Skoči na vsebino

Geneva auto show

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zaradi Labijevih te?av, se zna narest, da gremo sami, tako ?e kdo ho?e, se lahko ?e pridru?i.

 

Z davidom sva na hitro zra?unala, da bi pri?lo vse skupaj cca 100? (benz+cestnine, pa? ni diesel power :unsure: )na osebo, pod pogojem da gremo 4-je.

 

Lahko pa gremo ?e v petek zve?er in tam 1X prespimo in si pogledamo sejem v popolnosti, ker po mojih izku?njah je sejem tuma? za en dan, se pa vsekakor veliko vidi, pod pogojem da si nredimo malo na?rta, kaj nas zelo zanima in kaj malo manj.

 

Za prevoz sel lahko zmenim z Suckerjem, ?e nas potegne tja pa nazaj. <_<

 

V glavnem, ?e greva samo js in David ---- Vseeno greva, ker ima? kaj videti in do?iveti.

 

?e pa bo ve? kandidatv, pa lahko dobim kombi za 90? dan+nafta+cestnine, je pa fora ve? nas bo cnej bo.

Samo zment se jetreba do ?etrtka, da pol organiziram naprej.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

.....aaam... popravek.... v petek ne morem...! Jaz sem za soboto.... :D

Feel free....

Napisano

Samo predlog je bil.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zanimanje je fuuuuuul veliko !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Samo ne tukaj. :(:(:(

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Canceled ! :(

Ne spre?ujte zakaj ker so razlogi butasti do amena.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pav malo mi je vseeno, jaz grem slikat en koncert, ker sem 1 dan prej pri?el z dopusta na pokljuki.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zakaj?

 

Pa ne spra?uj no.... :D

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Če bi si malo pogledal stvari.... Ponting je narisal most. Torej on je posl dobil. In je primerjal ceno na kitajskem, s ceno pelješaca. Pa je bila na kitajskih projektih dražja. Sem tudi napisal to zgoraj:  
    • To je izjava firme ki je izgubila, kaj pricakujes? Cene na kitajskem in evropi pa ne mores primerjat za enako stvar.   Ce bi bilo vse res v nasem poslunko nas konkurenca kinizgubi pljuva bi zaprli ze zdavnaj. Nihce ne dela zastonj, tud kitajc ne, mogoce dela ceneje zastonj pa ne
    • Dober večer!   A tudi kaj fitness-irate?   Meni se zdi idealno po dviganju uteži še potem malo na bicikel, za dobre pow urce recimo. Za ogrevanje pred kwihtanjem pa itak sobni bicikel, to pa mora bit
    • Intervju v Pontingom. Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem. Pa sem morejo pripeljat.   Je celo povedal, da se to po novem ne bi zgodlo, da bi 100% pisalo ob nepovratnih sredstvih, da more EU firma graditi.     Avstrijci so namreč trdili, da dobro vedo, kaj so ponudili in koliko lahko stane most takšnih razsežnosti. Prepričani so bili, da se za ponudbo kitajske korporacije skriva obilna državna subvencija. Našteli so 13 postavk, o katerih so sumili, da se cene med seboj ne bi mogle tako zelo razlikovati, če ne bi bila v vse skupaj vpletena država, zato so med drugim vprašali, kako je mogoče, da bo korporacija CRBC za hidroizolacijo in asfaltiranje mostu porabila samo 428.000 evrov, medtem ko bi Strabag za to potreboval 3,1 milijona evrov, in kako bo kitajski družbi uspelo odstraniti prej omenjeno blato z borih 75.500 evri, avstrijski konkurent pa bi za to potreboval najmanj 1,9 milijona evrov?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.