Skoči na vsebino

Mazda 6 MPS

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mazda 6 MPS: Mazdas? Power-St?ck

 

Auf der Pariser Auto Show 2002 hat Mazda die Studie eines Mazda 6-Topmodells pr?sentiert, 2004 gibt es den Mazda 6 MPS als Europa-Serienversion zu sehen. Die Produktion des Top-Modells soll im Fr?hjahr 2005 beginnen.

Herzst?ck des MPS ist ein aufgeladener 2,3-Liter-Benziner, der ein Drehmoment von 380 Nm bei 3.000/min. und eine Leistung von 260 PS bei 5.500/min. bereit stellt. Das Topmodell der Baureihe wird von dem Vierzylinder-Direkteinspritzer in 6,6 Sekunden auf Tempo 100 beschleunigt, am Ende der Beschleunigungsarie sollen 240 km/h auf dem Tacho angezeigt werden. F?r die Kraft?bertragung auf alle permanent angetriebenen R?der sorgt ein Sechsgang-Schaltgetriebe. Der Allradantrieb ist bereits aus dem Mazda 6 MTR AWD Sport-Kombi bekannt. Nach Mazda-Angaben erf?llt der 2,3-Liter die Euro 4-Abgaseinstufung.

 

Das ?u?ere des Mazda 6 MPS haben die Mazda-Designer seiner Kraft angepasst, unter einer leichten Hutze auf der Motorhaube sitzt der Ladeluftk?hler. Die vordere Frontsch?rze wurde n?her Richtung Stra?e gezogen und beherbergt einen gro?en Lufteinlass. Schwellerleisten und 18 Zoll gro?e Leichtmetallfelgen im Doppelspeichendesign mit Reifen der Gr??e 215/45 bilden die kraftvolle Seitenansicht, w?hrend sich die Heckansicht durch eine Spoilerlippe, einen Diffusor in der Hecksch?rze und zwei m?chtige Aufpuffendrohre auszeichnet. Als Lackierung kann der Kunde zwischen Wei?, Grau Metallic, Rot, Braun und Schwarz w?hlen.

 

Im Inneren findet er ein sportlich designtes Cockpit mit roten Instrumenten und einem Tachometer mit 280 km/h-Skalierung. Alu-Applikationen finden sich ?berall im Innenraum zum Beispiel als Pedal-Auflagen oder am Schaltknauf wieder. Fahrer und Beifahrer d?rfen sich ?ber konturierte Ledersportsitze freuen.

 

Vir: http://www.auto-motor-sport.de/d/68358/d_ams_news_special_ha

 

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Napisano

4x4, to mora bit kar v redu. Se bolje bi blo ce bi bla RWD. Vseen una k smo jo vozili v nedeljo mi je stilisticno bolj vsec (pa se dizel je :) )

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

OK za une ki lih ne znamo nemsko

 

2.3T 260 KM pri 5.500/min

6,6s do 100 km/h

240km/h koncna

AWD torej 4x4 pogon

 

 

mater....bo treba se nemsko naucit.

 

mi je ful vsec...jaz grem ledvico prodat....od kaalmana...HAAHAHAHA :P

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

4x4, to mora bit kar v redu. Se bolje bi blo ce bi bla RWD. Vseen una k smo jo vozili v nedeljo mi je stilisticno bolj vsec (pa se dizel je :) )

labi, sam od une si se lahko odlepil...poskusaj se od te enkrat ko jo imas med nogami :P

 

 

rad bi bil prah, da bi se vozil v vseh avtomobilih.... :D

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

4x4, to mora bit kar v redu. Se bolje bi blo ce bi bla RWD. Vseen una k smo jo vozili v nedeljo mi je stilisticno bolj vsec (pa se dizel je :) )

labi, sam od une si se lahko odlepil...poskusaj se od te enkrat ko jo imas med nogami :P

 

 

rad bi bil prah, da bi se vozil v vseh avtomobilih.... :D

mas prav...ta ma usnjene sedeze, tezje se bo odlepit :)

 

verjetno bo ta avto mel fascinanten zvok...

lahk se tolazim da bo moja vseen mela nizjo porabo :P (who am I kidding?)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

lahk se tolazim da bo moja vseen mela nizjo porabo :P (who am I kidding?)

heheeeeeeee.......ce bova jaz in ti skupaj na avtocesti, ne bo varijante, da bos mel nizko porabo haha!!!

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ne vem kaj ti bereš Boss, ampak jaz novic ne dojemam-razumem enako ... Razumeva pa verjetno, da Mazda zadnje čase razvija-proizvaja predvsem SUV, ker tako želi večina kupcev in da komercialni novinarji pišejo predvsem tisto, kar radi beremo - udarne, poenostavljene novice.    In človek, tukaj vidim da se strinjava, ima nek vpliv tudi na podnebje. Vsak razume, če ima človek telesno temperaturo namesto 37 stopinj 38 stopinj, je bolan, težko normalno funkcionira, delovanje telesa je ogroženo. Ne razumemo pa, kaj 1 stopinja spremembe pomeni za planet Zemlja. Kaj pomeni, če svojo pot-hitrost malenkost spremenijo oceanski morski tokovi, ki prenašajo ogromne količine energije (toplote) z enega konca planeta na drugega. Da se ravnotežja na Zemlji zjajcajo. So sedanji izredni vremenski pojavi naravni ali povzročeni s strani človeške dejavnosti? Po mojem rezultat obojega, nekaj prispeva narava (sončna dejavnost, naravni cikli), nekaj človek (z emisijami CO2, prašnih delcev, drugih plinov, sečnjo, pozidavo, ....). Ni pa to enostavno ugotoviti in je prezapleteno, da bi razumeli Facebook doktorji.
    • Tole bi moral pa Zmaj uganit, kje sva danes bila z našo 11letnico.      
    • Mi rinemo v kamp Straško (kar je skoraj isto kot Novalja) vsako drugo leto. Zakaj? Ker je prikolica od firme (poceni), ker je do morja 10m in ker je do diving centra 30m.  Ampak to je tudi vse. No ja, med drevesi je 3,5m - točno prava razdalja za ležalno mrežo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.