Skoči na vsebino

Mazda dobila opornico

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kak?ne stabilizatorje

 

Tak?ne kot so teb ?e od v6 ostal spodi :D

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Tak?ne opornice kot jo ima? ti, naredi vsak majster, ki zna vsaj malo ?vasat. :P Se vzame ena mera kolk je med ?raufi, kak?na dol?ina pa to je to. :bravo: Saj zato bi jih pa lahko nekdo naredil serijsko za pol Mazda foruma. B)

Napisano

Tak?ne opornice kot jo ima? ti, naredi vsak majster, ki zna vsaj malo ?vasat. :P Se vzame ena mera kolk je med ?raufi, kak?na dol?ina pa to je to. :bravo: Saj zato bi jih pa lahko nekdo naredil serijsko za pol Mazda foruma. B)

 

?e bi se res hoteli spravit to delat je ?isto enostavno.Odnese? eno orginal ?tango mojstru in jih naredi kolikor pa? treba.Jaz se lahko pripeljem do mojstra ali gdo koli z Gt-jko. :D
Napisano

No ampak mene ?e zmer zanima, kok je u resnic bol?a lega s to "opornico" ker me zanima kok mazd je na forumu, ki se tko dr?ijo ceste kot se je moja Getejka, pa ni niti prbli?n ?e sli?ala za ka?no opornco, no sej konc koncev je bla tut ?e dost pr zdravju da ni rabla nobene opore! :ne vem: :hohoho:

Dobrodo?li na forumu!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po Mazdinih lastnih navedbah bo motor skyactiv-z, ki bo nadomestil motorja skyactiv-g in -x, nadgradnja slednjega.     Več na 👇 Where Engine Dreams Meet Possibilities: The SKYACTIV-Z Challenge and Mazda’s Internal Combustion-Focused Electrification Strategy WWW.MAZDA.COM While the move toward electrification for carbon neutrality intensifies across the automotive industry, Mazda remains committed to...   Meni je všeč, da se Mazda v času vsesplošnega pompa okoli elektrifikacije trudi razviti čim bolj učinkovit motor z notranjim izgorevanjem.
    • To ni moja trditev ampak Mazdina.
    • Glede na to, da vemo, da se zavore že tako ali tako na M6 pregrevajo, jih lahko to še dodatno segreva?   Jaz se vozim hitreje kot 130kmh in vsakodnevno preživim kar nekaj časa na AC..   Bi mi jih ziher priporočila? EDIT: Še to... ko doma pozimi zalaufaš peč na drva in so radiatorji na 40 stopinj, ga ne morš več držat kot 3 s.. si ziher @50keda, da bi lahko držal gumo pri 60?  
    • Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄 Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
    • Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.