bil kak velik prirastek z optimizacijo

 

drufa?e pa nevem kake kolektorje mal druge, odmi?ne bolj ostre, glavo mal obdelat pa ?e kaka?na malenkost ki ti doda par km in ko jih se?teje? se nabere :D

 

optimizacija pa pride na koncu ko ima? ve?ji del motorja zamenjanega, samo za to se naj bi uporabljal ?ist posebej fuel managment in se original ECU odklopi in potem preko laptopa ?tela? kako bo motor delal :D to so kak e-greddy, megaskuirt (ne znam napisat) itd

Napisano

no pa sej uglavnem zaenkrat sem ?e ?ist zadovoljen z ma?inco

zdej mi ne dela nobenih te?av

pa tut pr ti?anju na semaforjih sm ?e vedn zmagu :P:bravo: (mini drag race)

 

 

mare a ve? da sva sam 7 dni razlike v rojstnem dnevu!!

bi lahka skupi mazda fe?to u?gala

VOZIM MAZDO NE MOTI!!!

Napisano

Objavljena slika

 

evo tole je moj dyno in ?e pogleda? recimo modro krivuljo pri 3500 pa do ene 4000 rpm vidi? da mal upada ne nara??a ve? lepo, to je pomoje zaradi bolj odprtega filtra, je pa bolj? to da se v vi?jih vrtljajih malo bolj zvrti.

Napisano

a tak to zgleda

 

se ?ist n? ne spoznam!! :blink::hohoho:

 

a ta navpi?na lestvica levo so konji ?e se ne motim

spodaj so vrtljaji...

kaj je pa tista desno??

 

sucks morm it nazaj delat k sem v no?ni se bomo pa jutr naprej menl

 

kr od tebe se da marsikaj zvedit koristnega

VOZIM MAZDO NE MOTI!!!

Napisano

?ist zgornja modra so konji na glavni gredi potem pod njo je mo? na kolesih, potem rde?a je navor (tudi desna skala je za navor v kgm kar naj bi pomni?il z 10 in dobi? Nm) ?isto spodnja so pa izgube zaradi menjalnika itd.

Napisano

 

yavarye ?e bi ti pr?o iz 1.6 16V (fergazer!!) na 2.5 V6 bi ti tut noga trzala verjam mi (A testirano)

 

 

Spet sem imel prav, benti. :ouje:

Sem pre?el z 1.3 16V in 1.6 16V na 2.0 V6 in 0.6 16V in verjem ni mi trzala noga ampak desna roka. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.